Ensimmäiseen kohtaan: potkut pitäisi totta kai tulla tällaisella tuloksella jo ihan imagollisista syistä. Jatketaan sitten vaikka Sihvosella, jos parempaa ei kerran voitu saada. Tähän en kyllä usko sekuntiakaan, koska kuitenkin moni asiantuntija jo joulukuussa sanoi, että kyllä Kärppiin tulijoita olisi aivan varmasti, jos Kärpät vain aidosti haluaisi.
Saihan Marjamäkikin potkut, vaikka ketään ei ollut tilalle siinä vaiheessa saatu.
Eikös Sihvonen ole itse sanonut, että ei halua olla päävalmentaja, se paska myrskyn määrä täällä, kun meillä on valmentajana sellanen kuka siellä ei edes halua olla. :D
Tota samaa oon kuullut kyllä joka puolelta, mutta en kyllä tiedä miksi kukaan meritoitunut valmentaja ottaisi noin 20-30 pelin vastaan seurasta mikä on täysin sekasin fysiikka valmentajasta lähtien, vielä kun jokainen tietää, että jatkoa ei tule kun Karjalainen hyppää pestiin, meni kausi sitten kuinka hyvin tahansa.
Eiköhän valmentajat halua useamman kauden diiliä, missä joukkue rakennetaan hänenlaisekeen.
Ainakin henkilökohtasesti mietittynä jos mua kysyttäis firmaan töihin missä on kaikki sekasin firman johdosta, fysiikka ja kehitysvalmentajaan ja mulla on tiedossa, että tämä pesti kestää sen pari kuukautta, jonka jälkeen mut korvataan niin tuskin sinne menisin. :D