Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 081 116
  • 17 348

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vai ”sotahullut ” menettävät järkensä.
Harvoin joku kirjoittaa yhtä järjetöntä sekä suoraan sanottuna sairasta paskaa.
Vaikea käsittää mitenkään muuten kuin siten, jotka tuomitsevat 100% Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja ovat valmiita boikotoimaan tuota roskasakkia kaikin mahdollisin keinoin, ovat siis itse sotahulluja.
Jep minä olen sairas, kun en tuomitse Venäjällä työskenteleviä urheilijoita ja tavallisia ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä sodan kanssa.
Samallahan tuota vois alkaa vihata melko monia muita sodassa vellovien kansojen ihmisiä, ja niissä maissa työskenteleviä ulkomaalaisia. Se on sitä nykyajan parempaa fasismia. Eiku ainiin se sopii vain jos kyseessä on Venäjään kohdistuvaa vihaa.

Tulispa Pulkkinen noiden edellämainittujen lisäksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jep minä olen sairas, kun en tuomitse Venäjällä työskenteleviä urheilijoita ja tavallisia ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä sodan kanssa.
Kannattaa ottaa vähän enemmän selvää mikä on KHL, kuka sen on perustanut ja mikä sen tarkoitus on alunperin ollut ja mikä sen tarkoitus vielä tänäkin päivänä on.

Aikamoista whataboutismia kirjoitat, jota yleensä tottuu lukemaan narrifaneilta täältä Jatkoajasta.

Ne länsimaalaiset puudelit jotka siellä tälläkin kaudella ovat pelanneet, ovat seisseet Z-muodostelmassa ja lahjoittaneet osan palkastaan sotilaille ja heidän perheilleen. Tukevat joko tarkoituksella taikka tietämättömyyttään jämäneukkujen kansanmurhaa. Mutta hei, sehän on vaan jääkiekkoa ja let's play hockey this is KHL!

Harmi kun Robin Pressistä tuli yksi tälläinen hyödyllinen idiootti. Hero to zero ja toivottavasti ei ikinä palaa Lukkoon, vaikka olikin yksi historian parhaista puolustajista, mutta minun moraalini ei hyväksy tälläisten pelaajien pelaamista kannattamassani seurassa ja mikäli yksikin puudeli tohon hommattaisiin, niin minun osalta ne kannatushommat olisi siinä. Näin toki ajattelee varmaan 99% muistakin kiekkofaneista, mutta sitten on se 1% ihmisryhmä johon Kremlin propaganda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
 

Jälkipeli#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kovasti spekulaatiota Mannisesta, Olkinuorasta jne, mutta pessimistinä luulen, että se on joku Anttilan jatko tms, eli taas saadaan hulluille huvia kun ennakkoon annetaan hypen aihetta.. vaikka en välttämättä Anttilan jatkoakaan huonona pitäisi, mutta ilman hypeä jossain lauantai-illan pelissä.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kovasti spekulaatiota Mannisesta, Olkinuorasta jne, mutta pessimistinä luulen, että se on joku Anttilan jatko tms, eli taas saadaan hulluille huvia kun ennakkoon annetaan hypen aihetta.. vaikka en välttämättä Anttilan jatkoakaan huonona pitäisi, mutta ilman hypeä jossain lauantai-illan pelissä.
Jotain, johon joudutaan taas pettymään sieltä on tulossa. Joku Anttilan jatko olisi ihan positiivinen juttu, mutta tällaisen hypetyksen jälkeen naurettava pettymys.

Braden Holtby olisi kaikista mieluisin, mutta todennäköisyys on sitä puolen prosentin luokkaa.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Jossain joku palsraveli vähän tähän suuntaan spekuloi Lassen paita laskeutuu ja kehitysjohtaja tekee comebackin. Toki 42v. ikää, mutta miksi ei tai no toisaalta ehkä siltikin ei
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jatkosopimukselta tosiaan haiskahtaa. Pienoinen pettymys, sillä yhdenkään pelaajan jatkosoppari näillä peliesityksellä ei ole tuollaisen hehkutuksen arvoinen.
Jep, Mise laskeutuu perjantaina lentokentälle. Ja pelin aikana julkistetaan, että Misen sopparia jatkettiin 3:lla vuodella!
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Harmittavan paljon nämä Putlerin kätyrit (Galimov, Musin, Slepets) saivat viime keväänä vastuuta Kärppien joukkueessa.
Taitaa olla eri syyt pelata nyt KHL:ssä kuin selkärangattomilla länsimaalaisilla.

Venäläinen pelaaja voi tuoda imagotappiota ilman omaakin syytä, mutta moni varmasti allekirjoittaa että olisi nyt paljon mielummin Scherbakin (Tshekissä arvostettu) tai tämän päivän Potaitshukin kuin Pulkkisen tai Kristofin joukkuetoveri.
 

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Sanokaa minun sanoneen, että sieltä tulee uusi alivoimavalmentaja ja se on Kukkonen, joka nousee tähän tehtävään mitä todennäköisimmin ja luovuttaa kehitysjohtajan paikan Ilkka Mikkolalle. Mikkola ottaa paikan Espanjan konttorilta ja Lasse pistää alivoiman kuntoon. Lisäksi valmentajat joutuvat olemaan jatkossa sivuttain penkin takana, kun alkaa käydä tila niin ahtaaksi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos tämä huomisen suuri ylläri on Kärppien itse lanseeraama ja paljastuu jonkun jatkopahviksi,
niin se on korni ja mauton temppu. Sitäkään en suuresti ihmettelisi…
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä lähemmäksi huomista mennään, niin sitä enemmän vaan voimistuu tunne, että uuden vuoden ensimmäinen paukku jää täysin suutariksi. Oispa kiva olla väärässä.
Jos odotetaan uutta huippuhankintaa, niin suutariksi se jääkin.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkisin mielelläni kyllä tuon Esa Pirneksen lähitulevaisuudessa Kärppien penkin takana. Vaikka Soosi Sihvosen tilalle sillä taitaa sopimus päättyä keväällä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkisin mielelläni kyllä tuon Esa Pirneksen lähitulevaisuudessa Kärppien penkin takana. Vaikka Soosi Sihvosen tilalle sillä taitaa sopimus päättyä keväällä.
Pirnes voisi tulla laittamaan ihan kentällekin tuon ylivoiman kuntoon. Pieni liike keskustaan, ja kiekko kilpipuolen ylänurkkaan. Helppoa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos odotetaan uutta huippuhankintaa, niin suutariksi se jääkin.
Olkoon se sitten mitä tahansa, mutta vihjailujen mukaisesti on syytä odottaa "joulun isointa yllätystä" ja "kovan luokan julkistusta". Arvailuja kummempaa ei ole vuotanut _mistään_, joten paha aavistelen. Ennustan yhtä jatkosopparia ja laskeutumisella viitataan vain siihen, että Kukkonen asettuu vuoden vaihteen jälkeen etätöistä täysipäiväisesti kehitysjohtajan rooliin.

*Tsufff*
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olkoon se sitten mitä tahansa, mutta vihjailujen mukaisesti on syytä odottaa "joulun isointa yllätystä" ja "kovan luokan julkistusta". Arvailuja kummempaa ei ole vuotanut _mistään_, joten paha aavistelen. Ennustan yhtä jatkosopparia ja laskeutumisella viitataan vain siihen, että Kukkonen asettuu vuoden vaihteen jälkeen etätöistä täysipäiväisesti kehitysjohtajan rooliin.

*Tsufff*
Minäkin veikkaan jatkosopimusta. En edes tiedä, miksi tuo 'laskeutuminen' on laitettu tuohon, sillä se viittaa aika selvästi uuteen, ulkomailta saapuvaan pelaajaan.

Haavemaailmassa tuo puolustus menisi täysremonttiin, mutta jospa sitten ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös