Oletko koskaan tehnyt tätä?

  • 6 375
  • 82

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tarkoitin sitä kusipää Tommia joka potkii munille. Mutta ihan sama, antakaa sakkoa saatana.

Valitettavasti meillä on tämä tiukentunut linja.

Oletko koskaan ollut millään keskustelupalstalla moderaattori tai ylläpitäjä? Minä olen! Tosin sitä palstaa ei enää ole.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö riitä että arvailet täällä Turhaa Kaukaloa Tommiksi, pitääkö vielä leimata hänet väkivaltaiseksi kusipääksikin? Kaks tuomaria sanoo, en nähny.
Enhän mää mitään tehnyt. Tässä kävi klassinen yläaste juttu. Oon ihan rauhallinen seiskaluokkalainen ja isot pahat pojat pakottaa mut pahantekoon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö riitä että arvailet täällä Turhaa Kaukaloa Tommiksi, pitääkö vielä leimata hänet väkivaltaiseksi kusipääksikin? Kaks tuomaria sanoo, en nähny.

Ei tätä sääntökirjalla. On tämä törkeää. Ja hammaslääkärin syytä.

Oletko koskaan ollut hammaslääkärissä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen valitettavasti.

Oletko ikinä käyttänyt koko työpäivää täällä viestittelemiseen?

No en tietenkään! Pelkästään, mutta olen kyllä nuorempana muutamia työpäiviä käyttänyt tekemättä mitään hyödyllistä, netissä lähinnä pyörien. Mutta en nyt pelkästään Jatkoaikaan kyllä saisi 8 tuntia menemään mitenkään, en nyt enkä silloin kun olin vielä nykyistäkin lusmumpi.

Alivaltiosihteerit eivät ole minua maininneet. Mutta tiesittekö, että Simo Frangen on melko limainen ukko? En minä semmosen mainitsemaksi haluaisikaan.

No oikeesti kyl haluaisin.

Onko sinun Jatkoaika-nickisi tullut vastaan jossain yllättävässä paikassa? Minun tuli viimeksi Ylilaudalla, ja sitten oli nuo pari sanomalehtijuttua ja Twitterissäkin joskus on tullut. Kummallisin oli yhden kaverin lähettämä kuva jostain duunimestasta, jonka ilmoitustaululle oli printattu minun tänne hassuttelemani Lasse Kukkonen ja kultamitali -tarina. Tuo kuva ja sanomalehden Nostradamus-juttu SaiPa-TPS pelin ennustuksistani ovat syyni elää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös noita taas ole? Mielestäni join tuollaisen vappuna kokeilumielessä. En kyllä muista miltä maistui.

Oletko koskaan kuollut huumeisiin? Haluan pantata vielä omaa vastaustani tähän etten leimaudu.
On juu. Jossain vaiheessa ilmestyi kauppojen hyllyille ja ihan hyvältä ne maistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös