Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 260
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
mtmela kirjoitti:
Mela lähtee mukaan, hyppää Ikijokeri taksiin ja aja Turun kautta niin lähtään Vaasaan. Ässien fanimatka on mua aina inspiroinut koska siellä on kauniita naisia, Helvetti, kirjoitin oikein.

Sopii, jos sä maksat taksin. Voin tarjota sulle oluen reissulla vastapalkkioksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pikkuhiljaa tässä ollaan. Pelkkää olutta vedellään tänään, eikä väkeviin kosketa. Näin se vaan on. Huomenna pitäisi päivällä ja loppuillasta mennä taans kuppilaan.

Edit: Jaahas, olen näköjään jo äänestänyt. En minä vaan muista.
 
Viimeksi muokattu:

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Kyllä ollaan humalassa. Baarissa just olin ja kotona vielä kori kaljaa ja hemaiseva nainen tulossa vielä tossa muutaman tunnin kuluttua meille joten mikäs tässä ollessa :).
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ouzala kirjoitti:
No se kori kannattaa tuhota nyt sit, ettei nainen pääse lokkeilemaan.

Tuhotto on tai siis juotu enhän mä nyt naisia mun kaljoille päästä saatana! :D.
 

Rennes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ikinä en oo ollut, ja valehtelunkin oon lopettanut elokuun alusta alkaen!! Tosin nahkiaisetkaan eivät vielä ole nousseet jokiin. Tosin nahkiaiset kuuluvat ympyräsuisten lahkoon, joten varsinaisesti kaloina niitä ei voida pitää.

Täältä tällä kertaa tähän.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No, oon vittu, ja suht vahvassa kans. Vituttaa taas tää rahanmoneoo. Vittu, mä oon persaukinen, ja silti jostain reppii rahaa dokaamiseen joka helvetin viikonloppu. MIKSI?=!? Onnkeisi nyt pääsee sentään duuniin teinaamaan ees jotain rahaa. Voi helvetin perse.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Tälläkin hetkellä hyvinkin messevässä olotilassa.. Välikuolemakin takana jo:) Vielä viimeinen rypistys, eli noin kymmenisen Karhua kiduksiin ja sit näkemään sekavia unia.
 

Cube

Jäsen
irGGu kirjoitti:
olen, ja perkeleen kovassa, hihihiihiii. ahdiskeltaa vaa. n:D
Kuka vittu suakin ahdistelis? Lopeta toi poseeraaminen, alkaa ottamaan päähän.

Joo oon kännissä mäkin. Eikä edes ole laskuhumakki, vaikka niinkin voisi arvata.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Beagle Boy kirjoitti:
Sama, mutta älkää ahdistelko...
Eipä!

Edit: Alkoholi on myrkkyä, älkää käyttäkö. Tiedän mistä puhun.

T: Ihan hetero
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pikku hiljaa. Ei big brotheria voi katsoa selvinpäin. Tissejä odotellessa.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
SOITTAKAA PARANOID!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yeah man! Ässissä, eiku kännissä on hyvä olla. Ässissä ei..
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onneksi juomista riittää, paras lääke vitutukseen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No nyt olen kännissä. Ei ole ollut yhtään vapaapäivää sitten elokuun alun. Otin tarkoituksella sunnuntain vapaaksi, launtaina olin töissä. Tänään kuluu "jonkun" verran alkoholia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ettei ketju vaivu unohlaan. Alkoholin ihanuus ja ikävyys tähän näi ku olis jo.

Mää vähän maistelen ittetehtyjä paukkuja.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Olin eilen ja olen tänään. Tätä tämä teettää, kun nainen on toisella paikkakunnalla. Pitää vetää kalsarikännejä. No syyttäkää Prismaa! Oli kori bisheä 15,90.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Kyllä olen juuri nyt. Sen huomaa suuresta osallistumisestani foorumin keskusteluihin.
Selvinpäin ei näitä juttuja lue kukaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jep. Ei pitänyt tänään mennä mihinkään baariin, mutta armoton vitutus ja se fakta, että baarit on tänään tunnin kauemmin auki, johtivat siihen, että menen vaikka sitten yksin.

Gloryhuntereille :keskisormi:angry:keskisormi:

En vihjaile kenellekään...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Blackie kirjoitti:
Jep. Ei pitänyt tänään mennä mihinkään baariin, mutta armoton vitutus ja se fakta, että baarit on tänään tunnin kauemmin auki, johtivat siihen, että menen vaikka sitten yksin.
Niin, onko tosiaan fakta tämä talviaikaan siirtymisestä johtuva ravintelien keitottamisajan pidentyminen? Eikös siirtyiminen tapahdu klo. 04.00, jolloinka voisin järkeillä niin, että siinä vaiheessa anniskelupisteet ovat jo asiakkaistaan eroon päässeet?

Tiedä sitten, mutta kyllähän tästä metkuun pitää lähteä pikkuhiljaa notkumaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:
Niin, onko tosiaan fakta tämä talviaikaan siirtymisestä johtuva ravintelien keitottamisajan pidentyminen? Eikös siirtyiminen tapahdu klo. 04.00, jolloinka voisin järkeillä niin, että siinä vaiheessa anniskelupisteet ovat jo asiakkaistaan eroon päässeet?
Mun mielestä ainakin vuosi sitten oli ravintolat tunnin kauemmin auki. En ole varma, joten tulkaa valaisemaan te paremmin tietävät. Tässä kohtaa on aukko muistissa.

Ei siis ole välttämättä fakta...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No sovitaan sitten niin, että jos meidät ajetaan ns. normiaikaan pihalle, niin otamma mittarin ja ajamme nimim. Blackielle viettämään sen kadonneen tunnin? Minä ja viisitoista parasta kaveria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös