Meillä on niin vahva ja laaja hyökkäys, että yksittäisen pelaajan on ehkä vaikeampaa kuin muissa jengeissä kerätä hirmuisia tehopisteitä. Pointsit jakaantuu hienosti useamman ketjun pelureille, joka tietenkin kova juttu.22, 7+11=18 +7
Reilu kolmannes runkosarjaa takana ja ihan hyvältä tuo rivi näyttää, ja ihan hyvältä alkaa näyttää ihan pelinkin osalta.
Ja kun edelleen sen verran kuumana tässä käyn niin hyvältä näyttää myös nahkaliivissä.
Vallin tai Kapanen sanoi tänään, että alkukaudesta OP pelasi väärässä paikassa yv:llä. Taisi itse tietää missä pitää olla, että alkaa peli kulkemaan.Palola pelaa väärällä paikalla yv:ssä. Usein maalin edessä. Oli frendille ihmetellyt itsekin että miksi hänen pitää siellä olla?
Onhan tuossa pelaajassa sata kertaa enemmän asennetta kuin jossain nuhiksessa täällä ollessaan.
Ammattimies, joka voi juurikin olla se ratkaiseva lisä joka vie meidät finaaleihin. Meillä ei ole osattu arvostaa näitä Leskisiä ja Paloloita. Kyllähän ne tekee töitäkin siellä kentällä. Palola tulee vielä. Olen siitä aika varma. Ja nyt kun pisteitäkin tulee, niin ei tarvitse olla edes huolissaan.
Mutta jos esim. Dyk loukkaantuu, niin Olli on ensimmäinen ja paras vaihtoehto siihen Hurstin viereen.
Mä en nyt heittäisi kirvestä kaivoon Palolan suhteen. Kyllähän kyseessä on vielä pelimies ja se voi olla pienestä kinni, että lähtee. Pari onnistunutta peliä ja boom.
Joku usko mulla on, että se Palola vielä tulee, mutta katsotaan.
Samaa mieltä. Sen verran kuitenkin, että Liike on se joka on parantunut. Kiekottomana löytää paremmin kavereita. Pelisilmä on ollut tallella, mutta liikkeen paranimisen myötä yksi liigan vaarallisimpia hyökkääjiä. Tsempistä ei ole jäänyt kiinni ja sai kyllä aika turhasta paskaa niskaan täällä pari viikkoa sitten. Hyvässä pistetahdissa ollut koko kauden ja nyt alkanut verkkokin heilumaan.Hienoa nähdä näin lyhyessä ajassa näin iso muutos yhdessä pelaajassa. Mua suoraan sanottuna vitutti muutama vko takaperin katsoa Palolan pelaamista mutta jotain on tapahtunut ja hänen sekä koko ketjun tekeminen on noussut ihan uudelle tasolle. Meillä on käytännössä nyt 3 ykkösketjua ja tämä on ihme IFK:ssa kuten varmaan muissakin jengeissä. Tämän iltaisen Palolan kanssa ehdottomasti jatkosopimusta pöytään. Pelaa joka puolelle kenttää fiksusti ja hienoa vielä että tehojakin tulee.
No tää kaveri on aina keväällä pelannut jengi kun jengi. Mut ehkä vaa olis pitänyt päästää muualle, kun oli nii paska ekat 10 peliä.Professor Balls on nyt lähiaikoina tykittänyt pari hienoa one-timer byyriä lempipaikaltaan... Kevään merkki?
Alkukaudesta taisi painella ekaan kymmeneen peliin yli piste per peli tahdilla, mutta silti ei monen mielestä ollut mitään käyttöä vaan "pikajunalla landelle".No tää kaveri on aina keväällä pelannut jengi kun jengi. Mut ehkä vaa olis pitänyt päästää muualle, kun oli nii paska ekat 10 peliä.
Alkukaudesta taisi painella ekaan kymmeneen peliin yli piste per peli tahdilla, mutta silti ei monen mielestä ollut mitään käyttöä vaan "pikajunalla landelle".
Hetkinen? Eihän Palola ollut 5-3 alivoimalla vai viittaatko siihen mitä tapahtui tilanteessa, jossa Patti sekä JS otti jäähyt?Palola on kyllä maalintekijä, mutta esim. sportin maalin voi laittaa Palolan piikkiin, puolustamisessa vielä paljon petrattavaa.