Oletko koskaan tehnyt tätä?

  • 6 391
  • 82

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äsken katsoin, niin oon uinut Tyynessämeressä, vaikka luulin sitä Intian valtemereksi. Hua Hin, Thaimaa oli paikka. Pohjanmeri, Jäämeri, Itämeri.... ööö en uinut Meksikon lahdessa silloin kun oli mahdollisuus ja Välimerenkin jätin väliin. Ja Englannin kanaalin.

Aina kannattaa uida. Kerran oon kyllä meinannut kesken uinnin hukkua, Intian Valtamereen vieläpä, koska siellä snorklaillessani lähdettiin vaimon kanssa seuraamaan merikilpikonnaa ja se menikin sit aika kauas rannasta, ja siellä kaukana tuli vasta mieleen että minähän oon vitun huono uimaan muuten ja nyt väsyttää jo tämä touhu ja voi perkele että on kaukana tuo meidän saari jo. Oisin varmaan delannut sinne ellei vaimo olisi vienyt mua semmosella baywatch-otteella rantaan. Ois se ollu vitun noloa, häämatkalle hukkua. Saleen ois vielä se merikilpikonna tullu syömään multa pään vittuillakseen.

Englannin kanaalissa oon muuten tainnu kanssa uida, ja näköjään myös Pyhän Yrjön kanaalissa. Loch Nessin järvi oli niin perkeleen kylmä et ei sinne voinu mennä uimaan, mutta kahlasin siinä rantsussa ja pelotti että mitä jos se hirviö tulee ja syö.

Sit oon kanssa uinut Hirvihaaranjoessa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Englannin kanaalissa oon muuten tainnu kanssa uida, ja näköjään myös Pyhän Yrjön kanaalissa. Loch Nessin järvi oli niin perkeleen kylmä et ei sinne voinu mennä uimaan, mutta kahlasin siinä rantsussa ja pelotti että mitä jos se hirviö tulee ja syö.

Sit oon kanssa uinut Hirvihaaranjoessa.

En oo uinut sielläkään.

Oon käynyt Hinthaarassa. Ja mulla on valokuva, jossa näkyy Hinttinen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oo uinut sielläkään.

Oon käynyt Hinthaarassa. Ja mulla on valokuva, jossa näkyy Hinttinen.

Silloin kun kavereilla alkoi olla ajokortteja niin ajeltiin paljon teillä joilla vastaan tuli välillä Hinthaaran kyltti. Kyllä se kovasti aina nauratti. Jossain siellä päin löytyi myös kauppa, mistä sai vielä muualta myynnistä poistunutta Orange lonkeroa. Ne tosin tais olla aika vanhoja, ainakin ne maistui ihan pullataikinalta. Tosin se oli itselleni oikeastaan plussa, pullataikinahan on hyvää.

Oletko sinä juonut koskaan Orange lonkeroa? Jos et ole, niin millä selität tämän surkean häpeätahran elämässäsi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tami käy välillä vähän herkillä, vanha mies.

Oletko koskaan nähnyt Tamia niinkun livenä? Minäpä olen.

Äsken ku katoin peiliin. Saako oman henkilöllisyyden arvailusta pelikieltoa muuten? Vai joutuuko Turhis tästä ruljanssista ainoana koppiin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
[QUOTE="FASlapsi, post: 8249033, member: 25591"

Oletko sinä juonut koskaan Orange lonkeroa? Jos et ole, niin millä selität tämän surkean häpeätahran elämässäsi?[/QUOTE]

Koska semmosia oli. Melko varmasti oon.

Oletko koskaan tunkenut päätäsi silppuriin? Minä en oo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Äsken ku katoin peiliin. Saako oman henkilöllisyyden arvailusta pelikieltoa muuten? Vai joutuuko Turhis tästä ruljanssista ainoana koppiin?

Joo, mä otin nyt penaltin. Ihan tietoisesti. Onneksi ei oo mitään liveseurantaa viikkoon tai kahteen missä vois käydä rähisemässä, eli ei tunnu missään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
[QUOTE="FASlapsi, post: 8249033, member: 25591"

Oletko sinä juonut koskaan Orange lonkeroa? Jos et ole, niin millä selität tämän surkean häpeätahran elämässäsi?

Koska semmosia oli. Melko varmasti oon.

Oletko koskaan tunkenut päätäsi silppuriin? Minä en oo.[/QUOTE]

En oo minäkään. Orange lonkerot katosi olemasta joskus 2000-luvun hujakoilla.

Osaatko käyttää Jatkoajan Lainaus-toimintoa? Tiedämme jo @Turha Kaukalo :n vastauksen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
[QUOTE="FASlapsi, post: 8249033, member: 25591"

Oletko sinä juonut koskaan Orange lonkeroa? Jos et ole, niin millä selität tämän surkean häpeätahran elämässäsi?

Koska semmosia oli. Melko varmasti oon.

Oletko koskaan tunkenut päätäsi silppuriin? Minä en oo.[/QUOTE]
Nykyäänhän niitä myydään kaikkialla. Parempia, kuin nuo alkuperäiset.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oo minäkään. Orange lonkerot katosi olemasta joskus 2000-luvun hujakoilla.

Osaatko käyttää Jatkoajan Lainaus-toimintoa? Tiedämme jo @Turha Kaukalo :n vastauksen.

En minä tiedä.[/QUOTE]

Kato nyt mitä oot saanut aikaan. Kaikki lainaukset on ihan perseeltään!

Aika taitavaa.

Oletko lainannut kirjastosta jotain muuta ku kirjoja?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jäämeressä olen uinut. En suosittele. Saatanan kylmää. Saatanasti meduusoja. Koskee.

Onko joku teistä joskus ajanut Karibianmerellä sijaitsevassa saarivaltiossa moottorikäyttöisellä ajoneuvolla ilman voimassaolevaa ajo-oikeutta? Minä olen.

Hoh. Piti vaan kommentoida tähän että minä olen.

Onko joku teistä joutunut vasemmiston ajojahdin kohteeksi? Mää olen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kato nyt mitä oot saanut aikaan. Kaikki lainaukset on ihan perseeltään!

Aika taitavaa.

Oletko lainannut kirjastosta jotain muuta ku kirjoja?

Kävin äsken lainaamassa hirvikiväärin.[/QUOTE]

Onko sinua koskaan ammuttu hirvikiväärillä? Minua juuri äsken ammuttiin, mutta onneksi ampuja oli joku köyhä joka oli hakenut kiväärin lainaan kirjastosta, ohihan se laukaus meni ja nyt se köyhä tuolla melttoaa kun paska köyhien yhteiskivääri ei enää toimi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko sinua koskaan ammuttu hirvikiväärillä? Minua juuri äsken ammuttiin, mutta onneksi ampuja oli joku köyhä joka oli hakenut kiväärin lainaan kirjastosta, ohihan se laukaus meni ja nyt se köyhä tuolla melttoaa kun paska köyhien yhteiskivääri ei enää toimi.

Oletko saanut pääkaupunkiseudun poliisit perääsi? Minä olen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko joku teistä joutunut vasemmiston ajojahdin kohteeksi? Mää olen.

Jouduin vähän miettimään, mutta en ole. Ainoastaan jatkuvan dissauksen kohteena olen ollut jo pitempään. Siis sellainen epäkohde tässä ollaan. No pari kertaa on natsiksi sanottu ja pöydästä lähdetty, kun olen epäillyt, että ns. punavihreä on ihminen siinä missä persukin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin äsken lainaamassa hirvikiväärin.

Onko sinua koskaan ammuttu hirvikiväärillä? Minua juuri äsken ammuttiin, mutta onneksi ampuja oli joku köyhä joka oli hakenut kiväärin lainaan kirjastosta, ohihan se laukaus meni ja nyt se köyhä tuolla melttoaa kun paska köyhien yhteiskivääri ei enää toimi.[/QUOTE]
Kutsuiko ampuja itseään Tommiksi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko sinua koskaan ammuttu hirvikiväärillä? Minua juuri äsken ammuttiin, mutta onneksi ampuja oli joku köyhä joka oli hakenut kiväärin lainaan kirjastosta, ohihan se laukaus meni ja nyt se köyhä tuolla melttoaa kun paska köyhien yhteiskivääri ei enää toimi.
Kutsuiko ampuja itseään Tommiksi?[/QUOTE]

Pahempaa, hän kutsui itseään kirjailijaksi.

Onko kirjoittamaasi tekstiä koskaan painettu paperille? Minun on muistaakseni ja tietääkseni 6 kertaa, kaksi tylsää työartikkelia, yksi tylsä matkailuartikkeli, Nostradamus-vertaus sanomalehdessä, Jatkoajasta napattu kommenttini Jarkko Ruudusta ja kerran ammattikorkeakoulussa hassuteltiin ja kirjotettiin 100-lehden tekstiviestiosioon joku hassu kökköily jonka lukeminen parin päivän päästä huvitti kovin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarkoitin sitä kusipää Tommia joka potkii munille. Mutta ihan sama, antakaa sakkoa saatana.

Eikö riitä että arvailet täällä Turhaa Kaukaloa Tommiksi, pitääkö vielä leimata hänet väkivaltaiseksi kusipääksikin? Kaks tuomaria sanoo, en nähny.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös