Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 572
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ilta on täydellinen. On kassillinen pilsneriä (2,8%) ja kahdeksankymmenätluvun Mike Oldfieldiä.

Oikeasti, mitä muuta aikamies kaipaa?
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Tällä hetkellä voin sanoa olevani nousuhumalassa, joten olen pienessä sievässä. Nämä kaikki vain lähes täydellisen HIFK:n illan esityksen takia.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylä lähtee...

Paree onkin. Muuten tulee taas avattua/nostettua ketjuja, joita saa aamulla ihmetellä...

Noh, valehtelematta voin sanoa nostaneeni pöydälle enemmän asioita kuin Hän.
Koko kansakunnan tuulipuku.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yenhän mä koskaan, ei tlis mieleenkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Älkää koskaan ostako/juoko hirvittävää kuoharia nimeltään Chevalier. Yäk, hyi, laatta. Päähän se menee kuin naula mutta tahtoo tulla ylöskin. Ristus. En ole ikinä kännissä jatkoajassa, en koskaan. Sormet ristissä selän takana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt olen.

Hyvä juoma tuo Alkosta saatava Greenall's London Dry Gin & Tonic. Tölkissä myydään, kymmenprosenttinen litku. Jotain kaks ja puoli erkkiä purkki. Hyvvee on.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Saunailta kaverin luona ja päämääränä tuhota muutama ölppönen leppoisan pokerinpeluun ja leffan katsomisen sivussa.

Eihän se nyt ihan niin mennyt.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen kai? Miksi muuten istuisin aurinkolasit silmillä tietokoneen äärellä? Kai se on perse baariin hinattava. Ei voi mitään. Tyhmä pää ja tyhmä ruumis. Haista Sherminator vittu.
Np. Motörhead - Ace Of Spades
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mitä vittua? Edellinen viesti on viime vuodelta tähän ketjuun.
Oonko kännissä Jatkoajassa. No en.

Mitään ei tunnusteta.

Jos tämä parin päivän melko jämäkkä tahti alkaisi riittää. Pronssipelin jälkimainingeista se alkoi ja vieläkin mennään.

Maanantaina mahtaa ilo olla ylimmillään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olenhan minä joskus. Mutta sellaista se on. Oletko sinä joskus kännissä Jatkoajassa?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan ollut kännissä jatkoajassa. Raivoraitis kun olen, niin kännissä en sekoile muuallakaan.
 

Ana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parhaillaan. Suht tylsän torvi illan jälkeen. Kaljaa + gin tonicceja tuli mätettyä tasaiseen tahtiin kappalenumeroon 6 saakka, mutta se ei riittänyt hauskan olon saamiseenkaan tällä kertaa. Tai en kyllä tiedä mistä johtuu. En syönyt tänään joten ajattelin että nousisi paremmin. (huono viinapää muutenkin.) Pienessä maistitilassa silti huomaan nyt olevani. Tuli näköjään lähdettyä liian aikaisin :(

Erittäin tylsä ilta, vaikka kavereita paljon näkikin. Tietääkö kukaan jatkislainen että mikä paikka mahtaakaan olla torvi
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietääkö kukaan jatkislainen että mikä paikka mahtaakaan olla torvi

Jos tarkoitat legendaarista lahtelaista rock-ravintolaa, niin tiedän. Olen ollut siellä kahdesti esiintyvänä artistina. Hieno mesta, ei voi muuta sanoa.

Olen selvinpäin.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Torvi!
Käyntini Torvessa ovat olleet erittäin elämyksellisiä kokemuksia ja se riittääkin. Pulloja paiskottiin pitkin seiniä, sisään lappoi jonossa 15-16 vuotiasta asiakaskuntaa. Muutoinkin kantaväestö näytti koostuvan kaiken maailman pitkätukista ja naisväen naamat oli kuin naulapyssyllä ammutut, täynnä metalliromua.
Ehkäpä kokemus ei olisi ollut niin traumaattinen jos olisin ollut tuolloin itsekin päissäni...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä täällä Jatkoajassa joskus selvinpäinkin tulee oltua. Lähinnä kuitenkin silloin, kun surffaa työpaikan tai koulun koneella. Muuten pääsääntöisesti löytyy promilleja verestä.

Nyt olen kuitenkin selvinpäin, mitä nyt eilisen jäljiltä vielä vähän voi joitakin jäämiä olla.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
En oo koskaan kännissä ollu, enkä oo tahtonu kirjottaa. Eikä tämä tähän onelineriin jää, vaan laitetaahan toki toinenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös