holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Mamba, nyt vittu loppuu tuo kuppaaminen! Hanki omat pelaajat ja älä ole Harri Aho, joka skouttaa vaan tuttuja ja mukavia ja helppoja pelaajia.
Minä ajattelen niin, että kuullessani vihiä Kärppien tekemästä pelaajasopimuksesta, ei ole minun asiani sitä julkisuuteen toitottaa. Se on Kärppien tehtävä. Hankala moisia asioita on kuitenkaan kokonaan sisällään pitää, kun on näin innokas kannattaja. Sen vuoksi olen vihjaillut tällä palstalla.En ymmärrä miksi jotkut tulevat arvuuttelemaan ja leikittelemään vihjeillä nimenomaan huhuketjuun.
Minä ajattelen niin, että kuullessani vihiä Kärppien tekemästä pelaajasopimuksesta, ei ole minun asiani sitä julkisuuteen toitottaa. Se on Kärppien tehtävä. Hankala moisia asioita on kuitenkaan kokonaan sisällään pitää, kun on näin innokas kannattaja. Sen vuoksi olen vihjaillut tällä palstalla.
Toisekseen olen kuvitellut, että nuo vihjailut kiinnostavat täällä. Jos täällä ollaan sitä mieltä, etteivät vihjailut kiinnosta tai ne ovat jotenkin loukkaavia, voin yrittää pidätellä jatkossa itseäni, jos siis vielä joskus vihiä saan etukäteen. Simapäissään tai omista mielikuvituksista en ole vihjaillut koskaan, enkä vihjaile. Esimerkiksi kaikki tämän kauden vihjailuni ovat kyllä osuneet, eli sillä lailla mistään vedätyksessä ei ole kyse.
Eikös Bume siirtynyt kokonaan Columbuksen leipiin. Scouttipuolen päällikkö.Pelkkää Mambaa tästä ei ole syyttäminen, kun UTJ:na häärii Bume. Troijan hevoset perkele!
Mitä? Junttila jatkaa kyllä ensi kaudella.Toivottavasti hyökkäykseen ei mitkään Junttilan jatkot, fleguja ei haluta. Tuloksentekijöitä joilla verkko heiluu...
Valitettavasti tämän tason pelimiehet menevät muiltakin liigaseuroilta ohi. Tai ehkä hyvä niin. Edelleen sanon samaa kuin ennen. Ruotsi, Sveitsi ja Saksa on maksukyvyssä liigaa edellä ja niihin sarjoihin pääasiassa kovat pelimiehet menevät.Koska huippuäijjää menee ohi ihan urakalla, Aaltonen, Sklenicka, Mäenalanen ja kumpp.
täytyy Kärpillä olla tulollaan jytkyjä kuten McTorso asian ilmaisi vaikka aluksi epäilinkin, tsorry Mc...
Sen verran vahvasti Marjamäki esiintyi mediassa, mestaruusjahtiin meidät ilmoitti, niin kyllä sieltä täytyy tulla väkevää kamaa seuraavaksi.
Uusi pakki on väkevää sorttia ihan varmaan koska MM ryösti Sklenickan esimerkiksi.Toivottavasti hyökkäykseen ei mitkään Junttilan jatkot, fleguja ei haluta. Tuloksentekijöitä joilla verkko heiluu...
Ja samassa viestissä itket kun Aaltonen lähtee. Ironiamittarini räjähti.Toivottavasti hyökkäykseen ei mitkään Junttilan jatkot, fleguja ei haluta.
Aaltonen oli silti Kärppien loppukauden parhaimpia hyökkääjiä.Ja samassa viestissä itket kun Aaltonen lähtee. Ironiamittarini räjähti.
No jes? Tuohon ei ihan hirveästi vaadittu.Aaltonen oli silti Kärppien loppukauden parhaimpia hyökkääjiä.
Lainaamasi kirjoittaja ei taida lukeutua Junttilan suurimpiin faneihin. Oheisia mietteitä luettiin palstalla sellaisen kauden päätteeksi, jolloin Julle oli paukuttanut pelaamassaan 43:ssa ottelussa mukavat tehot 19+21=40 kakkosketjussa ketjukavereiden vaihtuessa tuon tuosta:Ja samassa viestissä itket kun Aaltonen lähtee. Ironiamittarini räjähti.
Samoin hyrräjunttila ei tuonut paljon uutta vaikka maaleja tekikin - toivottavasti ei jatka.
Tuskin liittyy huhua, mutta Atte Karppinen on ottanut kasvattajaseuransa ig-seurantaan. Toki olisi mielenkiintoinen tryout-pelaaja, mikäli materiaali olisi kapeampi.
Näinhän se taisi olla, poistui samalla myös Lukon listoilta.Eikös Bume siirtynyt kokonaan Columbuksen leipiin. Scouttipuolen päällikkö.
On sellaisia hyökkääjiä, jotka loistavat runkosarjassa, mutta hyytyvät pahasti pudotuspeleissä. Sitten on taas niitä, jotka eivät aivan syty runkosarjapeleissä, mutta ratkaisevat pelejä sitten keväällä. Aaltonen on tietenkin näitä jälkimmäisiä, kuten kaikki tiedämme. Itse olen aina arvostanut tällaisia pelaajia enemmän kuin heitä, jotka tekevät tehonsa marraskuussa, mutta näyttävät keväällä aivan avuttomilta kovassa pudotuspelikiekossa. Toki näitä runkosarjan mestareita myös tarvitaan, että ylipäätään keväällä pelataan, mutta heitä on yleisesti ottaen paljon helpompi joukkueeseen löytää kuin näitä Aaltosen kaltaisia kevään pelaajia.No jes? Tuohon ei ihan hirveästi vaadittu.
Olisiko Antti Tyrväisen tapaan Oulussa kääntymässä, kun velipoika pelailee Luulajassa SHL-finaaleja. :)Anttoni Honka bongattu ja tavattu tänään Oulussa, kellään tietoa kyseisen herran ensi kaudesta? ;)
Samaa mietin minäkin. Olisi hieman kummallinen hankinta, kun nyt sitä Pokkaa kuitenkin odotellaan. Righteja alkaakin sitten olla jo tarpeeksi ja ei tästä kuusikosta oikein Hongalle järkevää paikkaa löytyisi:Olisiko Antti Tyrväisen tapaan Oulussa kääntymässä, kun velipoika pelailee Luulajassa SHL-finaaleja. :)
Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.Samaa mietin minäkin. Olisi hieman kummallinen hankinta, kun nyt sitä Pokkaa kuitenkin odotellaan. Righteja alkaakin sitten olla jo tarpeeksi ja ei tästä kuusikosta oikein Hongalle järkevää paikkaa löytyisi:
Ohtamaa - Pokka
Byström - Niemelä T
Paaso/Ronkainen - Niemelä M
No joo, olen kyllä tästä samaa mieltä. Toivottavasti tuonne jotain jämäkkyyttä vielä haetaan tohon viimeiseen pariin. Sitä Honka ei kuitenkaan ole. Mutta en minä pettynytkään olisi, jos hänet Kärpät hankkisi. Mutta ei liian isolla rahalla kuitenkaan.Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.
Ehdottomasti kolmospariin tarvitaan luotettava leftin isäntä. Suunnitelmissa mahtaa olla kuitenkin ainakin Niskalan vastuun lisääminen, mistä Haban kommentti jatkosopimuksen yhteydessä kielii. Yllättävä sopimus sinänsä, koska Niskala mahtui Marjamäen kokoonpanoon vain kerran hänen paluuottelussaan. Onneksi on päävalmentaja ja kehitysjohtaja, joilla on sanansa sanottavana.Kestämätön tilanne jos Niemelä ja/tai Ronkainen ovat top6 pakistossa. Yksi hyvä leftin pakki tuonne ainakin tarvitaan. Miselle ehkä vielä se viimeinen mahdollisuus mutta lähtökohtaisesti Paason kanssa saisivat olla tasapäin kamppailemassa kutospakin tontista.