Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mä olen vissiin ainut, jota suuresti vituttaa tämä Olli Jokinen arroganttine käytöksineen. Jos pelaaja on niin ylimielinen, että ei pelaa täysillä maajoukkueessa, mikäli pelipaikka ja -aika ei miellytä, niin sanon suoraan, että suksikoot vittuun ja äkkiä! Sehän on kuin mätä omena, joka hetkessä pilaa koko korillisen terveitä.
Silloin, jos jonkun pelipaikkaa aletaan rakentamaan sillä otannalla, että pelaajalle passaa, niin ollaan hakoteillä. Ihan sama minkälaatuinen pelaaja on kyseessä. Olen sitä mieltä loppuun asti, että yksikään pelaaja ei ole yli JOUKKUEEN. Tekisi mieli kirjoittaa paljon pahemminkin tästä "älyn jättiläisestä", mutta annetaan nyt olla kuitenkin.
Silloin, jos jonkun pelipaikkaa aletaan rakentamaan sillä otannalla, että pelaajalle passaa, niin ollaan hakoteillä. Ihan sama minkälaatuinen pelaaja on kyseessä. Olen sitä mieltä loppuun asti, että yksikään pelaaja ei ole yli JOUKKUEEN. Tekisi mieli kirjoittaa paljon pahemminkin tästä "älyn jättiläisestä", mutta annetaan nyt olla kuitenkin.