Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen. Muistaakseni oli omasta mielestä hyväkin vitsi. Modet taisivat kysyä että "oikeasti?".
Mikä se sun nimimerkki ennen oli? Unohdin taas.
Olen. Muistaakseni oli omasta mielestä hyväkin vitsi. Modet taisivat kysyä että "oikeasti?".
Se oli mikko6000.Mikä se sun nimimerkki ennen oli? Unohdin taas.
Huh, mä en siis ole hullu. Pitänyt monta kertaa kysyä kun tuolla United-ketjussa nimesi näen. Mutta se vaatisi viestiisi vastaamisen, joka mahdollisesti rohkaisisi sinua kirjoittamaan lisää hengentuotoksiasi kyseiseen ketjuun.Olen. Muistaakseni oli omasta mielestä hyväkin vitsi. Modet taisivat kysyä että "oikeasti?".
Mikä se sun nimimerkki ennen oli? Unohdin taas.
Se oli mikko6000.
Vissiin laittamalla moderaattoreille tai ylläpidolle viestiä.En ole, mutta olen kyllä harkinnut asiaa. Se on kyllä jo tiedossa, että mihin vaihdan, jos joskus vaihdan. En kyllä ole vielä ihan varma, että haluanko vaihtaa. En kyllä edes tiedä, miten se vaihtaminen tehdään, joten taidanpa jatkaa miettimistä.
Päätin sitten vaihtaa nimimerkkiä, kun monen mielestä tuo mailanmittaaja oli jotenkin kaksimielinen.
Sarkasmitutka kateissa näköjään ;)Ja tämä uusi ei ole jotenkin kaksimielinen ;) Sauna ja vasta...
Täytyy myöntää, että oon ihmetellyt mihin se Fantatsuppi katosi!Sarkasmitutka kateissa näköjään ;)
Itse vaihdoin monta vuotta sitten alkuperäisen nimimerkin "fastasashark" nykyiseen. Otettu Acceptin biisistä. Silloin ei pystytty vielä @tägäämään ja useimmiten minut mainittiin nimellä fastashark kun minua lainattiin.
Päätin sitten vaihtaa nimimerkkiä, kun monen mielestä tuo mailanmittaaja oli jotenkin kaksimielinen.
En ole ajatellut vaihtaa, mutta joskus olen miettinyt, että voisi pyytää tämän tunnarin sulkemista jonkun hyvän tasaluvun kohdalla viesteissä ja tehdä paluun uudella nimimerkkillä puhtaalta pöydältä. En tosin tiedä olisiko tämä nyt edes sallittua, mutta ajatuksena hieman viekoitteleva yhtä kaikki.
Syntyisin Jatkiksen bittiavaruuteen silloin uudesti jollain näistä nimimerkeistä: @JuhaniTamminen, @SeksiVeksi95, @Dulla-Olles Dagbok, @Rautakasleri tai vaikkapa @Karabasin Markiisi.
Entä jos tuo on liian pitkä?
Entä jos tuo on liian pitkä?
Nimimerkin valitseminen on helppoa verrattuna sen vaihtamiseen. Kukaan tuskin arvaa että miksi, mutta omani on nyt tullut tiensä päähän.
Mietinnässä:
Edetäänkö äänestyksen kautta vai kuinka?
- Gr8-Skate: jotain uutta, jotain vahaa. Tunnistettavuus ja rimmaus edelleen olemassa.
- CoffeyOrrTea: tässä yhdistyisi muutama lajilegenda hassutteluun. Sitten vaan toivomaan, ettei herrojen komeroista löydetä luurankoja.
- 74 muuta. Tämä se vasta hassu onkin! Siis siihen saakka kunnes palstan tykkäystoiminto muuttuu tai poistuu.
Ole ylpeä, että teit sen! Itse nimittäin haaveilin ircissä nickin vaihtamisesta pitkän aikaa, mutta en uskaltanut lopulta tehdä sitä, koska "kaikki tunsit mut silloisella nickillä ETENKIN trivia-kanavilla", ja se on kaduttanut vaikka en ole ircannutkaan enää vuosiin. Nickini oli siis omasta mielestäni lopulta aika paska.Joskus vanhoillisessa ircissä vaihdoin nickiä ja tuo syö naista vieläkin. Miksi tein sen?
Parempi tämä nykyinen kuin exäsi.Tulihan tuo nimimerkki kaatokännissä joskus vaihdettua. Alkuperäinen oli semmoinen hätäratkaisu, kun kaikki ajattelemani nimimerkit oli jo varattu, mm Årjy ja Årgy oli silloin muistaakseni varattu, joita käytin Texas holdemissa. Ei enää tuommoisia nimimerkkejä löydy. No, tähän uuteen olen tuiki tyytyväinen.