Kyllä olen. Useammankin kerran. En tosin suoraan päin naamaa, mutta selän takana olen rehdisti sanonut huoraksi ja tarkoittanut sitä. Tästä esimerkkinä kaverini nykyinen eksä. Suhteen alku meni hyvin, mutta jossain vaiheessa sitten se suhde laantui. Vähän reppana kaverini ei kuitenkaan sinkkuuden pelossa uskaltanut laittaa poikki. Tyttö juoksenteli vieraissa aktiivisesti, samalla kuitenkin tietoisesti ja tahallaan repi "poikaystävältään" kaiken rahan mitä irti sai. Eli siis tyttö sinnitteli suhteessa vain koska pojkvän betalar. En näe mitään syytä miksei vastaavissa tilanteissa saisi naista hyvällä omatunnolla huoraksi sanoa.
Eikä ole mielestäni väärin sanoa huoraa, vaikka tilanteeseen ei välttämättä edes liittyisi seksi. Tiedän tapauksen jossa on varakkaan perheen ainoa lapsi, josta on tullut melkoinen peräkammarin poika. Rahaa on ja se näkyy myös ulospäin, mutta mies ei muuten ole se penaalin terävin kynä tai ulkonäöltään mikään kansikuvapoika ja liekö siksi jäänyt "ikuiseksi poikamieheksi". Autona tällä nyt sattuu vain olemaan arvoltaan kuusinumeroinen superauto. Liekö aivan sattumalta, mutta tällä viiskymppisellä poikamiehellä on kaverina sitten eräs itseään puolta nuorempi "kohumissi", jota tämä kuskailee suht säännöllisesti ympäri pitäjää tuolla superautollaan. Varmaan kaikki muut paitsi poikamies itse tajuavat mikä on neidon oikeat intressit tuossa suhteessa. Neiti nimittäin itse jakaa somessa kuvia tuosta autosta, paitsi että unohtaa kertoa ettei kyseinen auto ole tämän missin oma. En tiedä onko kaksikko koskaan näiden vuosien aikana läpsytelleet keskenään kusivehkeitään (epäilen kyllä), mutta kyllä mielestäni tuollaisessa tilanteessa huorittelu on jo ihan sallittua. En ala tässä avaamaan tarkempia yksityiskohtia henkilöiden tunnistuksen takia.
Minä en kuitenkaan sanaa huora käytä sinkulle naiselle joka jakelee itseään "kaikille". Sitä varten on termit "helppo", "varmarako" jne. Jos minä puhun huorasta, siihen yleensä liittyy jotenkin raha.