Olen. Mutta samassa näkisin, että joukkueilla pitäisi olla tässä kuskin paikka ja aloite sekä seuranta. En viitsi heittää ylimääräisiä kymppejä johonkin, jota ei ole strukturoitu.
Mutta jos seura tulisi julki ja sanoisi, että
”Hei rakkaat fanit ja yhteistyökumppanit,
Covid19 on iskenyt toimintaamme jopa rajummin kuin oletimme, kauden jatkuessa nykyisellään olemme tekemässä raskaan tappion, joka jopa vaarantaa toiminnan jatkuvuuden tulevaisuudessa.
Tilanteen ollessa vakava käännymme yhteisömme tärkeimpien jäsenten - eli teidän - puoleenne. Aloitamme kampanjan, jonka tavoitteena on kerätä vähintään 250 000, toiminnan jatkuvuuden takaamiseksi.
Tätä tavoitetta varten lanseeramme seuraavat seuraavat tuotteet:
- Pelipaitojen huutokauppa
- Extra Mainosdiilejä
- Pahviukkoja ja mainoksia katsomoon
- Lippuja
- Fanituotteita vaikka nimikirjoituksien kera
- Great Wall of Support:, 100€ yksityiset ja 500€ firmat Tms Kappale ”nimi kattoon”, seinä jätetään halliin pystyyn muistuttamaan niistä jotka olivat mukanamme kaikista vaikeimpina aikoina
Ja blaa blaablaa”
Tai jotain muuta sellaista pöhinää, josta näkisi että on osana jotain isompaa ja tavoitteellisempaa sekä täten uskottavampaa sen suhteen, että on oikeasti tekemässä osansa ponnistuksessa, jolla in oikeasti merkitystä.
Ostanpa yhden irtolipun on toki myös arvokas ja jalo ajatus, mutta jos siellä maalaillaan jopa miljoonatappioita, on ponnistuksen oltava strukturoitua.