Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 121 854
  • 17 514

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Ihan mielenkiintoista, jotta missä tällaisia huhuja liikkuu? Pyynti on varmasti kova, ei siinä.
Tämä on kuultu monesta eri lähteestä, mutta uskalsin sen tänne kirjoittaa, kun sain luotettavan vahvistuksen eräältä pitkänlinjan kiekkovaikuttajalta. Tämä siis sen takia, koska nuo omat JMA huhuilut meni aikanaan niin pahasti vihkoon. :)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Joku lanka ei kyllä yhdisty mun päässä tässä keis Gunlerissa.

Miksi pelaaja pelaisi puolikuntoisena fyysisessä ammattilaissarjassa, tai miksi annetaan pelata jos peliesitykset on jotain ripulin ja kusen väliltä? Voiko tosiaan olla sellainen fyysinen vaiva joka ei mahdollisesti voisi pahentua sitä rasittaessa tai jos tulisi uusi pamahdus samaan paikkaan?

Näillä Kärppäesityksillä kyllä käytännössä vaan huononsi osakkeitaan joka suuntaan. Melkein negatiivisempi asia, kuin että olisi ottanut saigonia ja hoitanut itsensä kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on kuultu monesta eri lähteestä, mutta uskalsin sen tänne kirjoittaa, kun sain luotettavan vahvistuksen eräältä pitkänlinjan kiekkovaikuttajalta. Tämä siis sen takia, koska nuo omat JMA huhuilut meni aikanaan niin pahasti vihkoon. :)
Eipä taida pittää paikkansa tälläkään kertaa, mutta jäädäänpä jännittämään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole huhu, mutta Latvian MM ja Olympiapelaaja rightin laituri Rihards Bukarts lähtee Sveitsistä. On pelannut myös kohelossa. Jostain syystä ei ole natsannut alppimaassa. Kyllä markkinoilla vapautuu ihan pelimiehiäkin.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Eipä taida pittää paikkansa tälläkään kertaa, mutta jäädäänpä jännittämään.
Eli sanot, että Niku olisi menossa jompaan kumpaan Tampereen joukkueeseen? Sulla tuntuu aika usein osuvan nää huhuilut nappiin, joten en toisaalta ihmettelis vaikka näin olisikin. Kova luotto kuitenkin itsellä tuohon mun tietoon.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli sanot, että Niku olisi menossa jompaan kumpaan Tampereen joukkueeseen? Sulla tuntuu aika usein osuvan nää huhuilut nappiin, joten en toisaalta ihmettelis vaikka näin olisikin. Kova luotto kuitenkin itsellä tuohon mun tietoon.
En. Sanon, että JYP on hinnoittelemassa Nikun niin, ettei siirry Liigan sisällä. En tietenkään varma voi olla. Tampereella ei ole edes tarvetta Nikulle, jotta sinne nyt varmasti viimeisenä menossa. Oisko Sveitsi sitten kuitenkin suunta.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En. Sanon, että JYP on hinnoittelemassa Nikun niin, ettei siirry Liigan sisällä. En tietenkään varma voi olla. Tampereella ei ole edes tarvetta Nikulle, jotta sinne nyt varmasti viimeisenä menossa. Oisko Sveitsi sitten kuitenkin suunta.

Nikuhan itse totesi pari päivää sitten, että haluaa pelata nimenomaan Liigassa tämän kevään ja ensi kaudeksi ulkomaille. Eli tuon perusteella jos JYP:istä lähtee ja Ilveksen tarjous on hylätty jää jäljelle HIFK tai Kärpät.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
En. Sanon, että JYP on hinnoittelemassa Nikun niin, ettei siirry Liigan sisällä. En tietenkään varma voi olla. Tampereella ei ole edes tarvetta Nikulle, jotta sinne nyt varmasti viimeisenä menossa. Oisko Sveitsi sitten kuitenkin suunta.
No siis tuossahan en ottanut kantaa siihen, että Kärpät ja Hifk olisivat ainoat joukkueet maailmassa, joihin Niku voi siirtyä. Ne ovat Suomessa ne joukkueet, jotka Nikusta kilpailevat.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nikuhan itse totesi pari päivää sitten, että haluaa pelata nimenomaan Liigassa tämän kevään ja ensi kaudeksi ulkomaille. Eli tuon perusteella jos JYP:istä lähtee ja Ilveksen tarjous on hylätty jää jäljelle HIFK tai Kärpät.
Totesi missä? Ylen toimittaja ei ole sama asia, kuin Sami Niku. Vai onko mulla mennyt jotain ohitse?
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Kiva ois kuulla aina näihin jotain perusteluita, edes "joo kuulin Laanilassa" tai "kaveri on Lasse Kukkosen koiran koirakaveri".
En voi todeta kuin lähteen perusteella, joka jossain määrin kosketuksissa kyseiseen kontekstiin. Saa nähdä pitääkö kutinsa loppuun saakka.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En voi todeta kuin lähteen perusteella, joka jossain määrin kosketuksissa kyseiseen kontekstiin. Saa nähdä pitääkö kutinsa loppuun saakka.
Jees. Harmi homma, Niku + Mamba tänne niin tässä ois voinu jo rueta hehkuttelemaan kevättä.

Vitut tänne ennenkään ole ketään toisaalta tullut.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vitut tästä. Big Dick Nick painaa 20+20 pleijarit ja nostaa kolmen metrin kullillaan Kanada-maljan ilmaan.
Kunhan saa vatsaansa ensin sen verran sulateltua ennen finaaleja, että tuolla tavoin maljan nostaminen onnistuu.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Eihän Noel ollut kuin muutaman pelin pois. Täällä kyllä ehdittiin jo vedellä ranteita auki, että liekö pelaa loppukaudella. No, tavallaan sama lopputulema nytkin kun ihan eri Gunler on ollut kaukalossa sen poissaolon jälkeen.
Ei ollut, mutta poissaolon alkaessa Marjamäki sanoi itse että näyttää siltä että pelit olivat siinä, joten tottakai oletus oli kannattajien keskuudessa sitten tuo kun itse päävalmentaja moista suustaan päästään.

Itse vammasta ei tiedotettu oikein mitään, joten kaiken tuon ihmettelyn jälkeen oli vielä isompi yllätys että Gunler palasi kuin palasikin kokoonpanoon. Ei Kärpiltä "ihan" sitä parasta tiedotusta asian tiimoilta, vaikka se olisi helpoin tapa välttää turha spekulaatio ja ihmettely.
 

Redimor

Jäsen
Joku lanka ei kyllä yhdisty mun päässä tässä keis Gunlerissa.

Miksi pelaaja pelaisi puolikuntoisena fyysisessä ammattilaissarjassa, tai miksi annetaan pelata jos peliesitykset on jotain ripulin ja kusen väliltä? Voiko tosiaan olla sellainen fyysinen vaiva joka ei mahdollisesti voisi pahentua sitä rasittaessa tai jos tulisi uusi pamahdus samaan paikkaan?

Näillä Kärppäesityksillä kyllä käytännössä vaan huononsi osakkeitaan joka suuntaan. Melkein negatiivisempi asia, kuin että olisi ottanut saigonia ja hoitanut itsensä kuntoon.
Ongelmiahan loukkaantumisissa tulee useampia, mutta ne hankalimmat joukkueen kannalta yleensä ovat pelaajan kivunsietokyky ja jos vamma on "vain" lihaksessa/jänteissä eikä niinkään tukirakenteissa tai kiinnityskohdissa.

Tietämättä enempää, selkävammahan voi olla tuleva ja menevä mutta aiheuttaa pelaajalle alitajuntaisen suojausreaktion jolloin tehoja ei oteta irti maksimaalisesti. Nilkkavammat taas voivat aiheuttaa tehojen puutetta luistelussa ja suunnanmuutoksissa. Kummassakaan tapauksessa ei välttämättä olla siinä tilanteessa etteikö voisi tehdä, mutta kaikkea ei vain saa irti ja pelaaminen ei kuitenkaan pahenna tilannetta, toisinsanoen paranemisennuste on kysymysmerkki.
Ja vaikuttaahan loukkaantumiset sekä vaivojen kanssa pelaamiset aina pääkoppaan.

Parempi päästää mies muualle ja hankkia tilalle toimivampaa. Joku 20 vuotias ennakkoluuloton lupaus olisi ihan hyvä tähän kohtaan.

Turha sinne on odotella mitään superstaraa pelastamaan joukkuetta enää, ne on seuraavan kauden juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös