Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 064 965
  • 17 289

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mamba, nyt vittu loppuu tuo kuppaaminen! Hanki omat pelaajat ja älä ole Harri Aho, joka skouttaa vaan tuttuja ja mukavia ja helppoja pelaajia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ymmärrä miksi jotkut tulevat arvuuttelemaan ja leikittelemään vihjeillä nimenomaan huhuketjuun.
Minä ajattelen niin, että kuullessani vihiä Kärppien tekemästä pelaajasopimuksesta, ei ole minun asiani sitä julkisuuteen toitottaa. Se on Kärppien tehtävä. Hankala moisia asioita on kuitenkaan kokonaan sisällään pitää, kun on näin innokas kannattaja. Sen vuoksi olen vihjaillut tällä palstalla.

Toisekseen olen kuvitellut, että nuo vihjailut kiinnostavat täällä. Jos täällä ollaan sitä mieltä, etteivät vihjailut kiinnosta tai ne ovat jotenkin loukkaavia, voin yrittää pidätellä jatkossa itseäni, jos siis vielä joskus vihiä saan etukäteen. Simapäissään tai omista mielikuvituksista en ole vihjaillut koskaan, enkä vihjaile. Esimerkiksi kaikki tämän kauden vihjailuni ovat kyllä osuneet, eli sillä lailla mistään vedätyksessä ei ole kyse.

***

Erinomaisen tyytyväinen olen tuohon mahdolliseen Turusen hankintaan. Ensimmäisenä tietenkin siitä syystä, että kyseessä on erittäin laadukas pelaaja tähän sarjaan, melkeinpä ylikylän ukko. Toisekseen siitä syystä, että mielestäni tämä olisi hyvä näpäytys HIFK:n suuntaan. Paljon on tullut näpäytyksiä HIFK:sta Kärppien suuntaan. Nyt saadaan annettua mahdollisesti pikkaisen takaisin.

Huhuketju kun on, niin huhuan puolustukseen mahdollisina vahvistuksina jo täällä esillä olleita Kivihalmetta ja Pokkaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta tuo @McTorso n pelaaja-arvuuttelu oli ihan hauska ja toi vähän säpinää Kärppäosioon viikonlopuksi. Siitä päätellen, miten aktiivisena arvuuttelu kävi, niin aika moniahan tuo tuntui kiinnostavan. Ja omalta osaltani voin sanoa, että kyllähän nämä erinäiset pelaajahuhut ja spekuloinnit on ehdottomasti sen ajan kohokohta kun Kärpillä ei ole pelit käynnissä näin kannattajan vinkkelistä.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Minä ajattelen niin, että kuullessani vihiä Kärppien tekemästä pelaajasopimuksesta, ei ole minun asiani sitä julkisuuteen toitottaa. Se on Kärppien tehtävä. Hankala moisia asioita on kuitenkaan kokonaan sisällään pitää, kun on näin innokas kannattaja. Sen vuoksi olen vihjaillut tällä palstalla.

Toisekseen olen kuvitellut, että nuo vihjailut kiinnostavat täällä. Jos täällä ollaan sitä mieltä, etteivät vihjailut kiinnosta tai ne ovat jotenkin loukkaavia, voin yrittää pidätellä jatkossa itseäni, jos siis vielä joskus vihiä saan etukäteen. Simapäissään tai omista mielikuvituksista en ole vihjaillut koskaan, enkä vihjaile. Esimerkiksi kaikki tämän kauden vihjailuni ovat kyllä osuneet, eli sillä lailla mistään vedätyksessä ei ole kyse.

***

No ei nyt loukkaavana tarvitse pitää, lähinnä annoin tsemppiä sellaiselle joka käy täryttään tietonsa tiskiin. Aina joku tietää jotain kautta, siksi kevät onkin varsinaisen mukavaa aikaa kun huhuja, tietoja liikkuu. Tuskin täällä ketään suolataan vaikka huhun laittaisi joka ei realisoituisikaan pelaajasopimuksena.

Muistan aikanaan kun kuulin itse toimitusjohtajalta Libor Prohazkasta, piti saapua ja hykertelin tyytyväisenä että nyt on tietoa, ei tullut eikä mitään selityksiä missään. Vituttihan se tuolloin :)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Koska huippuäijjää menee ohi ihan urakalla, Aaltonen, Sklenicka, Mäenalanen ja kumpp.
täytyy Kärpillä olla tulollaan jytkyjä kuten McTorso asian ilmaisi vaikka aluksi epäilinkin, tsorry Mc...
Sen verran vahvasti Marjamäki esiintyi mediassa, mestaruusjahtiin meidät ilmoitti, niin kyllä sieltä täytyy tulla väkevää kamaa seuraavaksi.
Uusi pakki on väkevää sorttia ihan varmaan koska MM ryösti Sklenickan esimerkiksi.Toivottavasti hyökkäykseen ei mitkään Junttilan jatkot, fleguja ei haluta. Tuloksentekijöitä joilla verkko heiluu...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Koska huippuäijjää menee ohi ihan urakalla, Aaltonen, Sklenicka, Mäenalanen ja kumpp.
täytyy Kärpillä olla tulollaan jytkyjä kuten McTorso asian ilmaisi vaikka aluksi epäilinkin, tsorry Mc...
Sen verran vahvasti Marjamäki esiintyi mediassa, mestaruusjahtiin meidät ilmoitti, niin kyllä sieltä täytyy tulla väkevää kamaa seuraavaksi.
Uusi pakki on väkevää sorttia ihan varmaan koska MM ryösti Sklenickan esimerkiksi.Toivottavasti hyökkäykseen ei mitkään Junttilan jatkot, fleguja ei haluta. Tuloksentekijöitä joilla verkko heiluu...
Valitettavasti tämän tason pelimiehet menevät muiltakin liigaseuroilta ohi. Tai ehkä hyvä niin. Edelleen sanon samaa kuin ennen. Ruotsi, Sveitsi ja Saksa on maksukyvyssä liigaa edellä ja niihin sarjoihin pääasiassa kovat pelimiehet menevät.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja samassa viestissä itket kun Aaltonen lähtee. Ironiamittarini räjähti.
Lainaamasi kirjoittaja ei taida lukeutua Junttilan suurimpiin faneihin. Oheisia mietteitä luettiin palstalla sellaisen kauden päätteeksi, jolloin Julle oli paukuttanut pelaamassaan 43:ssa ottelussa mukavat tehot 19+21=40 kakkosketjussa ketjukavereiden vaihtuessa tuon tuosta:

Samoin hyrräjunttila ei tuonut paljon uutta vaikka maaleja tekikin - toivottavasti ei jatka.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
No jes? Tuohon ei ihan hirveästi vaadittu.
On sellaisia hyökkääjiä, jotka loistavat runkosarjassa, mutta hyytyvät pahasti pudotuspeleissä. Sitten on taas niitä, jotka eivät aivan syty runkosarjapeleissä, mutta ratkaisevat pelejä sitten keväällä. Aaltonen on tietenkin näitä jälkimmäisiä, kuten kaikki tiedämme. Itse olen aina arvostanut tällaisia pelaajia enemmän kuin heitä, jotka tekevät tehonsa marraskuussa, mutta näyttävät keväällä aivan avuttomilta kovassa pudotuspelikiekossa. Toki näitä runkosarjan mestareita myös tarvitaan, että ylipäätään keväällä pelataan, mutta heitä on yleisesti ottaen paljon helpompi joukkueeseen löytää kuin näitä Aaltosen kaltaisia kevään pelaajia.

Sitten on toki olemassa myös heitä, jotka loistavat koko kauden, mutta he eivät tunnetusti kovin pitkään Liigassa viihdy.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Olisiko Antti Tyrväisen tapaan Oulussa kääntymässä, kun velipoika pelailee Luulajassa SHL-finaaleja. :)
Samaa mietin minäkin. Olisi hieman kummallinen hankinta, kun nyt sitä Pokkaa kuitenkin odotellaan. Righteja alkaakin sitten olla jo tarpeeksi ja ei tästä kuusikosta oikein Hongalle järkevää paikkaa löytyisi:

Ohtamaa - Pokka
Byström - Niemelä T
Paaso/Ronkainen - Niemelä M
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Samaa mietin minäkin. Olisi hieman kummallinen hankinta, kun nyt sitä Pokkaa kuitenkin odotellaan. Righteja alkaakin sitten olla jo tarpeeksi ja ei tästä kuusikosta oikein Hongalle järkevää paikkaa löytyisi:

Ohtamaa - Pokka
Byström - Niemelä T
Paaso/Ronkainen - Niemelä M
Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.
No joo, olen kyllä tästä samaa mieltä. Toivottavasti tuonne jotain jämäkkyyttä vielä haetaan tohon viimeiseen pariin. Sitä Honka ei kuitenkaan ole. Mutta en minä pettynytkään olisi, jos hänet Kärpät hankkisi. Mutta ei liian isolla rahalla kuitenkaan.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Julius Honka alkanut seuraamaan Tapparaa Instagramissa, ja Juliuksella vuosi kuitenkin vielä sopimusta Luleåån. Joten eiköhän Anttoni mene Tapparaan.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kaksi kovaa pakkia tuonne tarvitaan ja toinen mielellään sellainen, joka hyvän peruspelaamisen lisäksi toisi fyysisyyttä ja isännän elkeitä melko heiveröiseen pakistoon. Mitä Mikko Niemelään tulee, niin ei parin viimekauden otteita ansaitse automaattisesti paikkaa pelaavassa kuusikossa.paikka pitää ansaita hyvillä peliotteilla. Vaikea uskoa, että pelaamisen taso tuosta enää paljoa kummemmaksi muuttuu. Aikansa kutakin.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.
Ehdottomasti kolmospariin tarvitaan luotettava leftin isäntä. Suunnitelmissa mahtaa olla kuitenkin ainakin Niskalan vastuun lisääminen, mistä Haban kommentti jatkosopimuksen yhteydessä kielii. Yllättävä sopimus sinänsä, koska Niskala mahtui Marjamäen kokoonpanoon vain kerran hänen paluuottelussaan. Onneksi on päävalmentaja ja kehitysjohtaja, joilla on sanansa sanottavana.

"Niskala murtautui viime kaudella pelaavaan kokoonpanoon ja ansaitsi paikkansa tuossa meidän joukkueessa. Hän on hyvä, kamppailuvahva nuori puolustaja, joka on jo ottamassa askeleita pelaavaan kuusikkoon."

Asiasta toiseen eli Honkaan. Mahtaa olla matkalla siis seuraamaan Juliuksen SHL-finaaleja ja Liigassa huhuttu etelään. Lupaava kaveri toki ja Canesin varauksena sopisi Kärppiin, mutta en näkisi Hongalla paikkaa rosterissa. Topin kaltaisille pakkityypeille ei ole oikein tilausta kaksin kappalein ja hänelläkin paremmat pakin perustaidot. Pahimmassa tapauksessa Rindell vol 2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös