Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 036 032
  • 17 211

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kivistö on hyvä hankinta alakertaan. Vielä yksi laatupakki, niin pakisto alkaa olemaan kasassa. Vai annetaanko Miselle ja Ronkille mahdollisuus vol10? Tunnin päästä Vielä Björkqvist ja Koppanen, niin eiköhän sitten ole vähäksi aikaa jytkyt jytkytelty.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Mua vähän vituttaa nämä Onnelat ja muut joiden pitää päästä julkaisemaan tietonsa tunti ennen seuran tiedotusta. Eri asia olisi, jos olisi vaikka kesken kauden jo tieto tulevan kauden sopimuksista. Tässä tilanteessa tuo on vain eräänlaista itsensä jalustalle nostamista.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mua vähän vituttaa nämä Onnelat ja muut joiden pitää päästä julkaisemaan tietonsa tunti ennen seuran tiedotusta. Eri asia olisi, jos olisi vaikka kesken kauden jo tieto tulevan kauden sopimuksista. Tässä tilanteessa tuo on vain eräänlaista itsensä jalustalle nostamista.
Onnela on toimittaja, joten hän tekee työtänsä.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei, eli nostaa myös työnantajaansa jalustalle. Ei tuon asian julkaisu tuntia ennen seuraa tuo kenellekään muulle mitään lisäarvoa, oli toimittaja tai ei. En pidä minään.

Miksi roikkua siirtohuhut palstalla jos pelkää, että joku spoilaa. Onnela tietysti julkaisee tuommoiset kun se on hänen työtänsä. Jos haluaa odottaa Kärppien julkaisua, niin kannattaa laittaa hetkeksi palsta kiinni ja seurata vain Kärppien somea.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos nämä edellämainitut herrat liittyvät Kärppiin niin tervetuloa. Teillä on varmasti joku tarkoitus olla ensi kauden rosterissa. Mutta tervemenoa ilmaisut jytky ja tähtihankinta + monet muut. Yksikään näistä ei ole liigan mittapuulla jytky. Annetaan ymmärtää että pelaaja on jotain kuun ja taivaan väliltä, muttei ymmärretä antaa sen tason pelaajaa, vaan joku saatanan Koppanen tjsp. Tän päivän tiekkarista meni etukäteen jo maku. Ihan sama ketä sieltä tulee. Jatkakaa vaan niitä etukäteishehkutuksia ja pilatkaa kaikki muutkin tiekkarit tästä eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Jos nämä edellämainitut herrat liittyvät Kärppiin niin tervetuloa. Teillä on varmasti joku tarkoitus olla ensi kauden rosterissa. Mutta tervemenoa ilmaisut jytky ja tähtihankinta + monet muut. Yksikään näistä ei ole liigan mittapuulla jytky. Annetaan ymmärtää että pelaaja on jotain kuun ja taivaan väliltä, muttei ymmärtää sen tason pelaajaa, vaan joku saatanan Koppanen tjsp. Tän päivän tiekkarista meni etukäteen jo maku. Ihan sama ketä sieltä tulee. Jatkakaa vaan niitä etukäteishehkutuksia ja pilatkaa kaikki muutkin tiekkarit tästä eteenpäin.
Hyviä hankintoja kaikki mutta vähän täytyy olla kyllä samaa mieltä että eihän Kivistö mikään jytky ole. Varmaan ihan oletettavaa oli että tuon tason pelaajia saa liigaan nyt KHL kaatumisen jälkeen, jytkyjä olis sitten olleet Kaski, Jokipakka yms...
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kemppainen täytti minulle jytkyn määritelmät vaikka olikin tiedossa. Voi jestas, minkälaista tämä keskustelu on. Ja itsekin täällä täyttä päätä länkytän. Mahtaakohan on Torso olla Kärppien salainen agentti joka osaa nostattaa pöhinää ja kiinnostusta?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Miksi roikkua siirtohuhut palstalla jos pelkää, että joku spoilaa. Onnela tietysti julkaisee tuommoiset kun se on hänen työtänsä. Jos haluaa odottaa Kärppien julkaisua, niin kannattaa laittaa hetkeksi palsta kiinni ja seurata vain Kärppien somea.

En pelkää, että joku spoilaa. Kyse ei ole ollenkaan siitä, vaan huomion viemisestä Kärppien tiedotukselta oman kilven kiillottamiseksi. Olisi eri asia, jos olisi julkaissut tietonsa jo viime viikolla.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kemppainen täytti minulle jytkyn määritelmät vaikka olikin tiedossa. Voi jestas, minkälaista tämä keskustelu on. Ja itsekin täällä täyttä päätä länkytän. Mahtaakohan on Torso olla Kärppien salainen agentti joka osaa nostattaa pöhinää ja kiinnostusta?
Toisaaalta Kemppainen on kohta 35- vuotias perheellinen mies, joka on vuosia pelannut ulkomailla ja tienannut hyvin. Minusta oli varsin odotettua, että Kemppainen palaa kotikonnuilleen pelaamaan uran viimeiset vuodet.Pelillisesti Erittäin kova hankinta toki liigaan, mutta minään jättiyllätyksenä tai jytkynä hänen paluutaan lähellä veteraani Ikää en osaa pitää. Enemmänkin odotettuna kotiinpaluuna.
 

JPL

Jäsen
Onhan tämä nyt ihan hurjaa touhua. Miettikääpäs nyt hieman, että minkälaista seppää tänne saapuu jatkuvasti.

Viime vuoden lopulla lähdettiin kääntämään kelkkaa, mutta muutokset tuli liian myöhään, johtuen tieten vallinneesta tilanteesta. Voi olla, että jos Kärpät olisi tehneet valmentajanvaihdon jo aiemmin, niin Marjamäki ei olisi nyt täällä ja jos Marjamäki ei olisi, niin moniko nyt tulleista pelureita sitten olisi? Kolikolla on aina monta puolta ja tuurillakin on oma roolinsa.

Minä olen erittäin tyytyväinen muuttuneeseen tilanteeseen. Tuo kamppailuvahvuuden kasvu on jotain aivan älytöntä. Taidossa annetaan varmasti vähän toiseen suuntaan, mutta ainakin itsellä on luotto että ensi kauden joukkueella on aivan eri mahdollisuudet menestyä aikaisempiin vuosiin nähden. Eikä voi väheksyä myöskään fyysisyyden vaikutusta pelaajien tunnetilaan (puhumattakaan yleisön), mikä sitten näkyy myös rohkeutena.

Joukkue on nyt jo hyvä ja kamppailisi varmasti runkosarjan voitosta. Jos tuohon vielä tulee lisäksi se Koppanen sekä joku fyysinen laituri Sakun tilalle, niin Kärpät on minun silmissä jopa selkeä mestarisuosikki. Toki maalivahtipeli on vielä auki, mutta jos Blomma jatkaa, niin siihenkin riittää luottoa. Veskareita kuitenkin on markkinoilla paljon, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joukkue on nyt jo hyvä ja kamppailisi varmasti runkosarjan voitosta. Jos tuohon vielä tulee lisäksi se Koppanen sekä joku fyysinen laituri Sakun tilalle, niin Kärpät on minun silmissä jopa selkeä mestarisuosikki.
Unohtamatta tietenkään mahdollista Pokkaa vielä puolustukseen. Kyllä tulee kova joukkue isolla koolla.

Alkais jo!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka McTorson vihjailut jytkyistä tms. tuo lisää säpinää ja mielenkiintoa niin omalla tavallaan harmittaa kun tuntuu ettei nykypäivänä enää oikein tule yllätyssiirtoja.
Ei ole hyvä, kun ei huhuja kuulu ja sitten kun kuuluu, sekään ei ole hyvä. No joo, tämä on toki luonnollista, kun paljon ihmisiä on kokoontuu samaan paikkaan. Koemme asiat niin eri tavoin.

Mielestäni en ole paljastanut pelaajia niin, että yksittäin minun vihjeiden perusteella yksikään yllätys olisi mennyt pilalle. Kemppaisen väittivät kaikki tienneen etukäteen. Koppanen ja Tiivola ovat tulleet ilmi ihan muuta kautta. Turusen joku hoksasi @Häpä Oksanen nimimerkin vihjeestä ja Kivistö tuli vakavasti esiin jonkun twiitin kautta. Voimalaituri on vielä auki. Kivihalmetta huhuilin ja sekään ei osunut.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan tämä nyt ihan hurjaa touhua. Miettikääpäs nyt hieman, että minkälaista seppää tänne saapuu jatkuvasti.
Totta tosiaan! Kärppiin on tullut nyt kolme pelaajaa, jotka ovat lähtökohtaisesti liian kovia Liigaan ja täyttävät mielestäni jytkyn määritelmän. Kemppainen, Turunen ja Kivistö ovat kaikki KHL-tason miehiä. Toki jokainen saa määritellä jytkyn miten haluaa. Huikeaa, että he pelaavat ensi kaudella Kärpissä. Tiivola on myös pelaaja, joka tuo nimenomaan laatua ja täsmälääkettä Kärppien heikkoon kohtaan. Jäädään jännittämään loppuja vahvistuksia. Minä huhuilen vielä ainakin kolmea miestä Kärppiin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kenenkään. Freelancer. Kalevaan tekee paljon juttuja. Twitterissä @dasb00t
Onnelan juttuja saa kyllä lukea aika harvakseltaan. Kyllä minä luulen, että nimimerkki @oukka osui päättelyissään Onnelan motiiveista aikalailla oikeaan. Se viimeinen heitto kannattaa varmasti poistaa nopsaan. Vastaus siihen on napakka EN.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minä sinua syyllistänyt vaan enemmän kerroin että hienoa säpinää ollut palstalla huhujen myötä.
Joo, en minä syyttämisenä ottanutkaan. Halusin vain kertoa omista vihjailuistani, kun asiaan kuitenkin omalta osaltaan liittyivät. Jos joskus jotain kuulen, koetan olla vihjailuissani hyvin varovainen. Kyllä minustakin tällaisten asioiden julkistaminen on nimeomaan seuran tehtävä.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pokka, Koppanen ja voimalaituri.

Silti toivon, että yksi olisi veskari.
Mutta huomaa sanamuoto ”ainakin”.

Itsekin haluaisin Blommalle kokeneen aisaparin. Ja Meriläinen vuodeksi mestikseen isolle vastuulle.

Uskoisin, että kyllä se sieltä tulee. Marjamäki kun mainitsi, että joukkue rakennetaan siten, että mitään ei jätetä sattuman varaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uskoisin, että kyllä se sieltä tulee. Marjamäki kun mainitsi, että joukkue rakennetaan siten, että mitään ei jätetä sattuman varaan.
Uskoisin, ettei kokenutta maalivahtia tule. En tietenkään varma voi olla. Voisiko olla, että Marjamäki vakuuttui Blomqvistista niin, ettei Marjamäki koe jättävänsä mitään sattuman varaan luottaessaan Blomqvistiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös