Olisiko mielestäsi TOJ:n tunnukset pitäneet poistaa?

  • 6 161
  • 53

Olisiko mielestäsi TOJ:n tunnukset pitäneet poistaa?

  • Kyllä

    Ääniä: 94 66,2%
  • Ei

    Ääniä: 48 33,8%

  • Äänestäjiä
    142

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
TOJ: saaman rangaistuksen ptuus on kohtuuton mielestäni. Tuossahan menee koko kausi ohi. Onko oikeesti niin rankan bannauksen arvoinen. Mun mielestä melkeinpä sellaiset, jotka paljastelevat toisten nimiä yms. olisivat tuota suuruusluokkaa ja jopa kirjoitusoikeuksien poistamisen arvoisia. Eipä nyt heti muuta tule näin äkkiseltään mieleen.
Eiköhän tämä noudata liigan kurinpitolinjaa. Kymmenes pelikielto on aina paljon pidempi kuin ensimmäinen.

Luulen, että 2-4 edellistä pelikieltoa ovat olleet mahdollisesti tuo 6 kuukauden pituisia ja ei tuo TOJ ole niistä mitään oppinut.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Itse lähtisin siitä että jokaista nimimerkkiä kohdeltaisiin samoin säännöin. Nyt ei siltä vaikuta. Siinä missä jotkut nimimerkit saavat pitkiä pelikieltoja, toisten kirjoitusoikeudet poistetaan koska "varoituksista huolimatta kirjoittajan taso ei vastannut palstan normeja" tjms.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yllä olevaan viitaten, että eikö yhteiskuntajärjestykseen ja valtioon kohdistuva vihamielisen suhtautumisen ja herjaamisen salliminen ole kuitenkin yksi länsimaisen demokratian kivijalkoja, asia josta ylpeillään syystäkin. Länsimaissa ei mielipiteistä heitetä vankilaan vaikka ne olisivat valtion- tai yhteiskunnanvastaisia. Toisin kuin esim. naapurissa. Mielipiteenvapauden tulee kattaa muutakin kuin hallituksen haukkumisen ja Väyrysen kutsumisen valehtelijaksi. Vasta sitten jos valtiota vastaa aletaan harjoittaa konkreettista terrori-tai maanpetostoimintaa niin raja tulee vetää. Mielipiteenvapautta on helppo ylläpitää seesteisinä aikoina, mutta se testataan vasta kun alkaa olla kuumemmat paikat.

Ei niin, että itse arvostaisin pätkääkään venäjän puolesta trollaamista ja kiihottamista. Mutta jos siitä aletaan rangaista niin eikö olla aika pian harmailla vesillä?

Sääntöjä pitäisi kyllä tulkita tasapuolisemmin.

Lainasin koko viestin, koska en pystynyt siitä poimimaan valikoitua pätkää jättämättä jotain oleellista pois. Olen täysin samaa mieltä siis.
Yhteiskunnan, ja myös keskustelupalstan pitää pystyä sietämään tiettyä painetta.

Vastuu on lukijalla, aina ei ole pakko kaikkea vaivautua lukemaan.
Tietysti voimme pohtia viestien valikointia, koska lapset ja hmm.. vaikutukselle alttiit voivat vapaasti lukea keskustelupalstaamme.

No niin. Tuli hetki pohdittua. Jatketaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yksinkertaisesti ja lyhyesti: Kyllä.

Jokainen miehen menoa seurannut varmasti tietää syyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös