Oletko erityisen hyvä jossakin?

  • 15 077
  • 134

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Koen olevani selkeästi keskivertoa parempi ihmisluonteentuntija. Usein jo ensi tapaamisella tulee jonkunlainen tunne kohdatun ihmisen motiiveistaan, menneisyydestä, toimintatavoista, luotettavuudesta jne. ja hämmentävän usein olen osunut oikeaan. Ne ovat ne pienet eleet, sanavalinnat, puheenaiheet, silmien liikkeet ja vastaavat joihin tulee pakostakin jotenkin kiinnitettyä huomiota.

Esim. erään kaverin miehestä tuli heti ensi tapaamisella jotenkin todella erikoinen kuva. Ukko ei vain ollut sitä mitä esitti ja melkoiseksi mulkuksihan tuo sitten lopulta paljastuikin. Harmi vain, että olivat ehtineet hankkia kaksi lasta ja yhteisen talon.

Esimerkkejä olisi paljon, mutta viimeinen tapaus oli eräs paremman puoliskon sukulainen, jonka menneisyydestä sanoin löytyvän aivan varmasti jotain epätavallista. Jotenkin ne tietyt puheaiheet ja sanavalinnat antoivat vihiä. Tänään selvisi, että menneisyydestä löytyvät mm. tiukat Jehova-vanhemmat, jotka kuolivat ko. henkilön ollessa nuori, epäonnistunut nuoruuden avioliitto ja lapsi, josta ei oltu kuulta aikaisemmin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omaan keskivertoa paremman "pelisilmän" ihmisten kanssa eli pystyn vain muutaman lauseen perusteella muokkaamaan käytöstäni ja puhetyyliäni sellaiseksi, että kykenen luontevasti tulemaan toimeen hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa. Tämän taidon olen työni kautta oppinut. En mitenkään nopeasti, vaan 13 vuoden intensiivisen harjoittelun ja erehdyksien kautta oppimisen avulla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pystyn nätisti laulamaan AC/DC:n kappaleita alkuperäisellä sävelkorkeudella ja samanlaisella pitkällistä aivastusta muistuttavalla kurinalla kuin Brian Johnson.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osaan mokata hommat ihan helvetin hyvin. Ei se mitään, täytynee hakea lähikaupasta keppanaa: ja ei kun vaan lisää paskaa housuun.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bikeracessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Saan kanssaihmiset ja varsinkin naiset ärsyyntymään pienessä kännissä todella nopeasti. Tämä johtunee ehkäpä siitä, että on rohkeutta tuoda esiin heidän yksinkertaisuus normaalia nopeammin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saan kanssaihmiset ja varsinkin naiset ärsyyntymään pienessä kännissä todella nopeasti. Tämä johtunee ehkäpä siitä, että on rohkeutta tuoda esiin heidän yksinkertaisuus normaalia nopeammin.

Esimerkki!

Oma hyvyyteni: ööö... ööö... kerran kaadoin kaikki keilat. Paikolla.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Pystyn nätisti laulamaan AC/DC:n kappaleita alkuperäisellä sävelkorkeudella ja samanlaisella pitkällistä aivastusta muistuttavalla kurinalla kuin Brian Johnson.
Määkin joskus luulin olevani Bon Scott:n reinkarnaatio, vaan sitten keksittiin mikillä höystetyt tallentavat kasettimankat.

Olen muuten varsin hyvä maalari.
Sutilla, tahi telalla priima pintaa syntyy suttaamati, vaan ällös silikoonituubia mulle anna.
ÄLÄ!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Määkin joskus luulin olevani Bon Scott:n reinkarnaatio, vaan sitten keksittiin mikillä höystetyt tallentavat kasettimankat.
Minulla on kännykässä tallella tuo Uleåborgirin laulanta. Myös Uleåborgir on kuullut tuon tallenteen. Se oli justiinsa sitä mitä Uleåborgir tuossa aiemmin kuvaili.

Minä olen erityisen hyvä niin monessa, että en osaa nyt päättää, että missä asiassa eniten. Ehkä vaatimattomuudessa.
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olen nippelitietäjien vastakohta: olen erityisen hyvä unohtamaan asioita. "Missä olit ja mitä teit kun sejase tapahtui?" Ei mitään hajua. Muistan tärkeät salasanat lihasmuistilla, vähemmän tärkeät resetoidaan aina. En muista kenenkään nimeä saatika syntymäpäivää - paitsi koirani. En muista vuosia milloin JYP voitti mestaruudet, ketä vastaan, missä pelit ratkesivat tai kuka teki ratkaisevan maalin - asia on minulle tärkeä, mutta ei ilmeisesti aivoilleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös