Oletko äijä?

  • 12 941
  • 108

Oletko äijä?

  • olen äijä!

    Ääniä: 69 17,6%
  • olen mies (M.O.T)

    Ääniä: 86 21,9%
  • olen nainen

    Ääniä: 12 3,1%
  • olen hinttari

    Ääniä: 7 1,8%
  • olen runkkari

    Ääniä: 114 29,1%
  • olen mieshuora

    Ääniä: 34 8,7%
  • olen mamis

    Ääniä: 24 6,1%
  • olen vielä alaikäinen

    Ääniä: 24 6,1%
  • en mitään näistä vaihtoehdoista

    Ääniä: 22 5,6%

  • Äänestäjiä
    392

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen niin epä-äijä kuin heteromies olla voi.
Teen kotitöitä, jopa enemmän kuin vaimo.
Hoidan lapsia koko kesän. Vaimo luo uraa.
Autot, moottoripyörät, veneet (you name it) ei kiinnosta lain. Ei ole koskaan kiinnostanutkaan.

Pienen särön tähän epä-äijäilyyn luo kiinnostus raskaaseen musiikkiin ja pimpsaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen äijä. Luin Seppo Rädyn kommentit aamulla siitä kuinka kaikki on perseestä nykyisin, kiroilin sitä itsekin, join litran punaista maitoa ykkösellä alas, röyhtäisin, laitoin, Hurriganesia eli kunnon äijämusaa soimaan ja menin autotalliin korjaamaan amerikanrautaa. Illalla menen tekemään penkkiä ja kiroilemaan ja illalla syön vajaan kilon entrecote - pihvin mahdollisimman raakana ja huuhdon sen viskillä alas ja örisen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tein jälleen äijämäisimmän teon. Keskeytän kesälomani ja menen töihin. Otan vaikka lomat rahana. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa olla lomalla. Helvetin tylsää.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Katon Latelaa, maastoshortsit on jalassa, juon olutta ja grillaan kassleria. Menis luultavasti paremmin junttiketjuun.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokeilin eilen sähköpotkulautaa ja käväisin sillä juomassa kaurajuomaan tehdyn latten. Moottorisoitu kulkuneuvo ja juomilla hifistely on käsittääkseni erittäin äijää hommaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kokeilin eilen sähköpotkulautaa ja käväisin sillä juomassa kaurajuomaan tehdyn latten. Moottorisoitu kulkuneuvo ja juomilla hifistely on käsittääkseni erittäin äijää hommaa.

Kurkistelin eilen ujosti semmoista, kun näin vanhan miehen surfaavan sellaisella reppu selässä. Ei ole aavistuskaan miten ne toimii.

Tuskin se kovin vaiketa on, mutta tarvitseeko ensin tehdä joku nettitili ja jotain ja jotain.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Vastasin olevani mamis. Muutamista äijämäisistä piirteistä huolimatta olen kaikesta huolimatta esim romanttisten komedioiden ja pop-musiikin ystävä, kenellä on lämpimät välit omiin vanhempiinsa. Eli aika kaukana ollaan sellaisesta "miesten miehestä", joka raivaa tiensä itselleen olemalla vahvin ja rohkein ja tappeluhalukkain.

Onneksi sentään pidän naisista, urheilusta, ryyppäämisestä ja uhkapeleistä. Huh sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös