Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 4 961 004
  • 20 535

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla on sellainen tunne, että tänään oli tulos tai ulos -ilta valmennukselle. No joo, tosiaan vaan tunne. Katsotaan rauhassa, keitä on maanantaina hihnalla.
Silander, Hilli ja Kärppäklubin kokki. Havu ja Soosi pelaajiston ohella viettää todennäköisesti vapaapäivää.

En tiiä, vittu että vituttaa, kun tietää että ainoa asia mikä sieltä jälleen tulee eetteriin, on lounaslista. Tehtaan takuulla.

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toimistolla ajatellaan, että ei tässä tälle kaudelle aleta hötkyilemään. Luotto valmentajiin on kova. Mitäpä sitä irtisanomaan ketään, ettei itse vahingossakaan myönnä erehtyneensä. Sillä ei toimiston väen mielestä tietenkään ole mitään väliä, että tämäkin nykyinen tilanne on heidän kannaltaan nolo.

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla on sellainen tunne, että tänään oli tulos tai ulos -ilta valmennukselle. No joo, tosiaan vaan tunne. Katsotaan rauhassa, keitä on maanantaina hihnalla.
Voi kunpa sun tunne olis oikea, mutta kyllähän me tiedetään, että mikään ei muutu. Tää kausi jää häpeällisenä tahrana tämän seuran historiaan.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhut Laanilan Nesteeltä kertoo, että Kärpät saa viimeisistä 10 pelistä pisteitä Jypiltä ja Ässiltä. Takkiin tulee 2x Kalpalta, 2x Tapparalta, 2 x HIFK:lta, Lukolta ja Kookoolta kertaalleen. Tähän huhuun uskon. Ja se tarkoittaa sitä, että mennään Play out sarjaan.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Höh. Mun tunne ei nyt osunut kohdilleen. Tällä valmennuksella mennään. Ei voi mitään.

Toivo ei kuole koskaan. Aina tukena. Toivotaan urheiluhistorian uskomattominta nousua Kärpiltä ja Mäntymaalta.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Höh. Mun tunne ei nyt osunut kohdilleen. Tällä valmennuksella mennään. Ei voi mitään.

Toivo ei kuole koskaan. Aina tukena. Toivotaan urheiluhistorian uskomattominta nousua Kärpiltä ja Mäntymaalta.
Hoh, ei jumaliste. Samalla pelaajia tuodaan sisään ovista ja ikkunoista. Uskomaton sirkus käynnissä...mahdollistajina: Juha "urheilu takaisin keskiöön" Junno, VirkkuTommi ja Myli! Super!

Viimeksi muokattu:

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Jep. Kärppien saunakerho ei kavereita hylkää.

Tällä valmennuksella kaikkien aikojen paskinta kiekkoa ja hallitus venyttää budjettia uusia pelaajia varten. Kiitos Junno!

alcostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten helvetin pihalla tarvii seurajohdon olla et jälleen pari uutta pelaaja muuttaisi koko joukkueen pelaamisen..
Katsokaa ny saatana ketä siellä on jo ja miten joukkue suorittaa..
kuka kantaa vastuun joukkueesta?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Ei tuollaisesta ole kyse. Toki tuo helppo syytös on täällä niin pintaan piintynyt, että sitä on turha edes haastaa. Saunavitsit kuluu kulttuuriin, yeah!
Odotan innolla oikeaa ja perusteltua syytä, kerro toki

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)

Vittu mitä paskaa. Tulee kyllä huikea kauden lopetus.

No joo, pari peliä turpaan vielä tässä niin eiköhän Junno & co sen paniikkinappulan paina pohjaan. Ei tuo joukkue voita. Keskiviikkona Raksilassa luvassa helvetin kylmää kyytiä KooKoon käsittelyssä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy