Erkka käy huomenna aamulla tsekkaamassa jatkoajan keskustelupalstan pari viimeistä sivua ja arpoo sieltä osallistujat. Amerikan reissut dokattiin Kurrin kanssa ja pelejä ei nähty selvinpäin yhtään. Ei turhaa ressiä kun täällä on hirvee liuta kotivalmentajia, jotka tietää paremmin kun Erkka itse.
Eilisen pelin Erkka kuitenkin katsoi ja sieltä nousee Ristolainen ja Mäenalanen mukaan jengiin.
Vakavasti puhuen, onko Lauri Korpikosken olympiapaikkaa kyseenalaistanut kukaan? Mä veikkaan, että 'kovista' nimistä ulkona näistä kisoista Ruutu ja Korppari. Nyt pientä veikkausta, että kuka suht varma nimi jää ulos? Saadaan pientä jännitystä tähän edeltävään iltaan ja huomiseen aamuun.
Näitä ketjukoostumuksia on saatu lukea kyllästymiseen saakka.
Eilisen pelin Erkka kuitenkin katsoi ja sieltä nousee Ristolainen ja Mäenalanen mukaan jengiin.
Vakavasti puhuen, onko Lauri Korpikosken olympiapaikkaa kyseenalaistanut kukaan? Mä veikkaan, että 'kovista' nimistä ulkona näistä kisoista Ruutu ja Korppari. Nyt pientä veikkausta, että kuka suht varma nimi jää ulos? Saadaan pientä jännitystä tähän edeltävään iltaan ja huomiseen aamuun.
Näitä ketjukoostumuksia on saatu lukea kyllästymiseen saakka.