En näe tarvetta. Osoitit jo tasosi.
04.12.2004 klo 01.45 #76 L luistimet Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Darlington FC En näe tarvetta. Osoitit jo tasosi.
04.12.2004 klo 01.46 #77 J jerry Jäsen Kiitos! Pääsin näköjään jo kannun topiciin. Ootkos itse ollut siellä mainittuna?
04.12.2004 klo 01.48 #78 L luistimet Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Darlington FC Viestin lähetti jerry Kiitos! Pääsin näköjään jo kannun topiciin. Ootkos itse ollut siellä mainittuna? Laajenna klikkaamalla Hienoa, on tullut minutkin mainittua. Nyt voisi lopettaa nämä onelinerit tässä ketjusssa.
Viestin lähetti jerry Kiitos! Pääsin näköjään jo kannun topiciin. Ootkos itse ollut siellä mainittuna? Laajenna klikkaamalla Hienoa, on tullut minutkin mainittua. Nyt voisi lopettaa nämä onelinerit tässä ketjusssa.
04.12.2004 klo 01.51 #79 J jerry Jäsen Viestin lähetti luistimet Hienoa, on tullut minutkin mainittua. Nyt voisi lopettaa nämä onelinerit tässä ketjusssa. Laajenna klikkaamalla Voitit!
Viestin lähetti luistimet Hienoa, on tullut minutkin mainittua. Nyt voisi lopettaa nämä onelinerit tässä ketjusssa. Laajenna klikkaamalla Voitit!