Onhan tämä nyt ihan hurjaa touhua. Miettikääpäs nyt hieman, että minkälaista seppää tänne saapuu jatkuvasti.
Viime vuoden lopulla lähdettiin kääntämään kelkkaa, mutta muutokset tuli liian myöhään, johtuen tieten vallinneesta tilanteesta. Voi olla, että jos Kärpät olisi tehneet valmentajanvaihdon jo aiemmin, niin Marjamäki ei olisi nyt täällä ja jos Marjamäki ei olisi, niin moniko nyt tulleista pelureita sitten olisi? Kolikolla on aina monta puolta ja tuurillakin on oma roolinsa.
Minä olen erittäin tyytyväinen muuttuneeseen tilanteeseen. Tuo kamppailuvahvuuden kasvu on jotain aivan älytöntä. Taidossa annetaan varmasti vähän toiseen suuntaan, mutta ainakin itsellä on luotto että ensi kauden joukkueella on aivan eri mahdollisuudet menestyä aikaisempiin vuosiin nähden. Eikä voi väheksyä myöskään fyysisyyden vaikutusta pelaajien tunnetilaan (puhumattakaan yleisön), mikä sitten näkyy myös rohkeutena.
Joukkue on nyt jo hyvä ja kamppailisi varmasti runkosarjan voitosta. Jos tuohon vielä tulee lisäksi se Koppanen sekä joku fyysinen laituri Sakun tilalle, niin Kärpät on minun silmissä jopa selkeä mestarisuosikki. Toki maalivahtipeli on vielä auki, mutta jos Blomma jatkaa, niin siihenkin riittää luottoa. Veskareita kuitenkin on markkinoilla paljon, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan.