Olli Palola HIFK:ssa

  • 97 960
  • 510

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Hetkinen? Eihän Palola ollut 5-3 alivoimalla vai viittaatko siihen mitä tapahtui tilanteessa, jossa Patti sekä JS otti jäähyt?

Eiku Palolan olisi pitänyt syödä kiekko vaihtoaitiosta Sportin pyörittäessä 5v3 ylivoimaa. Vähän kun Gartsin pitää ottaa kaikki kiinni, ei ikinä hyvä!
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Hetkinen? Eihän Palola ollut 5-3 alivoimalla vai viittaatko siihen mitä tapahtui tilanteessa, jossa Patti sekä JS otti jäähyt?
Sorry, tarkoitin tilannetta jossa Asplund pääsi läpi, Palola pelasi keskialueella huonosti, tästä ei siis maalia tullut, käsi pystyyn virheen merkiksi!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Alkukaudesta taisi painella ekaan kymmeneen peliin yli piste per peli tahdilla, mutta silti ei monen mielestä ollut mitään käyttöä vaan "pikajunalla landelle".
Joo, itsekin olin heikoimmilla hetkillä maksamassa junalippua Lahteen. Mukava todeta taas kerran olleeni väärässä ja Palolahan alkaa tuntua jo lähes omalta kasvatilta. Teräväiseen sen sijaan uskoin loppuun asti, mutta nyt voi sanoa, että hyvä kun meni. Onneksi siellä on ammattilaiset näistä asioista päättämässä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sorry, tarkoitin tilannetta jossa Asplund pääsi läpi, Palola pelasi keskialueella huonosti, tästä ei siis maalia tullut, käsi pystyyn virheen merkiksi!
No worries, Garteig maalissa tuosta todennäköisesti olisi tullut maali (varoitus viesti sisältää paskaa huumoria).
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Onhan omiin päin viellä petrattavaa ja välillä tuntuu että yrittää kaikkensa, mutta ei vain tahtomattaan saa kaveria kiinni. Tämä liike varmaan kaikilla oli tiedossa, mutta onhan tuokin kauden mittaan parantunut silmissä.
Silti dikannut päivästä yksi, vaikka kovat tuppura fibat välillä iskeekin.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onhan omiin päin viellä petrattavaa ja välillä tuntuu että yrittää kaikkensa, mutta ei vain tahtomattaan saa kaveria kiinni. Tämä liike varmaan kaikilla oli tiedossa, mutta onhan tuokin kauden mittaan parantunut silmissä.
Silti dikannut päivästä yksi, vaikka kovat tuppura fibat välillä iskeekin.

Palolassa on kuitenkin sitä ns. maalintekopotentiaalia, joka näyttää kyllä konkretisoituvan kauden kuluessa, aika tasaiseen niitä maaleja sieltä tulee.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjua ylös. Olperi on ihan vaivihkaa hiipinyt kohti maalipörssin kärkeä. Kevään virettä odotellessa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päävammat eivät ikinä ole leikin asia. Tuskin enää nykypäivänä miestä kaukaloon laitettaisiin, jos ei uskottaisi korvien välissä kaiken olevan kunnossa.

Hienoa, että Olli on jälleen askissa! Tsemiä kovasti ja painahan pari byyriä tänään!
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole ollut ruuti kuivaa loukkaantumisen jälkeen, mutta eilisellä esityksellä naulasi paikkansa kokoonpanossa. Fyysistä peliä ja laukaus lähtee huonommastakin asennosta. Pari maalia tekisi itseluottamukselle hyvää. Nyt keväänmiehen on aika muuttaa puheet teoiksi.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ei ole ollut ruuti kuivaa loukkaantumisen jälkeen, mutta eilisellä esityksellä naulasi paikkansa kokoonpanossa. Fyysistä peliä ja laukaus lähtee huonommastakin asennosta. Pari maalia tekisi itseluottamukselle hyvää. Nyt keväänmiehen on aika muuttaa puheet teoiksi.
Perhana, ku olis ollu paremmin varpaillaan siinä maalineduskiekossa.
Olis saanu tärkeen onnistumisen.
Mutta Olli "kaulasuojakorviinasti" Palola on bäk in bisnes. Ja se on hyvä niin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.

Olli Palola on aiemminkin tehnyt maaleja playoffeissa ja tulee tekemään niitä tänäkin keväänä.

Nyt jo näki, että alkaa olemaan loukkaantumisen jälkeen paremmin sisällä ja osasi pelata sitä kuuluisaa playoff-kiekkoa. Ei pelaa itseään ulos, mutta iskee, kun paikka on.

Kohta tärähtää. Ehkä jo huomenna?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minulle Palli Ololan pelissä eilen ”the moment” oli, kun yksin oliko kolmannessa erässä kikkaili solmuun 3-4 Tepsin pelaaja ja sitä myötä sai pidettyä IFKlla kiekkokontrollin. Tämä vakuutti minut ja olen varma, että Palola tulee vielä heiluttamaan verkkoa tänä keväänä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Minulle Palli Ololan pelissä eilen ”the moment” oli, kun yksin oliko kolmannessa erässä kikkaili solmuun 3-4 Tepsin pelaaja ja sitä myötä sai pidettyä IFKlla kiekkokontrollin. Tämä vakuutti minut ja olen varma, että Palola tulee vielä heiluttamaan verkkoa tänä keväänä.

Oiskohan Palola tämän vuoden Haataja mallia 2011?
Muistelen että meni aika pitkään ennen kuin Hade sai pistetilinsä auki tuolloin ja lopulta taisi jakaa pistepörssin voiton MG:n kanssa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Oiskohan Palola tämän vuoden Haataja mallia 2011?
Muistelen että meni aika pitkään ennen kuin Hade sai pistetilinsä auki tuolloin ja lopulta taisi jakaa pistepörssin voiton MG:n kanssa.
Mä muistelin, että Hade taisi olla siinä koko jengiä vaivanneessa räkätaudissa Jokerit-sarjan ensimmäiset pelit. Kun hän sitten pääsi takaisin kaukaloon, niin jälki oli pienen totuttelun jälkeen pisteiden valossa murhaavaa ja hänhän teki mm. sen "suhteellisen tärkeän" voittomaalin Jokerit-sarjan 6. pelissä jatkoajalla.

Palolassa on kieltämättä vähän samaa kuin Hadessa ja taitavat olla pituuden osalta aika lailla saman kokoisia. Toivotaan Palolalle onnistumisia, sillä nyt hän tuntuu puristavan mailaa vähän turhan tiukasti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä en oikein tiedä mitä mieltä mä oon Palolasta?! Liike on ainakin surkeeta, mutta kuitenkin teki maalin ja melkein toisen tänään. Vaikea tapaus.
Sama ja mun mielestä Palolan luistelu on koko kauden näyttänyt siltä, että on huonoilla skrinnareilla pelaamassa kavereiden kanssa pipolätkää. Monesti olen kuvitellut hänen päähänsä pipon kypärän sijaan. Siitä huolimatta rutinoitunut kevään mies, jonka nimi löytyy lehdestä maalintekijöiden joukosta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mä en oikein tiedä mitä mieltä mä oon Palolasta?! Liike on ainakin surkeeta, mutta kuitenkin teki maalin ja melkein toisen tänään. Vaikea tapaus.
Tärkeiden pelien mies, joka usein nousee esiin silloin, kun sitä vähiten odottaisi. Olen tyytyväinen siitä, että Palola pelaa IFK:ssa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palola on juuri sitä, mitä lääkäri määräisi pleijareihin. Pelaa vittumaisesti juuri siinä sääntöjen rajamailla eikä vähästä hetkahda. Ei paljon stressaa mistään ja uskaltaa ja OSAA ratkaista, joten tällaisten pelaajien arvoa on vaikea edes mitata.

Ja tämä on paljon sanottu minulta, joka sentään inhosin Tappara-Palolaa. Nyt diggaan kovastikin. Mulla on kääntörotsi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.

Olli Palola on aiemminkin tehnyt maaleja playoffeissa ja tulee tekemään niitä tänäkin keväänä.

Nyt jo näki, että alkaa olemaan loukkaantumisen jälkeen paremmin sisällä ja osasi pelata sitä kuuluisaa playoff-kiekkoa. Ei pelaa itseään ulos, mutta iskee, kun paikka on.

Kohta tärähtää. Ehkä jo huomenna?

Olli Palola on aiemminkin tehnyt maalin playoff-pelissä ja teki jälleen tänään.

Lisää on tulossa tänä keväänä. Päätä ei palella. On pelannut näitä pelejä enemmänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös