Oletko koskaan tehnyt tätä?

  • 6 370
  • 82

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletko koskaan ollut vaarassa tukehtua, koska kurkkuusi on jäänyt jotain kiinni, esimerkiksi ruokaa?
Kyllä, purkkaan useastikin. Nyttemmin olen jättänyt purukumin unholaan, kun en sitä ilmeisesti osaa jauhaa. En sitten tiedä kuinka lähellä ollut. Välillä joutunut kakomaan enemmän, välillä vähemmän.

Mitenkäs, löytyykö täältä muita sellaisia, jotka ovat olleet lehmän tai muun sen sellaisen ulosteessa hartialinjaa myöten? Itse olen, mutta siis ollut kuitenkin suojavarusteet kunnossa tätä varten.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oletko koskaan löytänyt seteliä maasta? Ihan minkä tahansa suuruista, täysin sattumalta ilman että olisi nähnyt sellaisen putoavan joltakulta.

Edit: lisätty puuttuva sana
Seteliin en ole vielä törmännyt mutta viime kesänä eräs naikkonen edessäni pudotti lompakostaan kaksi kahden euron kolikkoa asfaltille eikä itse huomannut mitään, joten olisin aivan hyvin voinut pitää rahat itselläni. Päätin kuitenkin tuolloin toimia moraalisesti oikein, joten riensin hänen perään ja palautin rahat oikealle omistajalleen.

Oletko koskaan käynyt kakkosella jäähallissa erätauon aikana?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitenkäs, löytyykö täältä muita sellaisia, jotka ovat olleet lehmän tai muun sen sellaisen ulosteessa hartialinjaa myöten? Itse olen, mutta siis ollut kuitenkin suojavarusteet kunnossa tätä varten.
Älä nyt vaan sano että meet linkkaamaan alla olevan jutun Mä oon se jätkä joka...-ketjuun?

Lehmäaiheinen juttu iltasanomissa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Oletteko koskaan ylittäneet autolla tieosuuden suurimman sallitun nopeuden yli 160 km/h:lla? Minä olen, mutta myönnän, etten ole siitä enää kovin ylpeä. Hengissä kuitenkin edelleen. Tämä tapahtui Ristiinassa Mikkelin lähellä, 225 km/h kuudenkympin rajoitusalueella.

No joo, olen kyllä. Ja muutamiakin kertoja. Tosin ihan aiheellisestikin olen niistä joutunut seurauksia kantamaan.
"Enkat" nopean miettimisen jälkeen taitavat olla 30km/h alueella ~240km/h. Valtatiellä oli jonkunnäköinen korjausremontti menossa, ja 30 lätkät olivat siinä myöskin yöllä, jolloin sorittamani liikennerikkomus tapahtui. Silloinkin oli kaveri kyydissä. Ajatella... Melko idioottimaista. No, onneksi niistä ajoista ollaan selvitty ja (ehkä jopa) viisastuttu. Näistäkin on jo se 10v, niin rikos on rauennut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oletko koskaan ollut elokuvateatterissa katsomassa elokuvaa siten, että olet ollut ainoa katsoja ko. näytöksessä?
En minäkään. Mutta tässä tämän vuoden puolella menin bussilla 551 Herttoniemeen keskellä päivää ollen ainoa matkustaja. Todella hämmentävää, koska tuo on melko suosittu linja.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Oletko koskaan ollut elokuvateatterissa katsomassa elokuvaa siten, että olet ollut ainoa katsoja ko. näytöksessä?
En ainoana, mutta kerran kävi niin, että minun lisäkseni katsojia oli kaksi. Elokuvateatterin pitäjä tuli ilmoittamaan meille, että kolme katsojaa on liian vähän ja sanoi peruuttavansa näytöksen. Samalla hetkellä tuli kaksi katsojaa lisää - ja tyyppi ilmoitti, että 5 katsojaa riittää ja pisti filmin pyörimään (Blake Edwards-komedia S.O.B.).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oletko koskaan ollut elokuvateatterissa katsomassa elokuvaa siten, että olet ollut ainoa katsoja ko. näytöksessä?
Olen, elokuva oli Magnolia Helsingin Tennispalatsissa. Arkipäivänäytös(virka-aikaan) kyllä, mikä selittää osin.

Toinen kerta ei ihan puhdas, mutta naurattaa vieläkin. Reservoir dogs saapui aikoinaan Imatralle, ja haluttiin varmistaa kaverin kanssa liput ensi-iltaan tähän leffaan, jonka varmasti ihan kaikki haluaa nähdä, ja soitettiinkin ne itsellemme heti kun tulivat myyntiin. No, olihan siellä salissa meidän lisäksi 2 muutakin ihmistä =D
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@finnjäwel (Blake Edwards-komedia S.O.B.). Olen kylläkin nukahtanut pari kertaa Sodankylän Elokuvafestivaaleilla. Filmejä 72 tuntia/vrk, on jo aika julmaa.

Olen ollut nuorempana alle kaksimetrinen lentopalloilija. Eräässä venytystreenissä huomasin oudon asian. Sopivan mittainen peenis heilui molemmin puolin nenää. Olen ottanut suihin itseltäni kaksi kertaa. Olenko siis homo vai pelkkä ruma tyhmä runkkari – pääsenkö taivaaseen?

Jotta ketju ei pääty, en ole käynyt Jokerien otteluissa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oletko koskaan ollut elokuvateatterissa katsomassa elokuvaa siten, että olet ollut ainoa katsoja ko. näytöksessä?
Joskus rapiat 25 vuotta sitten luulin olleeni tällaisessa tilanteessa, kun menin opiskeluaikoina keskellä päivää näytökseen. En muista varmuudella elokuvan nimeä, mutta ei se mikään kassamagneetti tietenkään ollut. Teatteri oli Helsingin Maxim, jos en nyt ihan perseiksi muista.

Saavuin saliin muistaakseni viime hetkellä ennen ovien sulkeutumista, ja sali näytti täysin tyhjältä. En kuitenkaan ollut aivan yksin, sillä elokuvan aikana silmäni tavoittivat jonkun toisenkin katsojan. Filmin loputtua penkkien välistä nousi vielä kolmaskin hahmo, jota en ollut huomannut leffan aikana lainkaan. Ajatella, jos elokuva olisi ollut umpisurkea ja salissa olisi kehkeytynyt mellakka!

Oletko koskaan lypsänyt lehmää tai muuta tuotantoeläintä käsin?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletko koskaan lypsänyt lehmää tai muuta tuotantoeläintä käsin?

Perimätiedon mukaan minua on pienenä yritetty moiseen touhuun mummon ja vaarin maatilalla saada, en itse muista tapahtumasta juuri mitään mutta jotain olin kuulemma lehmän utaretta ropeltanut, ei sieltä varmaan mitään ulos tullut. Nykyaikana siitä varmaan olisi Instagramissa kuvatodiste, mutta ei sitä silloin vielä ollut kameroita ku semmosia missä kuvaaja meni semmosen viitan alle sitä kuvaa ottamaan ja toisessa kädessä sillä oli semmonen tötterö täynnä pulveria joka sitten roihahti.

Oletko koskaan lentänyt mannertenvälistä lentoa business- tai ykkösluokassa? Oliko kivaa hä?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Oletko koskaan lentänyt mannertenvälistä lentoa business- tai ykkösluokassa? Oliko kivaa hä?

En ole lentänyt, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että olisi varmasti kivaa..

Oletko koskaan työksesi esittänyt maskottia?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Koulunpihalla varmaan. Sitten on näitä, että alkuasukkaat ovat tulleet kimppuun, 2-3 kappaletta. Tämä tapahtui jossain Lapissa tai Keravalla.

