Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 168
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin viikolla Herra Ylpön haastattelun ja mies sanoi, ettei juurikaan käy enää Harjavallassa. Tuon kuultuani huokaisin syvään, kunnes näin herran tänään Harjavallan paikallisessa. Yritin kiertää kaukaa, ettei paska musamaku tarttuisi. Hyvää yötä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitto, kuinkahohan mones kerta tässä ketjussa... noh, alkaneen kesäloman kunniaksi kalsarikännit.

Tosin vielähän ehtisi oikein hyvin baariinkin...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pienessä nosteessa.. pitää harjoitella huomista varten, vaikka en huomennakaan paljon ota. Ehkä?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo, oon taas, ni saatana!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Joo, oon taas, ni saatana!

Eikös uusi laki ollut, ettei "alaikäiset" saa ottaa yli 0,7 promilen känniä. Et kai vaan riko lakia.

Topiciin, ennyt varsinaisesti ole kännissä, mutta pikkukarhussa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vieläkin.

Ei tierä onko tämä edes laillista!

No en ma kyl aja autoa. Hohuh...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen ensimmäistä kertaa humalassa!! Siistiä!
 

Miguel

Jäsen
Aina välillä pitää olla. Onneksi kaikista mahdollisista kotipeleistä juuri tämänpäiväinen meni viihteelliseksi. Saatanan vellihousut.

Illanjatkoja kohtalotovereille.
 

Aina Pata

Jäsen
Olen ja olen nytkin. Kysymys kuitenkin kuuluu miksi saisin JÄLLEEN osallistua tähän galluppiin johon tiedän jo kerran osallistuneeni? Joo joo olin silloinkin kännissä mutta olen kyllä uskaltautunut tähän ketjuun selvinkin päin.

Edit: selvennös tekstiin
 
No olen ainakin nyt. Kauheeta haaskausta! On se nyt aika säälittävää sinkkunaisen notkua täällä la-su -yönä. Ainoat viritykset varattuja tai kännykän päässä jossain kaukana. Olis vaan pitänyt valita ne toiset bileet. Ehkä olen tulossa vanhaksi...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minäpä olenkin selvinpäin. Ihan totta. Koko ilta on mennyt taas rattoisasti harkkatyötä tehdessä ja bändin asioita säätäessä. Pari kaljaa maistuisi nyt, mutta kun ei jääkaapissa ole yhtään, niin pakko varmaan mennä nukkumaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija
Totta meisselisää mää olen, oisko SM-liigan paskin joukkue tähän osasyynä, eli Lukko?
Ensittiä.

Huono tekosyy! Jos Lukko johtais sarjaa, olisit silti kännissä. On toi muuten törkeetä, että baarit oli kauemmin auki! Rahastusta (johon menin)!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään olisi pelkkää plussaa jo se, että pääsisin baariin ineen...
 

Miguel

Jäsen
Hankitaan nyt juopon mainetta sitten tässä ketjussa, vaikka lähes yhtä hyvin sopisi vitutusketjuunkin.

Viime lauantaisen (eikä kaikki varmasti johdu siitä, että black jack oli suosiollinen tai baarit olivat tunnin pidempään auki) erittäin hauskan baarireissun jälkeen oli edessä paluun maan pinnalle. Ei tänään meno huvittanut sitten yhtään. Enpä muista, milloin olisin kunnolla reissun päälle lähdettyäni selvinnyt puoli kahdeksi kotiin.

Olenko tulossa vanhaksi?

Omasta mielestäni muuten kirjoitan olotilaan nähden aika hyvin. Mahtaakohan kukaan uskoa, olenko oikeassa ketjussa. Ei sillä kyllä väliäkään. En jaksa luetella täällä tämän illan juomamääriä, sikäli kuin niitä edes tarkalleen muistaisin.

Hyvää yötä joka tapauksessa.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Not so funny!

Schweinhund!
Arschloch!

"Pikkupukki kakki kaliolle, Huh hei sen tuuli vei!"

Tää olisi oikeastaan vitutusketjun tavaraa...
Vieraspeli Hämptönissa oli vitun hyvä.
Takaisintulo matkalla tuli hölmö idea mieleen,
ryyppäämistä voisi jatkaa J-kylässäkin.
Asiasta Berliiniin, kun kännykätkin on keksitty..

Epäselvä ihminen ja Pirtupullo (69/96%) löyty ja sitten me pojat ryypättiin !

Long story short:

Toi vitun ääliö sammu sohvalle!
ja kun se "heräs" niin se kusi lattialle silmät ummessa.

JK. Urea iacta est!

(ja luuttu)
 
Viimeksi muokattu:

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkä takai? Ei varmaankaan? Pökkelöt! Mikä on punainen, haisee ja lentää taivaalla? No en todellakaan tiedä enkä haluakaan tietää, ziisus!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös