En seuraa 'Änäriä', joten en tiedä näistä palkkakatto -asioista mitään. Onhan tuo toki AHL -pelaajalle kova liksa, minkä purkaminen voisi hieman helpottaa joukkueen rahatilannetta.Mites tuo Mannisen 750k palkka, rasittaako se Vegasin palkkabudjettia? Kuinka lähellä he ovat palkkakattoa? Ite en tiedä noista mitään. Voisiko tuosta löytyä edes järjen hiventä tälle huhulle?
Vegasilla 2,170 miljoonaa matkaa palkkakattoon. Kai siinä jonkinlainen mahdollisuus olisi sopimuksen purkuun, etenkin kun tuo palkka on kova AHL:ään.Mites tuo Mannisen 750k palkka, rasittaako se Vegasin palkkabudjettia? Kuinka lähellä he ovat palkkakattoa? Ite en tiedä noista mitään. Voisiko tuosta löytyä edes järjen hiventä tälle huhulle?
Ei niin kauan kuin mies pelaa farmissa. Muutenkin minimisopimuksella pelaava sentteri on palkkakaton puolesta kultaakin kalliimpi pelaaja, kun tulee loukkaantumisia.Mites tuo Mannisen 750k palkka, rasittaako se Vegasin palkkabudjettia?
No, eipä ole paljoa tilaa palkkakaton alla, mikäli joukkuettaan aikovat vielä vahvistaa.Vegasilla 2,170 miljoonaa matkaa palkkakattoon. Kai siinä jonkinlainen mahdollisuus olisi sopimuksen purkuun, etenkin kun tuo palkka on kova AHL:ään.
Ok. Ei siis tuostakaan saa mitään järkeä tuohon huhuun.Ei niin kauan kuin mies pelaa farmissa. Muutenkin minimisopimuksella pelaava sentteri on palkkakaton puolesta kultaakin kalliimpi pelaaja, kun tulee loukkaantumisia.
Toivottavasti pysyy P-Amerikassa tämän kauden.Mannisesta olen itsekkin kuullut huhuja, mutta en jo tästä kaudesta. Alunperin kuultu huhu oli paluu Kärppiin ensi kaudeksi jos paikka ylhäällä ei aukea, joka on elänyt pitkin kautta. Mitään tästä kaudesta ei ole kuulunut.
Yleensä sanotaan, että maalivahti rauhoittaa koko peliä.Toivottavasti pysyy P-Amerikassa tämän kauden.
Joukkue kaipaa maalivahtia. Ja jottai pitäis tehdä, että tuon joukkueen saa pelaamaan tasollaan (millä helv*tin tasolla?).
Joo ja tuskin Kärpät nyt alkaa julkaisemaan mitään "Manninen ensi kaudeksi Kärppiin" -juttuja tällä tavalla. Ensinnäkään siinä ei olisi helvetinkään järkeä, mistäs sen tietää jos Manninen saa kuin saakin vielä pelipaikan ylhäällä, takoo sen verran hyvät tehot että saakin sopimuksen ensi kaudeksi NHL:ään? Toisekseen, eihän sitä nyt missään nimessä hypetettäisi tällä tavalla kuin nyt. Ellei sitten oikeasti haluta trollata ihan huolella.Mannisesta olen itsekkin kuullut huhuja, mutta en jo tästä kaudesta. Alunperin kuultu huhu oli paluu Kärppiin ensi kaudeksi jos paikka ylhäällä ei aukea, joka on elänyt pitkin kautta. Mitään tästä kaudesta ei ole kuulunut.
Mitään ei ole kuulunut sopimuksen purusta, mitään vihjaustakaan tämän huhun suuntaan ei ole kuulunut mistään. Jos Manninen on nyt Kärppiin tulossa ja tällainen jymypaukku on onnistuttu pitämään salassa, niin aikamoista, jos se Jatkoajan nimimerkin ystävän kautta, joka tuntee Mannisen, lähtee aukeamaan. Toki hienoa, jos tajunta perjantaina räjähtää. En kuitenkaan usko.Mane oli sanonut jo kesällä että jossei NHL:stä paikkaa aukea niin jää Ouluun. Haluaa pelata Kärpissä ja suuressa roolissa. Ne miljoonat on kuitenkin jo tienattu Venäjällä ja nyt olisi varmaan aikaa asettua aloilleen. Mutta työnnän ulos siis huhuja ystävältäni joka tuntee hänet. Kai siinä täytyy olla tietoa asiasta vähän enemmän kun täällä palstaväellä.
Kenenköhän älykääpiön idea oli jättää se tontti kysymysmerkiksi..Yleensä sanotaan, että maalivahti rauhoittaa koko peliä.
Kyllä ykkösmaalivahdin palkkaaminen pitäisi olla prioriteetti nro. yksi.
Toisaalta ei ollut varmasti Ahon helppo ennustaa, että Blomma keräilee päätärskyjä pitkin syksyä. Mikä olisi pojan pelitaso tällä hetkellä, jos olisi saanut koko syksyn pelata terveenä. Oltaisiinko lähellä sitä tasoa mitä viime kevään jälkeen moni varmasti odotti.Kenenköhän älykääpiön idea oli jättää se tontti kysymysmerkiksi..
Varmaan Aho kumppaneineen sokaistui viime kaudella kun Blomma pelasi loistavasti aina päästessään pelaamaan, ja sitten myös playoffeissa kilpparipuolustuksen takana, niin tulivat siihen päätökseen ettei tarvii hommata ykkösmaalivahtia.
Missä ihme skenaariossa Manninen lähtisi Nähilän valloitusreissultaan kesken kauden läpsyttelemään Oulun kevääseen? Aivan päättömiä tällaiset jutut. Seisoo aivan varmasti vaikka päällään AHL:ssa kauden loppuun, odottaa tilaisuutta ylös ja nostaa liksaa, millaista Kärpillä ei ole varaa tarjota.
Jos Kärpät hankkii pelaajan, joka on tällä kaudella pelannut KHL:ää niin loppuu myös mun Kärppä-kannatus siihen paikkaan. Mieluummin Markus Ruusulle kuuden vuoden jatkodiili isolla rahalla Kärppiin kuin kenenkään Putinin kätyrin palkkaaminen.Sieltä tulee Galimov takaisin.
Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.Jos Kärpät hankkii pelaajan, joka on tällä kaudella pelannut KHL:ää niin loppuu myös mun Kärppä-kannatus siihen paikkaan. Mieluummin Markus Ruusulle kuuden vuoden jatkodiili isolla rahalla Kärppiin kuin kenenkään Putinin kätyrin palkkaaminen.
Kai sä kuitenkin sen ymmärrät, että KHL:ssä sodan aloituksen jälkeen pelanneen pestaamisessa on ihan helvetillinen mainehaitta seuralle? Eiköhän tässä viime aikoina seura ole ihan tarpeeksi uinut negaotsikoissa mm. Kärkkäis-casen vuoksi. Senkin paskafirman logo vielä komeilee housujen persauksessa.Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.
Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.
Onnea valitsemallasi tiellä. Onneksi et ole vaikuttamassa näihin asioihin.Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin
Sun mielestä ilmeisesti urheilu ja politiikka on täysin erillään toisistaan? Onko sulla myös otsassa tatuointi, jossa lukee "En oo gynekologi, mutta voisin vilkasta"? Itse en tekisi KHL:ssä minkäänlaista reissua, vaikka siitä saisikin tukuttain tuohta.Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.
Ihan hyvillä mielin voisin ottaa pelaajia KHL:stäkin, mutta tottahan siitä mielensäpahoittajien vuoksi paskamyrky repeäisi, joten ei luonnollisesti tule tapahtumaan.
Vaihtaisi kevääksi yli puolet pienempään palkkaan, ihan vaan siksi, että on jo puolet palkastaan tienannut. Tekisitkö sinä niin?Muutama päästä keksitty perustelu:
- Manninen on noin puolet siitä 750k palkasta jo tienannut kun kausi on puolivälissä
- Huomannut ja tajunnut että Las Vegas ei ole häntä nostamassa änärin puolelle
- Tietämättä Mannisen perhekuvioita niin kenties sielä voi olla myös jälkikasvua tulossa
Missä valuutassa haluaisit tai olettaisit palkkasi maksettavan? Ruplan arvo on tänä päivänä vain ja ainoastaan se, mitä Venäjä sen sanoo olevan, kas kun sitä ei voi länsimaiseksi tuoheksi pakotteiden takia vaihtaa.Nämä taas on sellaista paskaa, että hohhoijaa. Kaikki ryssissä pelanneet on automaattisesti putlerin kätyreitä. Salli mun nauraa. Jos joku maksais mulle vajaan vuoden keikasta puoli miltsiä, niin aivan satatarkasti tekisin itsekin töitä Venäjällä.
Vaihtaisi kevääksi yli puolet pienempään palkkaan, ihan vaan siksi, että on jo puolet palkastaan tienannut. Tekisitkö sinä niin?