Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 3 925 025
  • 16 726

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Omiin henk.koht. lähteisiin pitäisin ns. vitun isona yllätyksenä jos sieltä Nutivaara tulisi. Mitään isompaa antia tälle huhulle ei ole antaa, ainoastaan oma kaveripiiri.

Toisaalta on olemassa sanonta: "ei kahta ilman kolmatta". Kahdesti olen Pokkaa huhuillut semivarmana, molemmilla kerroilla meni viime metreillä ohi. Eiköhän yksi Nutivaara saataisi tähän tilastoon mukaan. En pistäisi pahakseni.
 

Halonhakkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuskin tähän mitään foliohattuja tarvitaan. Onhan noita muitakin esimerkkejä ollut kuin Mise. Muun muassa Mäkelä ja Ronkainen. Näistäkin kahdesta Mäkelä oli parempi ja kaikki voivat katsoa mihin suuntaan kaverin ura on mennyt, kun ei saanut enää jatkoa Kärppiin.
Silloin kun Niemelä pelasi useamman vuoden putkeen erittäin korkealla tasolla, hän oli Liigan parhaimpia puolustavia pakkeja. Käytännössä pelasi illasta toiseen virheettömästi. Nyt on alla pitempi heikompi jakso mutta uskon että tulevalla kaudella Niemelä tulee palaamaan takaisin huipulle.

Ronkaisesta minä olen enemmän huolissani. Niemelästä näkee että yritystä on, mutta Ronkainen on jotenkin flegmaattinen. Peli näyttää ylivarovaiselta ja on myös virheherkkä. Sellaiset luovat ratkaisut puuttuvat kokonaan. Ronkainen oli todella lupaavan oloinen pakki silloin kun nousi ihan puskista liiga joukkueeseen. Tuli mieleen vähän Miro Heiskanen. Pelasi erittäin kovalla itseluottamuksella. Sen jälkeen Ronkainen on kärsinyt useita pahoja loukkaantumisia mitkä ovat vaatineet pitkiä toipumisjaksoja. Tässä mielessä on ymmärrettävää että ei ole kyennyt palaamaan enää huipputasolle. Mikäli Ronkainen ei onnistu Marjamäen alaisuudessa, ehkäpä sen jälkeen olisi kaikkien kannalta järkevintä jos annetaan Ronkaisen jatkaa matkaa. Yllättävän usein tälläisissä tapauksissa missä ura on jäänyt junnaamaan paikalleen, maisemanvaihdos piristää peliesityksiä ja se kadonnut itseluottamus löytyy uudestaan.

Mäkelän kohdalla minulla ei ole paljoa sanottavaa. Minä pidän Niemelän ja Ronkaisen potentiaalia paljon korkeampana kuin Mäkelän. Sen takia Mäkelän lähtö ei minua harmittanut. Kaikille halukkaille ei voida lyödä lappua kouraan. Pelipaikkoja on kuitenkin rajallinen määrä.
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Markus Nutivaara.

Ehdottomia kärkipakkeja sarjassa jos rantautuu.

No, se selviää huomenna!
 

Whirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Odesan Kärpät
Jos on kerran selvinnyt loukkaantumisistaan, niin miksi Nutivaara tulisi Liigaan? Ja jos ei ole, niin miksi olisi kärkipakki loukkaantuneena?
 

Halonhakkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos on kerran selvinnyt loukkaantumisistaan, niin miksi Nutivaara tulisi Liigaan? Ja jos ei ole, niin miksi olisi kärkipakki loukkaantuneena?
Nutivaara on villieläin jota Floridan päävalmentaja Andrew Brunette on pitänyt häkissä useamman vuoden ajan. Huono idea. Marjamäki tietää että villieläintä ei voi sulkea häkkiin. Jos haluaa tuloksia, niiden pitää antaa temmeltää villinä ja vapaana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse en pitäisi Nutivaaran saapumista mitenkään shokkina mitä miehen persoonaan on tutustunut. Mahtava tyyppi joka NHLWamin haastiksessakin puhui omasta sopimusneuvottelusta todella poikkeukselliseen tapaan. Kärpistä vauhtia uraan, kokonainen terve kausi ja takaisin isoihin kaukaloihin. On terveenä pysyessään ehdottomasti koko liigan Top 3 puolustaja.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kuin myös joku Press :-)
Pressin profiili kyllä semmonen, että joku olisi voinut ihan kiusoitellakseen tehdä sen ja alkaa seuraamaan Kärppiä. 3 seuraajaa ja seuraa ainoastaan Kärppiä.
 

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Marjamäki on off the record sanonut, ettei joukkueeseen tulisi enempää ulkomaalaisia, toki äkkiähän suunnitelmat muuttuu kun tarpeeksi iso kala uiskentelee edessä. Suomalaisista ”maajoukkuetason” pakeista ilman sopimusta on myös Olli Juolevi.
 

Kalaverkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eihän tässä malta töitä tehdä. Tuliskohan kympiltä taas tavalliseen tapaan tiedotusta?

Luulisi että Nutivaaran sopparia rummutettaisiin enemmän, jos sellainen tulossa (esim. "virallinen" tiedotustilaisuus kellonajoilla jne varustettuna).
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eihän tässä malta töitä tehdä. Tuliskohan kympiltä taas tavalliseen tapaan tiedotusta?

Luulisi että Nutivaaran sopparia rummutettaisiin enemmän, jos sellainen tulossa (esim. "virallinen" tiedotustilaisuus kellonajoilla jne varustettuna).
Jotenki semmonen juhannuslässähdys kauhukuvissa eli joku nevöhöörd ulkomaalainen pakki.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien insta ja face ovat hiljaa. Tänään ei välttämättä tule mitään.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös