Makkara_Myrsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Canes
Ura pakettiin kauden jälkeen tai meille? Tai molemmat?Heshka tuolla Instagramin puolella kirjoittelee, että: "Big news coming tomorrow..."
Olisiko sittenkin?
Ura pakettiin kauden jälkeen tai meille? Tai molemmat?Heshka tuolla Instagramin puolella kirjoittelee, että: "Big news coming tomorrow..."
Olisiko sittenkin?
Näin kuulin myös, toivottavasti saa arvoisensa uran päätöksen Oulussa vaikka kuinka Kärppien menoa alkukaudesta kritisoinkin :)Heshka tulossa teille.
Niin muuten tuli. Lupaan mennä hallille ja ottaa ukko seisaaltaan vastaan.Kylmät väreet välittömästi.
Toisaalta Heshka on pelannut _Sportissa_ hyvällä tasolla. Joukkueen toiseksi paras +/- tilasto. Tehnyt pisteitä enemmän kuin Kärppien puolustajat pl. Rundblad.Kuvaisi kyllä hyvin Kärppien nykymeininkiä, että taas haalittaisiin yksi vanha sotaratsu lisää. Harmi vaan, että nämä kaikki paluumuuttajat olivat parhaimmillaan joskus 5-10 vuotta sitten. Eipä mitään Heshkaa vastaan, mutta saapa nähdä tuoko todella sitä kärkiosaamista mitä tarvittaisiin..
Pistäkää Hjalmarsson samaan pakettiin ja Junttila voi tulla teille monivuotisella pahvilla, Kiitos.Heshka tulossa teille.
Itse ajattelen sen 1yv pakin nimenomaan vahvistavan primääristi sitä maalintekoa. Jollei Kärpät sitten naaraa tasoa top3 laituria sisään, mikä tuntuisi kyllä erikoiselta. Mikäli Emanuelsson ja Björkqvist palaa pudotuspeleihin. Yksi Heikkala vakiokokoonpanossa ei tee Kärpille kesää eikä talvea kun kokonaisuutta katsoo. Lillukanvarsi menestyksen suhteen.Toisaalta maalinteko on varmasti ollut isoin haaste Kärpillä. Siinä mielessä ihan looginen veto hakea vahvistusta juuri hyökkäykseen. Saanen muistuttaa, että Heikkala pelaa vakio kokoonpanossa parhaillaan, välillä jopa ylivoimassa.
Kyllä. Kyse on siitä saako valmennus siitä tarpeeksi irti. Itse mutuilen, että piippuun jää. Aivan kärkiäijät eivät suorita tarpeeksi korkealla tasolla kuin hetkittäin.Mutta joo, toisaalta ymmärrän ihmetyksen, sillä kyllähän Kärppien materiaali hyökkäyksen osalta on vahva.
Niin muuten tuli. Lupaan mennä hallille ja ottaa ukko seisaaltaan vastaan.
Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."Tässähän ihan herkistyy, olisi kyllä kauden pelastus, kävi miten kävi tuloksellisesti, jos Heshka tulee. Alunperinkin kenkiminen oli kyllä törkeä temppu ulkkari seuraikonille.
Ei jumalauta. Nyt vasta huomasin tuon McTorson "Ei ole tulossa." viestin lopussa. En halua uskoa, matto vedetään taas jalkojen alta. Odottelen huomiseen :)Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."
Eikö @McTorso nimenomaan sanonut, että ei ole tulossa, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Juuh, no voihan siellä toki vaasalaisillakin olla jotain tietoa joukkueensa pelaajien liikuista. Antakaa elää edes yksi päivä siinä uskossa, että olisi tulossa.Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."
Eikö @McTorso nimenomaan sanonut, että ei ole tulossa, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Palstan Sport-kannattajat olivat muistaakseni ainakin todella hyvin perillä tuosta Heshkan siirtymisestä aikoinaan Kärpistä Sportiin, joten voihan tuossa huhuilussa nytkin olla jotain tietoa taustalla.Juuh, no voihan siellä toki vaasalaisillakin olla jotain tietoa joukkueensa pelaajien liikuista.
Kyllä minä luulen, että huomenna Heshka julkaisee uuden päivityksen, missä ilmoittaa uran päättyvän tähän kauteen.Uskon siihen, että Heshka lyö luistimet naulaan tämän kauden jälkeen. Mutta ei hän näin siitä teasailisi.
Juuri niin. Olen yllättynyt, jos huomenna julkaisee pelkän lopettamispäätöksen. Odotan sellaista "Tämän kauden jälkeen luistimet naulaan, mutta voitetaan se kannu vielä kerran, Oulu!"Kyllä minä luulen, että huomenna Heshka julkaisee uuden päivityksen, missä ilmoittaa uran päättyvän tähän kauteen.
Mutta, missä joukkueessa ura päättyy, se on vielä auki.
No, jos tosiaan on niin että Heshka lopettaa, eikä ole siirtymässä mihinkään, niin onhan nuo kuitenkin Heshkan entisiä pelikavereita. Junttila, Kukkonen, Kunyk, Byström, Annunen, Humaloja jne ovat kaikki pelanneet hänen kanssa.Jos Heshka ei ole Kärppiin tulossa niin miksi useampi pelaaja nykyjoukkueesta on tuosta päivityksestä tykännyt? Eivät ole edellisestä päivityksistä tykänneet.
Kärpät hakee vielä vahvistusta joukkueeseen, etupäässä hyökkääjää. Mielenkiintoista on seurailla siirtorajan lähestymistä.
Heshka olisi urheiluromanttinen hankinta. Ykköspakiksi hänestä ei Kärppiin kuitenkaan enää ole, kun ei ole Sportiinkaan. Kun Sport tällä viikolla haki lopussa tasoitusta Kärppiä vastaan, ei Heshka päässyt kentälle, vaan Viljanen ja Johansson. Heshkan parasta ennen päiväys on mennyt kyllä jo ohi liian rajusti. Toki ottaisin hänet avosylin vastaan, koska olen urheiluromantikko, mutta vastaus Kärppien ykkösylivoiman haasteisiin hän ei todellakaan olisi. Mutta joo, turhaa keskustelua, sillä ei ole tulossa.Edit. Heshka olisi looginen hankintana, mutta samalla Kärpät kyllä menisi sieltä missä aita on matalin. Vieläkö irtoaa yksi huippukevät Heshkalta?
No nyt on paksua. Heshka on muuten pelannut Sportissa toiseksi eniten tällä kaudella (pitkästi yli 22min keskiarvolla).Heshka olisi urheiluromanttinen hankinta. Ykköspakiksi hänestä ei Kärppiin kuitenkaan enää ole, kun ei ole Sportiinkaan. Kun Sport tällä viikolla haki lopussa tasoitusta Kärppiä vastaan, ei Heshka päässyt kentälle, vaan Viljanen ja Johansson. Heshkan parasta ennen päiväys on mennyt kyllä jo ohi liian rajusti. Toki ottaisin hänet avosylin vastaan, koska olen urheiluromantikko, mutta vastaus Kärppien ykkösylivoiman haasteisiin hän ei todellakaan olisi. Mutta joo, turhaa keskustelua, sillä ei ole tulossa.
Ja eräs Petri Kontiola, hänkin Heshkaa vanhempi, painaa aika vahvaa viimeistä kauttaan Ilveksessä. Löytyyhän näitä esimerkkejä varsin hyvävireisistä konkareista huippu-urheilun parista. Toki löytyy sitten vastaavasti niitäkin esimerkkejä, joissa tuollainen parinkin vuoden soppari voi lopulta olla liian pitkä, kuten kävi Jussi Jokisen kohdalla Kärpissä.Heshkallahan olisi helposti ikänsä ja ominaisuuksien puolesta vielä parikin hyvää kautta jäljellä. Nykyurheilussahan tuo 37 ei ole vielä ikä eikä mikään. Ihan näin esimerkkinä muuan Justin Gatlin taisi about samassa iässä juosta vielä Dohassa satasella MM-hopeaa ja viestissä MM-kultaa. Eräs Jagr taas taisi painaa vielä vuosi sitten liki viisikymppisenä Tsekin pääsarjassa melkein täyttä kautta varsin hyvällä ilmeellä.