Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 055 829
  • 17 254

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Kuvaisi kyllä hyvin Kärppien nykymeininkiä, että taas haalittaisiin yksi vanha sotaratsu lisää. Harmi vaan, että nämä kaikki paluumuuttajat olivat parhaimmillaan joskus 5-10 vuotta sitten. Eipä mitään Heshkaa vastaan, mutta saapa nähdä tuoko todella sitä kärkiosaamista mitä tarvittaisiin..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Kuvaisi kyllä hyvin Kärppien nykymeininkiä, että taas haalittaisiin yksi vanha sotaratsu lisää. Harmi vaan, että nämä kaikki paluumuuttajat olivat parhaimmillaan joskus 5-10 vuotta sitten. Eipä mitään Heshkaa vastaan, mutta saapa nähdä tuoko todella sitä kärkiosaamista mitä tarvittaisiin..
Toisaalta Heshka on pelannut _Sportissa_ hyvällä tasolla. Joukkueen toiseksi paras +/- tilasto. Tehnyt pisteitä enemmän kuin Kärppien puolustajat pl. Rundblad.

Kyllähän Heshkan parasta ennen päivämäärä on jo takanapäin, mutta olisi nykyiseen Kärppien pakistoon hyvä vahvistus ja lisää särkymävaraa. Jos tähän lisätään se fakta, että markkinat ovat kuivat ja samojen kärkipelaajien perässä on puoli Eurooppaa niin Heshka on varmasti hankintana hyvä. Mietitään hieman syvemmälle niin Heshka on itse ilmaissut miten olisi halunnut jatkaa Oulussa ja jonkinlainen Kärppäsydän miehellä rinnassa sykkii. Valmentaja ja joukkue tietää millainen pelaaja ja persoona koppiin on tulossa, sekä millaisia vahvuuksia hänellä on tarjota.

Heshka on iästään huolimatta älykäs ja taitava pelaaja kiekon kanssa. Jos hänen avullaan saadaan vähennettyä Topin ja Byströmin peliaikaa puolella, sekä saadaan ylivoimaan lisää juonikkuutta, niin otan miehen mielelläni takaisin Ouluun.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta maalinteko on varmasti ollut isoin haaste Kärpillä. Siinä mielessä ihan looginen veto hakea vahvistusta juuri hyökkäykseen. Saanen muistuttaa, että Heikkala pelaa vakio kokoonpanossa parhaillaan, välillä jopa ylivoimassa.
Itse ajattelen sen 1yv pakin nimenomaan vahvistavan primääristi sitä maalintekoa. Jollei Kärpät sitten naaraa tasoa top3 laituria sisään, mikä tuntuisi kyllä erikoiselta. Mikäli Emanuelsson ja Björkqvist palaa pudotuspeleihin. Yksi Heikkala vakiokokoonpanossa ei tee Kärpille kesää eikä talvea kun kokonaisuutta katsoo. Lillukanvarsi menestyksen suhteen.
Mutta joo, toisaalta ymmärrän ihmetyksen, sillä kyllähän Kärppien materiaali hyökkäyksen osalta on vahva.
Kyllä. Kyse on siitä saako valmennus siitä tarpeeksi irti. Itse mutuilen, että piippuun jää. Aivan kärkiäijät eivät suorita tarpeeksi korkealla tasolla kuin hetkittäin.

Edit. Heshka olisi looginen hankintana, mutta samalla Kärpät kyllä menisi sieltä missä aita on matalin. Vieläkö irtoaa yksi huippukevät Heshkalta?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tässähän ihan herkistyy, olisi kyllä kauden pelastus, kävi miten kävi tuloksellisesti, jos Heshka tulee. Alunperinkin kenkiminen oli kyllä törkeä temppu ulkkari seuraikonille.
Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."

Eikö @McTorso nimenomaan sanonut, että ei ole tulossa, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."

Eikö @McTorso nimenomaan sanonut, että ei ole tulossa, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Ei jumalauta. Nyt vasta huomasin tuon McTorson "Ei ole tulossa." viestin lopussa. En halua uskoa, matto vedetään taas jalkojen alta. Odottelen huomiseen :)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Enemmän minä McTorson sanaan luotan kun näiden, jotka heti tuon Heshkan "Big news" -päivityksen jälkeen rientää tänne kertomaan, että "vähän semmosta on kuulunut."

Eikö @McTorso nimenomaan sanonut, että ei ole tulossa, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
Juuh, no voihan siellä toki vaasalaisillakin olla jotain tietoa joukkueensa pelaajien liikuista. Antakaa elää edes yksi päivä siinä uskossa, että olisi tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuh, no voihan siellä toki vaasalaisillakin olla jotain tietoa joukkueensa pelaajien liikuista.
Palstan Sport-kannattajat olivat muistaakseni ainakin todella hyvin perillä tuosta Heshkan siirtymisestä aikoinaan Kärpistä Sportiin, joten voihan tuossa huhuilussa nytkin olla jotain tietoa taustalla.
 

Leevander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Leijonat
Olisi urheiluromantiikkaa kauniimmillaan jos Shaun.Pelekään kyllä, ettei tämä umpisolmu aukea edes Shaunin tyyneydellä ja näkemyksellä.Mutta toisaalta...ehkä hänen rauhallisuutta ja varmuutta kaivataan, kunhan myös ne lavat joihin passataan ovat olemassa.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Heshka on viikon aikana ainakin ollut yhteydessä Kärppiin. Tämä tieto viikolta ennen kuin Sport julkaisi karkkikaupan olevan auki. Pelaajille on jo aiemmin kommunikoitu mahdollisuus etsiä uusi työpaikka.

Se ei tietysti vielä tarkoita, että Kärppiin olisi tulossa. Mutta pelaaja haluaa vielä kerran yrittää kannujahtiin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uskon siihen, että Heshka lyö luistimet naulaan tämän kauden jälkeen. Mutta ei hän näin siitä teasailisi.
Kyllä minä luulen, että huomenna Heshka julkaisee uuden päivityksen, missä ilmoittaa uran päättyvän tähän kauteen.

Mutta, missä joukkueessa ura päättyy, se on vielä auki.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kyllä minä luulen, että huomenna Heshka julkaisee uuden päivityksen, missä ilmoittaa uran päättyvän tähän kauteen.

Mutta, missä joukkueessa ura päättyy, se on vielä auki.
Juuri niin. Olen yllättynyt, jos huomenna julkaisee pelkän lopettamispäätöksen. Odotan sellaista "Tämän kauden jälkeen luistimet naulaan, mutta voitetaan se kannu vielä kerran, Oulu!"
Jos Heshka ei ole Kärppiin tulossa niin miksi useampi pelaaja nykyjoukkueesta on tuosta päivityksestä tykännyt? Eivät ole edellisestä päivityksistä tykänneet.
No, jos tosiaan on niin että Heshka lopettaa, eikä ole siirtymässä mihinkään, niin onhan nuo kuitenkin Heshkan entisiä pelikavereita. Junttila, Kukkonen, Kunyk, Byström, Annunen, Humaloja jne ovat kaikki pelanneet hänen kanssa.

Mutta henk koht en usko pelkkään lopetukseen, vaan Heshka tulee jättämään viimeiset luistimen piirtonsa Raksilan jäähän. Toivottavasti ei mene rikki.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät hakee vielä vahvistusta joukkueeseen, etupäässä hyökkääjää. Mielenkiintoista on seurailla siirtorajan lähestymistä.

Ahaa, näinkös luulet ? Ettei pakistossa olekkaan särkymävaraa ? Ronki päästettiin turkkuseen ja vielä helmikuussa Topi jatkaa koomailuaan sekä Paaso on liian "vihreä" kevään peleihin. Hyökkääjällähän se ehkä oikenee, pitäähän niilläkin puolustaa...
 
Heshkallahan olisi helposti ikänsä ja ominaisuuksien puolesta vielä parikin hyvää kautta jäljellä. Nykyurheilussahan tuo 37 ei ole vielä ikä eikä mikään. Ihan näin esimerkkinä muuan Justin Gatlin taisi about samassa iässä juosta vielä Dohassa satasella MM-hopeaa ja viestissä MM-kultaa. Eräs Jagr taas taisi painaa vielä vuosi sitten liki viisikymppisenä Tsekin pääsarjassa melkein täyttä kautta varsin hyvällä ilmeellä.

Minä voisin helposti ottaa seuraikoni Heshkan Kärppiin vaikka parinkin vuoden lapulla, jos vain sellaisen suostuisi kirjoittamaan.

Jumalauta jos eivät saa Heshkaa nyt Ouluun naarattua, niin minä kyllä niin mieleni pahoitan.

Sitten vielä pari (vähintään yksi) selkeää vahvistusta laituriosastolle ja kas kummaa, kun pelataan taas mestaruudesta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edit. Heshka olisi looginen hankintana, mutta samalla Kärpät kyllä menisi sieltä missä aita on matalin. Vieläkö irtoaa yksi huippukevät Heshkalta?
Heshka olisi urheiluromanttinen hankinta. Ykköspakiksi hänestä ei Kärppiin kuitenkaan enää ole, kun ei ole Sportiinkaan. Kun Sport tällä viikolla haki lopussa tasoitusta Kärppiä vastaan, ei Heshka päässyt kentälle, vaan Viljanen ja Johansson. Heshkan parasta ennen päiväys on mennyt kyllä jo ohi liian rajusti. Toki ottaisin hänet avosylin vastaan, koska olen urheiluromantikko, mutta vastaus Kärppien ykkösylivoiman haasteisiin hän ei todellakaan olisi. Mutta joo, turhaa keskustelua, sillä ei ole tulossa.
 
Heshka olisi urheiluromanttinen hankinta. Ykköspakiksi hänestä ei Kärppiin kuitenkaan enää ole, kun ei ole Sportiinkaan. Kun Sport tällä viikolla haki lopussa tasoitusta Kärppiä vastaan, ei Heshka päässyt kentälle, vaan Viljanen ja Johansson. Heshkan parasta ennen päiväys on mennyt kyllä jo ohi liian rajusti. Toki ottaisin hänet avosylin vastaan, koska olen urheiluromantikko, mutta vastaus Kärppien ykkösylivoiman haasteisiin hän ei todellakaan olisi. Mutta joo, turhaa keskustelua, sillä ei ole tulossa.
No nyt on paksua. Heshka on muuten pelannut Sportissa toiseksi eniten tällä kaudella (pitkästi yli 22min keskiarvolla).
Mitä tuossa Kärppiä vastaan pelatussa pelissä pidin Shaunia erityisen seurannan alla, niin erottui vahvasti edukseen ollessaan joukkueensa suoritusvarmin puolustaja. Olisi eittämättä Kärppiin tullessa heittäen top-4 puolustaja ihan millä mittarilla tahansa. Toisi meille myös huomattavaa helpotusta sekä yli-, että alivoimalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös