Pedon kynnet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Jos Kärpät hankkii pelaajan, joka on tällä kaudella pelannut KHL:ää niin loppuu myös mun Kärppä-kannatus siihen paikkaan. Mieluummin Markus Ruusulle kuuden vuoden jatkodiili isolla rahalla Kärppiin kuin kenenkään Putinin kätyrin palkkaaminen.
Jos ja kun tämä liittyy Teemu Pulkkiseen kun täällä sitäkin huhuiltu (ja huhujahan aina voi heittää hatusta, kuten itsekin "sorruin" aiemmin leikkisästi heittämään)(( Ben Maxwell juttu ja huumorilla)).Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.
Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.
Eli Yön Kärppä... ei kai se nyt Pulkkinen ole, koska kyllä Kärpät sentään arvojaan miettii ja....
Turpovitone... olen mielensäpahoittaja ja tässä tapauksessa sen mieluusti myönnän, mutta Teemu on valintansa tehnyt, joten kyllä hän ruplansa pitäköön, ilman eurojen tavoittelua liigassa?
Ja itseasiassa koko Teemu Pulkkinen keissi on muutenkin aika outo ja omituinen, että jonkun heittämä feikki on täällä alkanut elämään, jopa niin että itsekin sorrun sitä kommentoimaan... hyi minua :)