Mainos

Oletko kovakin irkkaaja?

• 8 517
  • 78

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En löytänyt tälle sopivaa ketjua joten avasin uuden.

Niin, oletkos kovakin irkkaaja? Ihan olisi mukava nähdä jatkoaikalaisten pärstää, nimille kasvot, niin sanoakseni...
Itse irkkailen ulkonäkööni sopivalla nickillä, ruma_mies, mutta entäs te muut?
Rohkeasti nickiä esiin...

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Valitettavasti olen... Irkki on oikeastaan koko ajan auki tossa taustalla vaikken koneen ääressä olisikaan. Aika pahasti on koukkuun jääty. #jatkoajalla irkkaan tietenkin nickillä Ikijokeri, QuakeNetissä olen toisella nickillä, mutta jääköön se nyt paljastamatta ;). Irc-galleriasta ei pärstääni löydy.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä, olen irc-addikti.
#jatkoaika-kanava on auki kokoajan, satunnaisesti myös nykyisen ja entisen kouluni kanavat.
Irkkaan samalla nimimerkillä kuin olen täälläkin, miinus tuo 15 lopusta.

Irc-galleriastakin löytyy meikäläinen, tällä hetkellä iloisella tonttutyttökuvalla. Jouluja.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En irccaa. ICQ:n ääressä tulee usein oltua, mutta siellä tulee jauhettua paskaa ainoastaan reaalimaailman tuttujen kanssa. Jotenkin nuo tsätit eivät iske meikäläiseen.

Joskus teininä tuli ircattua, mutta siitä on vuosia.

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Irkki sun muu keskustelu on jäänyt vähälle sen jälkeen, kun jouduin luopumaan laajakaistayhteydestäni. Muutenkin viime keväänä tuli roikuttua "turhankin" usein Messengerissä ja ICQ:ssa. Kuten Sistis Nuorempana kaiken maailman tsätit olivat suorastaan mielenkiintoisia. Irc-galleriaan en ole uskaltanut lärviäni edes laittaa. Käyttämäni nick on ihan sama kuin Jatkoajassakin.

Jouluja kaikille!

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tuo kone on lähes jatkuvasti auki samaten ircci ja Icesusmud. Ei toi irkkaaminen mun elämää ainakaan haittaa.Aika pitkälti tulee idlailtua siä. Melkein samalla nickillä irkkaan kuin tänne kirjotan.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Irkkaamisen aloitin tuossa toissa viikolla, joten vielä en pysty varsinaista kommenttia sanomaan siitä, että olenko kova irkkaaja vai en. Itsekin löydyn tuolta irc-galleriasta. Nickini siellä on Apo. #jatkoaika ja #jyp -kanavilla pääsääntöisesti pyörin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Irkissä tulee oltua ja aika paljonkin. Usein vähän liikaakin. Muu elämä vähän kärsii, toisaalta monet tärkeät kaverit ja ystävät irkkaa myös, joten tulee oltua heidän kanssa yhteydessä sillä tavalla. Nämä kun asuvat toisissa kaupungeissa. #jatkoaika kanavallakin minut aika ajoin bongaa nickillä TedRaikas.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllahan sita tulee irkkailtua.
Tosin ei laheskaan niin paljoa kuin aiemmin.
N-Gage pyorittaa irkkia tarvittaessa 24/7 mut ei ole(enaa) tarvetta.

Jossain vaiheessa olin kylla aika addikti.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moiseen toimintaan olen tutustunut, jo vuosia sitten, jolloin se oli varsinkin aktiivista, välillä touhu unohtui kokonaan, mutta nykyään ircissä roikutaan, vaikka idlaamassa, jos ei chattaamassa. Jatkoaika kanava on tuttu, tosin on moni muukin, jatkoajalla Nick on sama kuin täälläkin.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Aloitin aktiivisesti 1995. Lopetin marraskuussa 2000. Käytännössä joka päivä tuolla välillä irkissä, mm. hääyönä.

Syksyllä 2002 aloitin uudestaan, yksi suurimmista syistä #jatkoaika -kanava. Talvella 2002-2003 meininki olikin jo kohtuullisen kipeää, aamuneljään asti pda:lla (hyvät yöt sängyssä maaten, käsi lattialla olevaa kämmykkää näpytellen) ja kahdeksalta silmät auki -> huomenet kanaville.

Kesällä pidinkin pidemmän tauon, ja nyt homma toimii hieman terveemmällä pohjalla.

Hauska, mutta addiktoiva laji.

Sama wanha nicki sekä ircissä, irc-galleriassa että täällä.

op777

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Kyllä, olen addikti, jo viime vuosituhannelta. Irkin puolella mut tunnetaan Sflashingina, jos se nyt jollekin oli vielä yllätys.

Pääsääntöisesti minäkin roikun samoilla kanavilla kuin Leiska. Joskus toki muuallakin.
Mukaviin ihmisiin on tullut törmättyä montakin kertaa, niin irkissä kuin oikeassa "elämässäkin" (mikä se on?). Joskus taisin laskeskellakin jotain lukumääriä, mutta lopetin laskemisen jonnekin 80-90 ihmisen tienoille.

Tuskinpa voisin elää ilman.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Irccailla aloitin vasta jokunen aika sitten. Itseasiassa kovinkaan aktiivinen en ole tällä saralla, mutta on se ohjelma lähes aina päällä tuolla koneella. Teacupina siellä seikkailen ja #jatkoaika aina päällä kun linjoilla olen.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juu, on tuota nyt vajaa kuukausi tullut kokeiltua. Nimimerkkinä IRCissä ääkkösten puutteen vuoksi Parde. Enpä ole juuri #jatkoaika'n ulkopuolella seikkaillut. Ihan mukavahan se on tutusta JA:laisiin, utta enpä usko elämäni laadun huonotuvan jos vaikka loppuisikin moinen..

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuluu itselläni toistaiseksi samaan kategoriaan kuin piimä sekä siskopuoleni. Eli en ole koskaan kokeillut.

Kenties joskus... Siis sitä ircciä! Tai ehkä jopa piimää..

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En enää niin paljon kuin vielä vuosi sitten. Onneksi! Vuonna 2001 muistaakseni löysin ircin ensimmäistä (!) kertaa, ja roikun harvoin siellä. 2002 koin "herätyksen" ja minusta tuli addikti. Esmes #ässät -kanavalla olin ylivoimainen noulaiffi. Itselläni rivejä oli yli 44 000, kuin toiseksi tulleella päälle 22 000.

Sitten löysin elämäni rakkauden, ja samalla "elämän". Nyt en ole irkkaillut läheskään niin paljon mitä aiemmin, mistä olen ylpeä. Ei ole enää edes kauhea pakottava tarve, kuten ennen välillä tuntui.

Niin ja pärstäkin löytyy tuolta noin. Lähes sama nimimerkki kuin tämä, millä täällä ollaan. Vielä kun joku saisi revittyä minut pois tuosta uudesta addiktista, messengeristä...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllähän se irc on päällä aina kun koneen äärellä olen. #espooblues kanavalla tulee eniten oltua ja jatkoajankin channulla tulee joskus idlailtua tällä samalla nickillä.

Että ei siellä kovinkaan paljon aikaa tule vietettyä. Olen koneen äärellä n. 2 tuntia päivässä, joskus toki enemmän.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aika puhtaasti ainoastaan Ässien vieraspelien aikaan (jos en ole töissä) minut voi löytää #ässät ja #jatkoaika -kanavilta. Elämää on kuitenkin muuallakin, joten en muulloin ehdi tai pääse tai jaksa irkata.

Kuva kyllä löytyy galleriasta.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä(kin) lukeudun irkkaajiin. Joskus viime toukokuun alussa taisin irkin itselleni asentaa, tosin jonnekin elokuulle asti irkkaukseni oli vähäistä. Saatoin vielä avata irkin, mutta harvemmin kanavalle mitään kommentoin jne. Nyt syksyn ja talven aikana, kun tulee jo aikaisten aamuherätyksienkin takia oltua erityisesti pimeät arki-illat hyvin pitkälti kotona, on irkki useasti auki. Ajanvietettähän tuo kuitenkin on, samalla tavoin kuin esimerkiksi television katseleminen, jota taas en harrasta juurikaan.

Irkkaukseni on kuitenkin jokseenkin rajoittunutta, koska minut voi bongata useinmiten vain ja ainoastaan #jatkoaika-kanavalta. Joskus saatan käydä #saipa:llakin, mutta nuo kerrat ovat harvassa. Jotenkin minua ei vain jaksa edes kiinnostaa muut kanavat, ehkäpä siksi, että irkkaukseni #jatkoaika-kanavallakin on hyvin pitkälti sitä, että keskustelen ihmisten (osa tuttuja myös oikeasta elävästä elämästä) kanssa privoissa. Uskallan jopa väittää, että jos noita muutamaa ihmistä ei olisi, en myöskään irkkaisi läheskään niin paljoa kuin mitä nyt teen. Irkki on kuitenkin halpa ja toisaalta myös helppo tapa pitää yhteyksiä sellaisiin ystäviin, jotka asuvat kauempana. Sanoisinkin kai olevani addikti, joka ei kuitenkaan saa vierotusoireita, jos ei pääse kanavalle muutamaan päivään. Poissakin siis pystyn halutessani olemaan.

Irkissä liikuskelen tällä "Poison"-nickillä. Jonkinlaista etu- tai takaliitettä on vain oltava aina nickissä mukana, koska irc-maailmassa tuntuu olevan melkoisesti muitakin myrkkyjä. Kuvani on löydettävissä galleriasta melko helposti.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Valitettavasti irkkaan, välillä liikaakin. Elämää etsitty välillä, vailla toivoa.
B1-nick on käytössä ollut aina, Juraj Janosik on ominut sen.
Käytin BeeYkkone-nickkiä pitkään, mutta kun kaikki sanovat nykyään Boneksi ( myös irl ) niin vaihdoin sen siihen. Tosin viivalla lisättynä, kun normi Bone on käytössä.

#jatkoaika, #ilves ja muutamalta muulta kanavalta löytää.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olin kauan ilman elämää, kunnes löysin ircin noin vuosi sitten. Nyt on elämälläni taas suunta, tarkoitus ja mielekkyys. Irkkailen lähes yksinomaan #jatkoaika kanavalla, missä keskustelen lähes kaikesta muusta paitsi jääkiekosta. Nimimerkkinäni on äärettömän kekseliäs ja omaperäinen P_L. Se hyvä puoli tuossa nickissä on, että se ei ole yleensä varattuna muilla ircaajilla. Kaikki jotka ette vielä irkkaa, aloittakaa se välittömästi! Elämänne paranee kertaheitolla...

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Enpä ole ikinä kokeillutkaan, vaikka velipoika ainakin jossakin vaiheessa käytännössä asusteli irkissä.

Jotenkin olen aina suhtautunut epäluuloisesti moiseen toimintaan, mutta eiköhän tuotakin tule kokeiltua hamassa tulevaisuudessa. Viimeistään yhteydenpitomielessä opintojen kutsuessa...

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuota tulee käytettyä, lähinnä kauempana asuvia kavereita tulee miitattua. Lätkäaiheisilla kanavilla pyörin (Jatkoaika, TPS, Ässät, Jokerit, Sissiryhmä, satunnaisemmin HIFK). Pelipäivinä saatan käydä kuokkimassa illan vastustajan kannulla, mutta se onkin satunnaisempaa käymistä. Nickillä Valzu tulee hypittyä.
En ihan addiktiksi kuitenkaan itseäni sanoisi. Enemmän tarvetta tulee Jatkoaikaan yms. saiteille jos poissa joutuu olemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy