Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 120 395
  • 17 513

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Kärpät hankkii pelaajan, joka on tällä kaudella pelannut KHL:ää niin loppuu myös mun Kärppä-kannatus siihen paikkaan. Mieluummin Markus Ruusulle kuuden vuoden jatkodiili isolla rahalla Kärppiin kuin kenenkään Putinin kätyrin palkkaaminen.
Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.

Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.
Jos ja kun tämä liittyy Teemu Pulkkiseen kun täällä sitäkin huhuiltu (ja huhujahan aina voi heittää hatusta, kuten itsekin "sorruin" aiemmin leikkisästi heittämään)(( Ben Maxwell juttu ja huumorilla)).

Eli Yön Kärppä... ei kai se nyt Pulkkinen ole, koska kyllä Kärpät sentään arvojaan miettii ja....

Turpovitone... olen mielensäpahoittaja ja tässä tapauksessa sen mieluusti myönnän, mutta Teemu on valintansa tehnyt, joten kyllä hän ruplansa pitäköön, ilman eurojen tavoittelua liigassa?

Ja itseasiassa koko Teemu Pulkkinen keissi on muutenkin aika outo ja omituinen, että jonkun heittämä feikki on täällä alkanut elämään, jopa niin että itsekin sorrun sitä kommentoimaan... hyi minua :)
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.

Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.

Toivottavasti luet kirjoittamasi viestin uudestaan ajatuksella, poistat viestisi ja toivot että mahdollisimman harva sen onnistui lukemaan.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Tuskin, mutta vaikea on toisten puolesta vastailla. Jossain vaiheessa se raha ei ole välttämättä kaikki kaikessa jos muuten ei homma nappaa. Yritin vain etsiä mahdollisia syitä Mannisen paluulle Ouluun jo kesken kauden.
Juu tietysti kaikki sattumukset ovat maailmassa mahdollisia mutta jotenkin toivois näihin huhuihin edes hieman todennäköisyyksiä mukaan. Se että joutuu ihan keksimällä keksimään epätodennäköisiä syitä Mannisen siirtymiselle kesken kauden Kärppiin, niin pitäis kertoa jo paljon.

Toki tänne mahtuvat kaikki spekulaatiot mukaan mutta mieluummin lukisin jotain edes jollain tavalla potentiaalisia mutuiluja eikä vain märkiä päiväunia.
 

raipe1993

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sharks
Juu tietysti kaikki sattumukset ovat maailmassa mahdollisia mutta jotenkin toivois näihin huhuihin edes hieman todennäköisyyksiä mukaan. Se että joutuu ihan keksimällä keksimään epätodennäköisiä syitä Mannisen siirtymiselle kesken kauden Kärppiin, niin pitäis kertoa jo paljon.

Toki tänne mahtuvat kaikki spekulaatiot mukaan mutta mieluummin lukisin jotain edes jollain tavalla potentiaalisia mutuiluja eikä vain märkiä päiväunia.
Mannisen siirtymisestä saataisiin kyllä ylipäätään vihiä jo etukäteen. Tuon pitäisi ymmärtääkseni tulla tietoon jos pelaajan sopimusta aletaan purkamaan NHL joukkueesta.

Maalivahdin Kärpät tarvitsee. Varsinkaan tuo Marjamäen kiekko ei kestä sitä, että maalipaikkojen kokonaismäärän ollessa alhaalla oma maalivahti päästää helppoja.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Mannisen siirtymisestä saataisiin kyllä ylipäätään vihiä jo etukäteen. Tuon pitäisi ymmärtääkseni tulla tietoon jos pelaajan sopimusta aletaan purkamaan NHL joukkueesta.
Näin juuri. Aivan päätön mutuilu, jos aikataulu on 30.12. Ei sieltä Nähilästä lähdetä varkain yhtään minnekään.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Unohtakaa Manninen ja rukoilkaa että sieltä tulisi maailmanluokan maalivahti joka auttaisi tuon joukkueen tuosta sohjosta kunnon kiitoon.

Olen kallistumassa siihen, että mikäli joukkueen maalivahtipeliä ei saada aivan sarjan kärkitasolle, aivan turha lyödä euroakaan enään kiinni tuohon nippuun, sillä joukkueella jolla ei ole voittavaa maalivahtia, ei voi olla tulevaisuutta pudotuspeleissä.
 