Oon muuten uinut Jäämeressä, sitä vissiin joskus kysyttiin tai oletko käynyt Jäämeren suunnalla, no, rannalla ja pari metriä rannasta olen käynyt.

Oletko kuunnellut 180 teosta Bucketheadin Pikes-sarjasta, jossa osia on tällä hetkellä 275? Minä olen ihan kohta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletko koskaan ollut osallisena joko kahden tai useammankin keskisessä tappelussa?

No minäpä vastaan sinulle jottei tule paha mieli.

En. Ala-asteella muistaakseni oon nahistellu jotain joskus, ja ylä-asteella muistan kuinka Tommi potkaisi minua munille ja Arto löi naamaan kun heitä jollain tavalla ärsytin, mutta ei ne ollut tappeluita. Ylä-asteen leirikoulussa meinasin joutua Hannun kanssa tappeluun kun onnistuin kaatamaan hänet jotenkin jossain hassussa jekussa, mutta sain juostua karkuun. Siitä olisi voinut tulla itselleni naama kipeäksi, Hannu oli minua kuitenkin joku puoli metriä pidempi.

Tappeleminen varsinkin aikuisiällä on kyllä sellasta pölvästien touhua ettei tottakaan. Tyhmät lyö, viisaat vittuilee, siinä hyvä ohjenuora kaikille.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletko kuunnellut 180 teosta Bucketheadin Pikes-sarjasta, jossa osia on tällä hetkellä 275? Minä olen ihan kohta.

No en oo saatana.

Merissä uimisia aloin miettimään. Minä en muistaakseni ole Jäämeressä uinut, mutta oon uinut Itämeressä, Atlantissa, Pohjanmeressä, Välimeressä, Punaisessa meressä, Mustassa meressä, Intian Valtameressä, Balin meressä ja Tyynessä Valtameressä. Ootko sä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tommi vaikuttaa kusipäältä.

Provosoin kyllä Tommia kovasti, ja potkun osuminen munille oli onnekas sattuma Tommille, se huitaisi vain jalallaan jonnekin minua kohti ja sattui kosahtamaan jackpotiin.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Merissä uimisia aloin miettimään. Minä en muistaakseni ole Jäämeressä uinut, mutta oon uinut Itämeressä, Atlantissa, Pohjanmeressä, Välimeressä, Punaisessa meressä, Mustassa meressä, Intian Valtameressä, Balin meressä ja Tyynessä Valtameressä. Ootko sä?

Jäämeressä olen uinut. En suosittele. Saatanan kylmää. Saatanasti meduusoja. Koskee.

Onko joku teistä joskus ajanut Karibianmerellä sijaitsevassa saarivaltiossa moottorikäyttöisellä ajoneuvolla ilman voimassaolevaa ajo-oikeutta? Minä olen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No en oo saatana.

Merissä uimisia aloin miettimään. Minä en muistaakseni ole Jäämeressä uinut, mutta oon uinut Itämeressä, Atlantissa, Pohjanmeressä, Välimeressä, Punaisessa meressä, Mustassa meressä, Intian Valtameressä, Balin meressä ja Tyynessä Valtameressä. Ootko sä?

Äsken katsoin, niin oon uinut Tyynessämeressä, vaikka luulin sitä Intian valtemereksi. Hua Hin, Thaimaa oli paikka. Pohjanmeri, Jäämeri, Itämeri.... ööö en uinut Meksikon lahdessa silloin kun oli mahdollisuus ja Välimerenkin jätin väliin. Ja Englannin kanaalin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko joku teistä joskus ajanut Karibianmerellä sijaitsevassa saarivaltiossa moottorikäyttöisellä ajoneuvolla ilman voimassaolevaa ajo-oikeutta? Minä olen.

En. Mä oon ajanut vain Suomessa ja Ruottissa.

Oletko koskaan käyttänyt suonensisäisesti suonensisäistä huumetta? No en ole minäkään.

Entä nenäkäyttö? Siihen meikäläinenkin saa ruksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös