Ouzala kirjoitti:No se kori kannattaa tuhota nyt sit, ettei nainen pääse lokkeilemaan.
Sama, mutta älkää ahdistelko...irGGu kirjoitti:olen, ja perkeleen kovassa, hihihiihiii. ahdiskeltaa vaa. n:D
Kuka vittu suakin ahdistelis? Lopeta toi poseeraaminen, alkaa ottamaan päähän.irGGu kirjoitti:olen, ja perkeleen kovassa, hihihiihiii. ahdiskeltaa vaa. n:D
Eipä!Beagle Boy kirjoitti:Sama, mutta älkää ahdistelko...
Wilzu kirjoitti:SOITTAKAA PARANOID!
Niin, onko tosiaan fakta tämä talviaikaan siirtymisestä johtuva ravintelien keitottamisajan pidentyminen? Eikös siirtyiminen tapahdu klo. 04.00, jolloinka voisin järkeillä niin, että siinä vaiheessa anniskelupisteet ovat jo asiakkaistaan eroon päässeet?Blackie kirjoitti:Jep. Ei pitänyt tänään mennä mihinkään baariin, mutta armoton vitutus ja se fakta, että baarit on tänään tunnin kauemmin auki, johtivat siihen, että menen vaikka sitten yksin.
Mun mielestä ainakin vuosi sitten oli ravintolat tunnin kauemmin auki. En ole varma, joten tulkaa valaisemaan te paremmin tietävät. Tässä kohtaa on aukko muistissa.Rontti kirjoitti:Niin, onko tosiaan fakta tämä talviaikaan siirtymisestä johtuva ravintelien keitottamisajan pidentyminen? Eikös siirtyiminen tapahdu klo. 04.00, jolloinka voisin järkeillä niin, että siinä vaiheessa anniskelupisteet ovat jo asiakkaistaan eroon päässeet?
Tänne vaan! Yksi varoitus vasta alla ja kolmannesta luonnollisesti lentää vasta pihalle!Rontti kirjoitti:No sovitaan sitten niin, että jos meidät ajetaan ns. normiaikaan pihalle, niin otamma mittarin ja ajamme nimim. Blackielle viettämään sen kadonneen tunnin? Minä ja viisitoista parasta kaveria.