Olli Palola HIFK:ssa

  • 98 127
  • 510

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Todella hieno ja tärkeä asia, että Palola sai heti maalihanat auki. Molemmat olivat vielä maalintekijän maaleja. Varsinkin, toisessa maalissa joku muu (Dyk!) olisi 9/10 sokkona huitaissut kiekon Kerho-maalivahdin patjoihin, mutta Palola malttoi hienosti. Jospa se Tapparasta tuttu Palola palaa tällä kaudella?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Todella hieno ja tärkeä asia, että Palola sai heti maalihanat auki. Molemmat olivat vielä maalintekijän maaleja. Varsinkin, toisessa maalissa joku muu (Dyk!) olisi 9/10 sokkona huitaissut kiekon Kerho-maalivahdin patjoihin, mutta Palola malttoi hienosti. Jospa se Tapparasta tuttu Palola palaa tällä kaudella?
Tossa maalissahan kerhon veskarin pokeri piti aika pitkään myös. Oli hienosti maltettu.

Palola oli useamman kerran onnistunut hankkiutumaan kiekottomana vapaaksi todella hyville tonteille käytännössä neliön keskelle. Kiekkoa siihen ei taidettu kuin pari kertaa tarjota. Taisi tänään vetää jalalla kerran pakistakin ohi.

Ihan paskahan se oli kuten sata kertaa olen kirjoittanut. Kentän paras tänään.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Nyt haluan kyllä hypätä yltiöpositiivareiden ja yltiöpuolustustelioiden siivelle, sillä minua lähes vituttaa että tämän illan jälkeen tänne on tullut jotain kolme puolivillaista kommenttia.

Palola oli todella hyvä. Enkä voi edes sanoa, että se oli Hirvosen tai Paajasen hyvyyttä, sillä vaikka Hirvonen liikkuikin hyvin, luistimilla ja kiekolla, ja Paajanen oli erittäin aktiivinen sekä kiekossa että etenkin kiekottomana, niin heidän kuuluukin tehdä.

Halusin, ja tiesinkin, että tämä ketju toimii. Nähtiinhän se viime kaudellakin. Jatkoon.

Hirvonen ja Paajanen saattavat olla juuri ne ainoat, joiden avulla Palolasta saa pumpattua tämänlaista tulosta. Pysykäämme siis tässä.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Nukutun yön jälkeen olen yhä enemmän vakuuttunut Palolan pelistä. Oli aivan eri mies kuin viime kaudella, ja joudun nyt syömään sanojani. Juuri nyt, näinkin isolla otannalla kuin yhden pelin jälkeen, ottaisin kuin ottaisinkin mielummin Palolan kuin Gardinerin, joka on kuitenkin loppupeleissä hieman yksioikoinen pelaaja kun taas meidän Palola on, ah niin kliseisesti, monipuolinen.

Salmelainen 1 - Helsingforce 0. Lisäys: Palola 6 - me epäilijät 0.
 
Viimeksi muokattu:

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nukutun yön jälkeen olen yhä enemmän vakuuttunut Palolan pelistä. Oli aivan eri mies kuin viime kaudella, ja joudun nyt syömään sanojani. Juuri nyt, näinkin isolla otannalla kuin yhden pelin jälkeen, ottaisin kuin ottaisinkin mielummin Palolan kuin Gardinerin, joka on kuitenkin loppupeleissä hieman yksioikoinen pelaaja kun taas meidän Palola on, ah niin kliseisesti, monipuolinen.

Salmelainen 1 - Helsingforce 0. Lisäys: Palola 6 - me epäilijät 0.

Yleinen peli-ilme ja työteliäisyys ilahduttivat ainakin itseäni.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palola oli mun inhokki Tapparassa, mut mä oon siinä mielessä helppo, että kun rotsi vaihtuu Kilpi-paitaan, mä unohdan menneet, kunhan asenne on kunnossa. Sikarotat ei tosin kuulu tähän joukkoon.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Tänään sitten nähtiin se puoli, mitä läpi kesän kritisoitu ja pelätty. Aivan mopo, jos vertaa vastustajan laitureihin ja lopussa maalin takaa-ajossa selän takaa syöttö sokkona hyökkäusalueella Tapparan pelaajan lapaan, 4-2 ja hyvää yötä
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tänään sitten nähtiin se puoli, mitä läpi kesän kritisoitu ja pelätty. Aivan mopo, jos vertaa vastustajan laitureihin ja lopussa maalin takaa-ajossa selän takaa syöttö sokkona hyökkäusalueella Tapparan pelaajan lapaan, 4-2 ja hyvää yötä

Taitaa olla aina vähän paha paikka pelata Tapparaa vastaan. Muutoin olen kyllä sitä mieltä ettei Palolan pitäisi olla kentällä kun haetaan loppuhetkien tasoitusta, eikä varsinkaan kiekkoa ylöstuovana pelaajana vaan hiipimässä takatolpalle. Hieman ylimielinen ratkaisu tuo sokkosyöttö mutta ei ole se mitä itse kritisoin ja pelkäsin, vaan vauhti. Sen osalta vaikuttaisi kuitenkin tulleen parannusta, Palola ei näyttänyt tänäänkään mitenkään hitaalta, vaikka oli back to back.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Palola on nähty. En halua katsella enää tätä kokonaisvaltaisuutta.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Palola on nähty. En halua katsella enää tätä kokonaisvaltaisuutta.

Juu maalintekijä tuhlasi tänään aika monta avopaikkaa, josta kenties Tappara vuosinaan olisi laittanut sisään. IFK:hon nämä kaverit tulevat sitten hasbeeneinä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Älkäähän nyt pojat iniskö. No joo, pari mestaa oli, mutta ei nyt niin huippupaikkoja kuitenkaan. Kyllä se Opa sieltä vielä tulee.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sulla taitaa olla joku Lyytinen fanitus käynissä, kun löydät päivittäin viesteihin tämän nimen, vaikka ei loukkaantuneena pelaa....
En kai nyt päivittäin ainakaan viime aikoina, muistaakseni. Saattaa se kyllä välillä huolimattomasti lipsahtaa kirjoituksiin.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Vaadin myös esim. Karviselle 3v sopparia ja korotusta liksaan
Ja sitten kun täällä huutelette, älkää ihmetelkö kun Tobbe sorvaa jatkoa viedä Dykillekin sen pari vuotta. Taas on menestyvän joukkueen rakentaminen hyllyllä. Kaikki ei ymmärrä sarkasmia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Parasta ennen päiväys on mennyt joskus reilut viisi vuotta sitten. Palolan ongelma on myös se, että myös muut joukkuekaverit ovat hitaita. Palola, Hirvonen, Paajanen, Tallberg, Karvinen, Åsten tuossa on aivan liikaa hitaita pelaajia. IFK kärsii siitä ettei joukkue ole jalkava.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tulen näkemään painajaisia kys. tiedotteesta vielä vuosienkin päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös