Äsken katsoin, niin oon uinut Tyynessämeressä, vaikka luulin sitä Intian valtemereksi. Hua Hin, Thaimaa oli paikka. Pohjanmeri, Jäämeri, Itämeri.... ööö en uinut Meksikon lahdessa silloin kun oli mahdollisuus ja Välimerenkin jätin väliin. Ja Englannin kanaalin.
Aina kannattaa uida. Kerran oon kyllä meinannut kesken uinnin hukkua, Intian Valtamereen vieläpä, koska siellä snorklaillessani lähdettiin vaimon kanssa seuraamaan merikilpikonnaa ja se menikin sit aika kauas rannasta, ja siellä kaukana tuli vasta mieleen että minähän oon vitun huono uimaan muuten ja nyt väsyttää jo tämä touhu ja voi perkele että on kaukana tuo meidän saari jo. Oisin varmaan delannut sinne ellei vaimo olisi vienyt mua semmosella baywatch-otteella rantaan. Ois se ollu vitun noloa, häämatkalle hukkua. Saleen ois vielä se merikilpikonna tullu syömään multa pään vittuillakseen.
Englannin kanaalissa oon muuten tainnu kanssa uida, ja näköjään myös Pyhän Yrjön kanaalissa. Loch Nessin järvi oli niin perkeleen kylmä et ei sinne voinu mennä uimaan, mutta kahlasin siinä rantsussa ja pelotti että mitä jos se hirviö tulee ja syö.
Sit oon kanssa uinut Hirvihaaranjoessa.