Toivottavasti luet kirjoittamasi viestin uudestaan ajatuksella, poistat viestisi ja toivot että mahdollisimman harva sen onnistui lukemaan.
Ei ole mitään syytä poistaa yhtään mitään. Venäjältä rahan pumppaaminen ei tee kenestäkään pahaa ihmistä. Kuten sanoin, niin jos itse saisin erittäin merkittävän summan rahaa tekemällä työtä venäjällä, etenkin työtä millä ei ole suoranaisesti mitään tekemistä politiikan kanssa, niin ottaisin työn vastaan empimättä. Siinä kun itkette ja kitisette, mutta tuo ulina ei ryssien miehityssotaa Ukrainassa tule lopettamaan. Ei vaikka ei koskaan otettaisi enää yhtäkään Venäjällä pelannutta kiekkoilijaa Suomeen.

Ja ei, en ole putlerin kätyri tai ryssä-fani ja tuomitsen Venäjän mielivaltaisen toiminnan Ukrainassa. Tuomitsin jo vuonna 2014, kun samaan aikaan vielä avosylin otettiin pelaajia Venäjältä.

Jääkiekolla kun ei ole mitään tekemistä ryssien politiikan kanssa, eikä tuollaisella lapsellisella kitinällä tulla koskaan mitään muuttamaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuten sanoin, niin jos itse saisin erittäin merkittävän summan rahaa tekemällä työtä venäjällä, etenkin työtä millä ei ole suoranaisesti mitään tekemistä politiikan kanssa, niin ottaisin työn vastaan empimättä.
-Työ Venäjällä
-Ei tekemistä politiikan kanssa

Voit valita näistä ainoastaan toisen.


Jääkiekolla kun ei ole mitään tekemistä ryssien politiikan kanssa
Tämä on valhe.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin on. KHL on vain ja ainoastaan Putinin iso propagandaliiga.
Niin ja jääkiekko ylipäätään on ollut ihan sieltä Neuvostoliiton ajoista propagandan väline. Jos joku väittää muuta niin on joko väärässä tai tyhmä. Tai molempia.
 
Osaako joku teistä moraalinvartijoista sitten selittää, miksi esim. 2015 oli vielä ihan ok haalia pelaajia KHL:stä, kun Venäjä oli jo tällöin laittomasti liittänyt Krimin Venäjään?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Osaako joku teistä moraalinvartijoista sitten selittää, miksi esim. 2015 oli vielä ihan ok haalia pelaajia KHL:stä, kun Venäjä oli jo tällöin laittomasti liittänyt Krimin Venäjään?
Se että joskus on tehty virheitä ei tarkoita sitä että pitäisi tehdä lisää virheitä.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näin juuri. Aivan päätön mutuilu, jos aikataulu on 30.12. Ei sieltä Nähilästä lähdetä varkain yhtään minnekään.
Joku kirjoitti ettei Manninen ole pelannut 7 peliin. Karannut Suomeen joulun viettoon ja tehnyt samalla sopimuksen Kärppien kanssa? Joulun isoin yllätys!
 

Micol

Jäsen
Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.

Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.
Mahtava mies ja arvot viimeisen päälle elämässä kohdillaan. Toivottavasti saat haluamasi rahakkaan keikan venäjältä ja mahdollisimman pian.
 

StanTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, Raahe-Kiekko
Pitäkää turvat kiinni politiikasta ku se ei kuulu lätkään millään tavalla, ja antakaa jokaisen olla rauhassa sitä mieltä kun haluaa.. ihme botteja täällä joille on syötetty sama koodi aivoihi lol. Itse olen neutraalina tämmösis apina jutuis enkä kyllä lähe polkemaan toista jos ei ajatukset mene yks yhteen. Kyllä on vaikea elämä varmaa jos vedetää pultit tommosista jutuista :D
 

Untamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole mitään syytä poistaa yhtään mitään. Venäjältä rahan pumppaaminen ei tee kenestäkään pahaa ihmistä. Kuten sanoin, niin jos itse saisin erittäin merkittävän summan rahaa tekemällä työtä venäjällä, etenkin työtä millä ei ole suoranaisesti mitään tekemistä politiikan kanssa, niin ottaisin työn vastaan empimättä. Siinä kun itkette ja kitisette, mutta tuo ulina ei ryssien miehityssotaa Ukrainassa tule lopettamaan. Ei vaikka ei koskaan otettaisi enää yhtäkään Venäjällä pelannutta kiekkoilijaa Suomeen.

Ja ei, en ole putlerin kätyri tai ryssä-fani ja tuomitsen Venäjän mielivaltaisen toiminnan Ukrainassa. Tuomitsin jo vuonna 2014, kun samaan aikaan vielä avosylin otettiin pelaajia Venäjältä.

Jääkiekolla kun ei ole mitään tekemistä ryssien politiikan kanssa, eikä tuollaisella lapsellisella kitinällä tulla koskaan mitään muuttamaan.
Tämä on paskaa ettei kiekolla ole tekemistä politiikan kanssa.

Kysy vaikka Junnolta = käytännössä vastaus tässä ao. uutisessa, joka toki on maksumuurin takana. Linkki johtaa Kalevan uutiseen kun KHL kosi Kärppiä ja on julkaistu maaliskuussa -22.

 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harmittavan paljon nämä Putlerin kätyrit (Galimov, Musin, Slepets) saivat viime keväänä vastuuta Kärppien joukkueessa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Pitäkää turvat kiinni politiikasta ku se ei kuulu lätkään millään tavalla, ja antakaa jokaisen olla rauhassa sitä mieltä kun haluaa.. ihme botteja täällä joille on syötetty sama koodi aivoihi lol. Itse olen neutraalina tämmösis apina jutuis enkä kyllä lähe polkemaan toista jos ei ajatukset mene yks yhteen. Kyllä on vaikea elämä varmaa jos vedetää pultit tommosista jutuista :D

Venäjä on terroristivaltio joka tekee Euroopassa täysin absurdia kansanmurhaa kaikkineen mahdolliseen raakuuksineen, oman kansansa tukemana. KHL on noiden saastojen propagandasarjansa. Heidän varat ja rahat on jäädytetty korkeimmasta johdosta lähtien. Venäjältä jos joku saattaa lantin lanttia ottaa, tietää ottavansa terroristin verirahoja. Ja jos joku kehtaa väittää ettei urheilua ja politiikkaa saa sekoittaa, vaikka kyse olisikin Venäjästä, on kyllä täydellisen kujalla kaikesta.

Noh, yksikään liigan urheilujohtaja ei palkkaa näitä KHL:ssä pelaavia apinoita. Ei sellaisen moraalin omaavaa pelaajaa kukaan viitsi katsoa, ei joukkueessa eikä sen ulkopuolella.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Pitäkää turvat kiinni politiikasta ku se ei kuulu lätkään millään tavalla, ja antakaa jokaisen olla rauhassa sitä mieltä kun haluaa.. ihme botteja täällä joille on syötetty sama koodi aivoihi lol. Itse olen neutraalina tämmösis apina jutuis enkä kyllä lähe polkemaan toista jos ei ajatukset mene yks yhteen. Kyllä on vaikea elämä varmaa jos vedetää pultit tommosista jutuista :D

Ei tässä ole kyse politiikasta. Kansanmurha ei ole politiikkaa. Kyse on ihmisoikeuksista.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Pitäkää turvat kiinni politiikasta ku se ei kuulu lätkään millään tavalla, ja antakaa jokaisen olla rauhassa sitä mieltä kun haluaa.. ihme botteja täällä joille on syötetty sama koodi aivoihi lol. Itse olen neutraalina tämmösis apina jutuis enkä kyllä lähe polkemaan toista jos ei ajatukset mene yks yhteen. Kyllä on vaikea elämä varmaa jos vedetää pultit tommosista jutuista :D
Ja minä en meinannu saaha tunnuksia tänne..
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Hiljaista on P-Amerikan päässä siihen nähden (vaikka yö onkin), että Mannisen pitäisi huomenna laskeutua Oulunsalon lentokentälle. Uskoo ken tahtoo. Minä en.
Itselleni myös hyvin hankala nähdä että Manninen saapuisi meille. Toki tämä olisi mahtava asia, ja ehdottomasti yksi Liigan kovimpia nimiä jos näin kävisi.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itselleni myös hyvin hankala nähdä että Manninen saapuisi meille. Toki tämä olisi mahtava asia, ja ehdottomasti yksi Liigan kovimpia nimiä jos näin kävisi.
Manninen olisi kyllä mahdollisesti liigan kovin hankinta. Jos tulee Liigaan niin kyllähän Manninen pitää kotiuttaa. Toivottavasti ensi kaudeksi tulisi viimeistään. Maalivahdille olisi kyllä enemmän tilausta.
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Manninen olisi kyllä mahdollisesti liigan kovin hankinta. Jos tulee Liigaan niin kyllähän Manninen pitää kotiuttaa. Toivottavasti ensi kaudeksi tulisi viimeistään. Maalivahdille olisi kyllä enemmän tilausta.
Täysin samaa mieltä maalivahdista.

Ja joo, olisihan Manninen Liigaan aivan jymypaukku, kuitenkin hänellä on tuolla maajoukkueessa muutama ihan kova pokaali voitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös