Oletko koira- vai kissaihminen?

  • 6 640
  • 92

Olen...

  • Kissaihminen, miauuu...

    Ääniä: 115 42,1%
  • Koiraihminen, vuf vuf...

    Ääniä: 138 50,5%
  • eos

    Ääniä: 20 7,3%

  • Äänestäjiä
    273

speteus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on kissa. Kissan voi ottaa sisällekin. Koiran paikka on ulkona kopissa. Harrastan metsästystä ja koira on mielestäni parempi kun se on tottunut ulkoilmaan. Kissa ei tarvitse viedä ulos lenkille.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Molemmille olen allerginen, mutta jos noista pitää valita, niin koira. Kissat eivät oikein ole meikäläisen makuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekä että, kunnon kissaa koiratyyliin...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Molempia on ollut, mutta enemmän koiraihminen.

Elämäni aikana on ollut kaksi koiraa, toinen edelleen, ja yksi kissa. Kissa ja ensimmäinen koira olivat siis lapsuudenkodin lemmikkejä. Tosin se kissa eli niin vanhaksi, että sen ikä oli enemmän kuin entisen ja nykyisen koirien yhteenlaskettu ikä. Aika reippaastikin itse asiassa. Kissa vaivutettiin uneen yli 19-vuotiaana ja edellinen koira eli vajaa 11-vuotiaaksi. Nykyinen on kohta 5 vuotta.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kissa

Kissaihminenhän minä, vaikka porukoilla on melkein aina ollut molempia. Kissat ovat älykkäitä ja yhtä itsepäisiä kuin minäkin. Lisäksi ne ovat helppohoitoisia ja jotenkin hellyttäviä, vaikka toisaalta täysiä petoja. Kerrostaloon ja yleensä vilkkaimmalle kaupunkialueelle kissat eivät mielestäni kuitenkaan sovi, ne tarvitsevat tilaa ympärilleen. Koirista ehdottomasti hienoin on Afgaanivinttikoira, jollainen perheelläni oli. Jalo ja lempeäkäytöksinen, erittäin kaunis. Kissoista se perinteinen maatiaskatti on paras. Kollikissoilla on ikävä tapa kuseskella ympäriinsä.

Vai tarkoitettiinko tässä viestiketjussa kissoilla jotain muuta? No, siinäkin tapauksessa valitsen kissat. ;)
 

Lint

Jäsen
En itse omista kumpaakaan, mutta tyttöystävällä on molempia
lajeja...Mun mielestä koirat on huomattavasti mukavampia.
Jotenkin niiden kanssa on helpompi olla. Se tyttöystäni kissa
on jotenki niin anti-social. Hyppii hyllyjen päällä ja menee
piiloon saunaan...Mä jopa vähän pelkään sitä...Ne koirat on niin kilttejä jotenkin...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kissaihminen, vaikka kai olenkin vähän allerginen. Kissat on itsenäisiä, eikä ne haise niinkuin koirat tuppaa tekemään...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissat ja koirat ovat molemmat hienoja lemmikkejä, mutta kun olen ns kissaihminen niin valinta on helppo. Tulen loistavasti toimeen kissojen kanssa, ja luonteenikin on hieman kissamainen ;). Tällä hetkellä minulla on 2 kissaa Maineja.

Ehkä pidän kissoissa juuri itsenäisyydestä, silti ne viihtyvät hyvin seurassa ja tulevat syliin yms, mutta eivät käskystä. Siisti eläin.

Ainiin ja jos puhutaan kissanaisista niin yv:tä tulemaan
:D
 

Shane

Jäsen
Kissaihminen. Viisaita, itsenäisiä, helppohoitoisia, ei tarvitse käyttää lenkillä eikä hakea poliisien kanssa lähimetsästä eksyneenä kotiin kuten koiria...

Tällä hetkellä en omista kissaa (hankin kyllä piakkoin, vaikka kerrostalossa asunkin), mutta koko lapsuuteni ajan on perheessäni niitä ollut.

Kyllähän koiratkin toki on ihan ok. Paitsi se yksi, joka puri minua pienenä poskeen, kun menin sitä innolla silittämään. Traumoja ei kuitenkaan jäänyt.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Molempia löytyy...

Pitkän aikaa luulin olevani koiraihminen, mutta ensimmäisen kissan löydettyä minut käänsin takkini. Rakastan kissoja...en tosin niiden karvoja takissa.

Nyt on siis kaksi kissaa ja koira ja lisäksi vähän fisuja. Sulassa sovussa kaikki.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Öh...naista ei varmaan lasketa kotieläimeksi. En siis osaa vastata:)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissaihminen, joka asuu naisen ja kahden koiran kanssa...
 

Vesku

Jäsen
Kissoja on ollut lähes kymmenen vuotta. Ensimmäinen katosi tosin vuonna 1995. Ei ole sittemmin näkynyt eikä taida enää näkyäkään. Nykyinen tuli pian sen jälkeen ja ikää sillä on tällä hetkellä 12 vuotta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Talosta löytyy viisi kissaa, koiria melkein poikkeuksetta vihaan.
Negatiivisia piirteitä koirissa:
- Vinkuu ruokaa ruokapöydän välittömässä läheisyydessä
- Se saatanan haukkuminen
- Läähätys / kuolaaminen
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kissapoweria all the way.
Talosta löytyy viisi kissaa:

Roope, Kati, Tiikeri, Viiru ja juuri vuoden täyttänyt Meisseli.

Myös Kuolema on kissaihmisiä. Kirjallisuuden ystävät tietävät, mistä puhun.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Olen mielestäni ihminen. Käärme olisi kiva lemmikkieläin. Tai sitten kilpikonna. Niistä ei lähde karvoja.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ennen olin enemmän kissaihmisiä, mutta nykyään diggaan koirista enemmän. Tällä hetkellä en tosin omista kumpaakaan.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Suolaa ja sokeria...

Miettikää itse asiaa seuraavasta syynistä:

Kumpi haluaisit olla? Kiltti koiranpentu vai villi kissaeläin?

Terveisin nimimerkki: on ollut koiria, kun olin snadi ja on ollut kissoja, kun olin snadi.

P.S. Mutta nyt on kaksi äkäistä, mutta niin mukavaa urosta. Ja on ollut itseasiassa jo kahdeksan vuotta jo,välillä pännii: useimmiten ei...

Olisin lainannut loistavaa Pablo Nerudan runoa, mutta en muistanutkaan sitä ulkoa. Yllätys!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kissaihminen vaikka pidän myös koirista.

Kissaa ei voi käskeä, se kulkee omia polkujaan mutta useimmat viihtyvät välillä sylissäkin. Kissat ovat myös täysin yksilöllisiä - oon tuntenut monta kissaa ja kaikki ovat olleet aivan erilaisia luonteeltaan ja tavoiltaan. Koirat on ok, mutta ne ovat liian ennustettavissa ja komennettavissa. Jos joutuisi hätään niin koirasta olisi kyllä todennäköisesti enemmän apua...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Molempia on ollut ja koira on tälläkin hetkellä. Kummatkin ovat hienoja lemmikeitä, joskin täysin eri luonteisia.

Tällä hetkellä kaverina on kohta kymmenen vuotta täyttävä kultainen noutaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös