Oletko erityisen hyvä jossakin?

  • 15 077
  • 134

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä ketjussa voi kohottaa itsensä erikoismiesten kastiin. Saapi kehua itsensä minää että raikuu.

Minulta sujuu mainiosti kytkimen luistattaminen. Olen siinä hommassa ihan maankaato ja haka. Auto kuin auto ryömii sammumatta riveässäkin ylämäessä ylöspäin kun meikä luistattaa kytkintä. Toinen erityistaitoni on heittää uistin virvelivälineillä juuri halutulle etäisyydelle. Siinä missä esimerkiksi velimieheni paiskoo vieheet rantapajukkoon, heitän minä Professorin tai Meppsin juuri tahdottuun kohtaan vettä. Olen jopa saanut jokusia tärppejä taitoni ansiosta.

Mikä on itsesi erityistaito?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen erittäin hyvä yleisnero, siis oikein parahultaisen verraton kaikessa mihin ryhdyn, ja ryhdyn useaan.

Tarkemmin kun erittelee, niin väitän kyllä olevani erittäin hyvä autonkuljettaja. Ajan suhteellisen lujaa, mutta varmasti ja turvallisesti. Minulla on ollut ajokortti 21 vuoden ajan, ja keskimäärin olen ajanut noin 50 tuhatta kilometriä vuoteen. Siis toista miljoonaa kilometriä. Yli 25 kertaa maapallon ympäri. Tasan yhden kerran olen joutunut kolariin, ja sitä pimeässä liikennemerkin takaa pusikosta eteen hypännyttä hirveä ei olisi ehtinyt nähdä edes Clark Kent.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mikä on itsesi erityistaito?

Itse olen pirun taitava haukottelemaan siten ettei kukaan muu huomaa sitä. Pystyn pitämään naaman täysin peruslukemilla, vaikka samalla päästän raukean haukotuksen. Jännitän hiukan poskilihaksiani ja säädän ilmavirtausta nenäni kautta. Erittäin kätevä temppu kokouksissa tai kun kuuntelee eukon juttuja.

Itse olen myös aika haka heittämään uistinta. Kalakaverini kauhistelee kun heittelen niin lähelle kaislikkoa, mutta heittoni putoaa aina n. puoli metriä ennen kaislikkoa.

Kaikessa muussa taas olen vitun huono.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No mitäs luulisit? Sevverta MacGyveri olen, että kaikki taittuu. Erityisen hyvä olen masentamaan vastustajan tähtihyökkääjät ryöstämällä heidät yhä uudestaan ja uudestaan.

Töissänikin olen joskus ollut hyvä, onneksi enää ei tarvitse. Mikä se semmoinen kytkin on? Ai niin, siitä pannaan valot päälle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itse olen pirun taitava haukottelemaan siten ettei kukaan muu huomaa sitä. Pystyn pitämään naaman täysin peruslukemilla, vaikka samalla päästän raukean haukotuksen. Jännitän hiukan poskilihaksiani ja säädän ilmavirtausta nenäni kautta. Erittäin kätevä temppu kokouksissa tai kun kuuntelee eukon juttuja.

Itseni taas osaa muodostaa tekohaukotuksia. Tai eivät ne haukotukset aivan teennäisiä ole, vaan pystyn haukottelemaan aidosti mutta vasiten. Tämä vaatii vain pienen tauon hengittämisessä, ja kohtapa leuat jo venyvät. Haukottelu tekee hyvää keuhkoille ja parantaa hapenottoa esimerkiksi suorituksen edellä.

Itse olen myös aika haka heittämään uistinta. Kalakaverini kauhistelee kun heittelen niin lähelle kaislikkoa, mutta heittoni putoaa aina n. puoli metriä ennen kaislikkoa.

Vaan minäpä sitä heittää räppeän uistimen aivan kaislojen kylkeen. Viehe miltei kimpoaa kaislikon rinnasta.

Kaikessa muussa taas olen vitun huono.


Harva pystyy olemaan kaikessa muussa paitsi haukotuksen pitelyssä ja uistimen heittämisessä vitun huono. Mainittava asia sekin.

No mitäs luulisit? Sevverta MacGyveri olen, että kaikki taittuu. Erityisen hyvä olen masentamaan vastustajan tähtihyökkääjät ryöstämällä heidät yhä uudestaan ja uudestaan.

Töissänikin olen joskus ollut hyvä, onneksi enää ei tarvitse. Mikä se semmoinen kytkin on? Ai niin, siitä pannaan valot päälle.

Eläpä iliku. Kyllä nää tiiät mitä meikä tarkotti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin, ja itse-sanan väärinkäytöstä olen vallan erityisen taitava vittuuntumaan.
 
Astianpesukoneen tyhjennystä on jostain tällä hetkellä käsittämättömältä tuntuvasta syystä ja osin alitajuisesti tullut optimoitua. Bond- tai Mission Impossible -tyylinen tunnusmusiikki päässä soiden silmät skannaavat ensin ylähyllyä, josta molemmat kädet kaappaavat tavarat jotka ovat menossa suht samaan paikkaan. Sulavilla mutta ripeillä kädenliikkeillä kaapit tai vetimet avataan ja tavarat asetetaan paikoilleen niin etteivät ne pidä äännähdystäkän. Silmänräpäyksessä sama toistetaan kunnes kone on tyhjä. Tätähän tulee treenattua keskimäärin kerran päivässä ja moni varmaan ällistyisi jos näkisi kuinka hyväksi tämä taito on kehittynyt vuosien varrella.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Oikean käden sormissani on synnynnäinen autofire. Huippunopeus yhdellä sormella naputettaessa on suunnilleen 15 painallusta sekunnissa (testattu tietokoneen näppäimistöllä ja tämän mahdollistavilla peliohjaimilla). Nuorempana ei löytynyt haastajaa yhdessäkään pelissä, jossa tuolla oli jotain merkitystä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Astianpesukoneen tyhjennystä on jostain tällä hetkellä käsittämättömältä tuntuvasta syystä ja osin alitajuisesti tullut optimoitua. Bond- tai Mission Impossible -tyylinen tunnusmusiikki päässä soiden silmät skannaavat ensin ylähyllyä, josta molemmat kädet kaappaavat tavarat jotka ovat menossa suht samaan paikkaan. Sulavilla mutta ripeillä kädenliikkeillä kaapit tai vetimet avataan ja tavarat asetetaan paikoilleen niin etteivät ne pidä äännähdystäkän. Silmänräpäyksessä sama toistetaan kunnes kone on tyhjä. Tätähän tulee treenattua keskimäärin kerran päivässä ja moni varmaan ällistyisi jos näkisi kuinka hyväksi tämä taito on kehittynyt vuosien varrella.
Mie olen aika hyvä tässä myös, mutta eri tavalla. En satsaa nopeuteen tyhjentämisessä vaan taloudellisuuteen täyttämisessä. Kun laitan astiat koneeseen, ne ovat siellä juuri siten että esimerkiksi lautaset eivät ole toisissaan kiinni vaan välissä on hienonhieno rako. Näin ne puhdistuvat varmasti. Koneeseen ei minun täyttöni jäljiltä mahdu yhtään astiaa enempää, ei vaikka niitä miten järjestelisi. Katson tiskialtaisiin, hahmotan eri astiatyyppien määrät ja optimoin ne mielessäni jo ennakkoon paikoilleen niin, että koneeseen laittaessani ne sujahtavat kuin automaattisesti juuri parhain päin.

Samalla lailla saan muuttokuormat (joita on tullut kuskattua kymmeniä, omia ja muiden) paketti- tai kuorma-autoihin mahdollisimman tiiviisti. Kun kuorma on oikein pakattu kaltaiseni kokonaisuudet hahmottavan tyypin jäljiltä, ei huonekalujen ja laatikoiden väliin mahdu edes hiirenpaskaa. Kaikki tila on hyötykäytetty.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mie olen aika hyvä tässä myös, mutta eri tavalla. En satsaa nopeuteen tyhjentämisessä vaan taloudellisuuteen täyttämisessä. Kun laitan astiat koneeseen, ne ovat siellä juuri siten että esimerkiksi lautaset eivät ole toisissaan kiinni vaan välissä on hienonhieno rako. Näin ne puhdistuvat varmasti. Koneeseen ei minun täyttöni jäljiltä mahdu yhtään astiaa enempää, ei vaikka niitä miten järjestelisi. Katson tiskialtaisiin, hahmotan eri astiatyyppien määrät ja optimoin ne mielessäni jo ennakkoon paikoilleen niin, että koneeseen laittaessani ne sujahtavat kuin automaattisesti juuri parhain päin.

Samalla lailla saan muuttokuormat (joita on tullut kuskattua kymmeniä, omia ja muiden) paketti- tai kuorma-autoihin mahdollisimman tiiviisti. Kun kuorma on oikein pakattu kaltaiseni kokonaisuudet hahmottavan tyypin jäljiltä, ei huonekalujen ja laatikoiden väliin mahdu edes hiirenpaskaa. Kaikki tila on hyötykäytetty.

Kärähit! arvasin, että sinussa asuu jonkin sortin kaappi-insinööri.

Aiheeseen, oon meleko hyvä tekemään keittiöpsykologisia ja hyvinkin pitkälle, usein liian pitkälle, meneviä analyyseja ihmisistä vajavaisin lähtötiedoin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Mopoauto vei jo käyttövarat. Muuten kyllä olisin tarttunut tilaisuuteen.

Mitä noihin erikoistaitoihin tulee. Niin olen kädentaitojen 10-ottelija en huippu missään, mutta lähestulkoon kaikki remontointi/nikkarointi/korjaus onnistuu ja jälkikin on kelvollista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Astianpesukoneen tyhjennystä on jostain tällä hetkellä käsittämättömältä tuntuvasta syystä ja osin alitajuisesti tullut optimoitua.
Minä puolestaan olen aika haka järjestämään täytettä astianpesukoneeseen. En asetteluoptimoiden kuten Evil, vaan ahkerasti syöden, juoden, ryystäen, särpien, apeksien ja hiukopaloitellen. Niissä riennoissa tahriintuu lautanen, kuppi, muki, tonkka, lusikka ja atrain poikineen. Ruoka-aikaan olen ollut aina paikalla, usein myös ruoka-aikojen välissä. Juoma-aikaan sama juttu. Aina maistuu koko kattaus, kaikki mikä mahtuu aperitiivin ja santsikahvikupin väliin. Unohtamatta tv-matsien erätauoilla nautittavia välilihapullia.

Jos tarvitaan kiireesti jotakuta joka tietää kuinka maha täytetään tavalla tai toisella, niin yyveellä vaan viestiä tänne.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen erityisen hyvä panemaan. Naiset ottakaa yhteyttä.

Olen myös erityisen hyvä kirjoittamaan offtopic-viestejä aiheesta kuin aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Jos tarvitaan kiireesti jotakuta joka tietää kuinka maha täytetään tavalla tai toisella, niin yyveellä vaan viestiä tänne.

Kylhän syöminen on selkeästi mitalisijoilla, kun oikein tekemistä etsitään. Edelle menevät korkeintaan ***minen ja ***minen, sekin vähän tilanteesta riippuen.

Kultamitalli menee toki lentämiselle.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Olen erityisen hyvä.. nauramaan paskoille jutuille. Kavereiden väsyneille jutuille nauran, kuten näille kommenteillekkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oikean käden sormissani on synnynnäinen autofire.
Niin on minullakin. Commodore 64:n Summer Games II-pelissä autofirellä sai maksimissaan nakattua keihästä 101,31, samoin minun oikean käden autofirelläni pääsi tuohon lukemaan.

Kokeilepas joskus tuota värinäominaisuutta muuallakin kuin peliasioissa. Naisasiaketjuun voit sitten kokeiluistasi hehkuttaa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen pirun taitava haukottelemaan siten ettei kukaan muu huomaa sitä. Pystyn pitämään naaman täysin peruslukemilla, vaikka samalla päästän raukean haukotuksen. Jännitän hiukan poskilihaksiani ja säädän ilmavirtausta nenäni kautta. Erittäin kätevä temppu kokouksissa tai kun kuuntelee eukon juttuja.

Helvetti että olen kateellinen tästä. Mulla meinaa leuka vetää telemarkit kielen pyöriessä kahdeksikkoa ja silmät vuotaa kuin Kilpeläinen pleijareissa.

Mutta osataan täälläkin jotain. Nimittäin väistää ihmisiä kadulla. Kävelytahti kun on suht nopea ja suurin osa vastaantulijoista löntystää ärsyttävän vitun laiskasti.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Minä olen helvetin kova panomies. Kaikessa muussa sitten vain keskivertoa parempi.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Oon melko pitkään pelannut biljardia ja olen aika hyvä siinä. Siitä tuntuu olevan apua muissakin tarkuutta vaativissa taitopeleissä, esim. keilaus, darts, curling, petankki, mölkky, minigolf jnejne. luonnistuu aika helposti pienen lämmittelyn jälkeen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen erityisen hyvä kaikessa, mutta eritoten valehtelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös