TweetyLeaf
Jäsen
Ai minun pitäisi tietää miten Erkka aikoo roolittaa joukkueensa? Heh.
Jos kerran noin ahkerasti olet valmis vertailemaan pelaajia keskenään, niin kai sinulla joku käsitys on pakko olla, että minkämoinen kokonaisuus otetaan kisoihin.
PK Subban ja Hamhuis ajoi Brent Seabrookin tilalle Kanadan joukkueessa.
Valmentajat halusivat 4/4 kokoonpanon pakkien kanssa ja pitivät sitä todella tärkeänä. Jos tuota 4/4 ei oltaisi toteutettu, olisi Seabrook ollut Hamhuisin tilalla.
Vaikka olen Hawks fani, niin pidän tuota oikeana ratkaisuna.
Tässäpä nyt vaikka sellainen hyvä esimerkki, mitä kannattaa pohtia kun keskustelee näistä Suomenkin valinnoista.
Ketä sitten olisit kaipaillut pakistoon? Ristolainen? Järvinen? Nummelin? Karalahti? Minusta Liiga-veteraanit tai AHL-arvat ei ole ihan sitä, mitä olympiajoukkue kaipaa rosteriinsa.
Olisi muuten varmaankin hauskaa kuunnella sellaista debattia, jossa sinä keskustelisit Westerlundin, Kekäläisen ja Holtarin kanssa noista pakkivalinnoista. Olisi eittämättä hilpeää viihdettä.
Jos Ristolainen on mielestäsi AHL arpa niin olet tehnyt hyvin selväksi NHL vastaisuutesi. Sekä sen, miten paljon tiedät Ristolaisen pelistä.
Jos Kekäläinen olisi yksinvaltiaana päättänyt nuo pelaajat, niin minä olisin turpa kiinni ja hyväksyisin ne suoraan. Pohtisin toki, että miksi joku toisen tilalta.
Kekäläinen on ainoa henkilö tällä hetkellä keneen luotan 100% maajoukkueen valmennuksesta/taustaryhmästä ja johdosta.
Huoltajat mainitaan erikseen, ne on kovia jätkiä.