Oletko tyytyväinen JA:n keskustelupalstan moderoinnin nykytasoon?

  • 7 497
  • 56

Oletko tyytyväinen JA:n keskustelupalstan moderoinnin nykytasoon?

  • Olen

    Ääniä: 105 45,7%
  • En

    Ääniä: 125 54,3%

  • Äänestäjiä
    230

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Itse olen tyytyväinen, kun en ole niin hurja että allekirjoitukseen lihavoitua tekstiä laittaisin tai linkkini jättäisin suurella välinpitämättömyydellä kuvailematta. Mutta ymmärrän täysin porukkaa, jotka saavat penalttia jostain täysin turhasta, kuten esimerkiksi liian pitkästä lainauksesta.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kyllähän moderointi on täällä kuitenkin äärettömän paljon korkeammalla kuin vaikka potkupallistien foorumeilla. Niissä puhutaan paskaa, kiroillaan ja provosoidaan minkä ehditään, eikä kukaan tee mitään. Hyvä että JAssa on joku roti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miten on mahdollista, että palstaveli Nokkiksen tunnukset on taas kiinni? Viimeksi kirjoittanut modeja koskevaan ketjuun ja ihmettelyketjuun viikko sitten.

Vittu että te olette yksi iso vitsi. Ette sitten edellisestä oppineet

Lisäys: onko tämä nyt sitä tunnuksilla leikkimistä jolla uhkailitte
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
Hyvä että JAssa on joku roti.

Kurin vielä jotenkin ymmärtää, mutta diktatuurimaista paskaa ei siedä kukaan.


Miten on mahdollista, että palstaveli Nokkiksen tunnukset on taas kiinni? Viimeksi kirjoittanut modeja koskevaan ketjuun ja ihmettelyketjuun viikko sitten.

Vittu että te olette yksi iso vitsi. Ette sitten edellisestä oppineet

Lisäys: onko tämä nyt sitä tunnuksilla leikkimistä jolla uhkailitte

Jaahas. Sota alkaa uudestaan. Jollain mode-sedällä ilmeisesti se hernepalmu on juurtunut sinne nokkaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sota alkaa uudestaan. Jollain mode-sedällä ilmeisesti se hernepalmu on juurtunut sinne nokkaan.

Eikä ala ja eikä ole. Lisäksi modet ovat mielestäni aina toimineet hyvin.

Ps. En oo mode
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös