Oletko äijä?

  • 12 958
  • 108

Oletko äijä?

  • olen äijä!

    Ääniä: 69 17,6%
  • olen mies (M.O.T)

    Ääniä: 86 21,9%
  • olen nainen

    Ääniä: 12 3,1%
  • olen hinttari

    Ääniä: 7 1,8%
  • olen runkkari

    Ääniä: 114 29,1%
  • olen mieshuora

    Ääniä: 34 8,7%
  • olen mamis

    Ääniä: 24 6,1%
  • olen vielä alaikäinen

    Ääniä: 24 6,1%
  • en mitään näistä vaihtoehdoista

    Ääniä: 22 5,6%

  • Äänestäjiä
    392

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pakko nyt laittaa lisää. Tuossa naapuritalon pihassa oli yksi ÄIJÄ just äsken. Kävi pistämässä oven, sen edessä olevan kaiteen, oven ikkunat ja kukkaruukut paskaksi. Huusi perkelettä tehdessään, kun paukutti kaiteen palalla laseja paskaksi. Teki välillä välikuolemat pienessä alamäessä polvet verillä ja housut kintuissa. Äijemmät poliisit sitten kävi noutamassa. Jumalauta tää on hieno maa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Terveisin poika, joka ei tiedä edes miehisyydestä mitään. Joku on eri mieltä, niin sitä itketään pieni kyynel naamalla, miten joku voi olla eri mieltä asiasta. Sama äidin pikku tissiposki kertoo, mikä on ja mikä ei ole äijäilyä. Ainoa selitys sille on televisio tai kokemus. Kokemuksen puolesta ei puhu kuin kuva homomiehen sisäpinnan koittaminen.

On hyvin äijää päästä kaltaisesti muka-nokkelan kirjoittajan ihon alle, joka peittää epävarmuutensa "hauskoihin" sanaleikki-vertauksiin, kun ei muuhun enää kykene. Kova on kyllä piipittämään ja hakemaan paikkaansa siellä ladun varressa ketjusta toiseen ja leikkimään jotain ylituomaria siitä mikä on oikeanlaista sisältöä ketjuun ja mikä ei, mutta itse ei pysty minkäänlaiseen sisällön tuottamiseen. Yrittää kaikin keinoin nimittää muiden kirjoittajien sukupuolista suuntautumista. Vähän kuin ne kouluvuosien välituntien "kovat jätkät". Koeta kestää ja hyvää viikonloppua. Äh, eivät äijät toivota hyvää viikonloppua. He veljellisesti lyövät tuopit yhteen ja halaavat äijämäisesti.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pakko nyt laittaa lisää. Tuossa naapuritalon pihassa oli yksi ÄIJÄ just äsken. Kävi pistämässä oven, sen edessä olevan kaiteen, oven ikkunat ja kukkaruukut paskaksi. Huusi perkelettä tehdessään, kun paukutti kaiteen palalla laseja paskaksi. Teki välillä välikuolemat pienessä alamäessä polvet verillä ja housut kintuissa. Äijemmät poliisit sitten kävi noutamassa. Jumalauta tää on hieno maa.

Kaikista isoin äijä on ehdottomasti se kuulustelija tässä saagassa. Äijyyden kaikki barometrit ja mittarit hiertävät punaista, kun kaksimetrinen, 146 kiloinen kuulantyöntäjän ja metsurin sekoitus astelee huoneeseen hitaalla batistini-kävelyllä raskain askelin kirveellä veistetyillä kasvoillaan ja playoff-parrallaan katseen ollessa kuin John Waynella, vetäen tuolin esiin istuakseen siihen ja aloittaen möreimmästä möreimmällä äänellä vastapuolen suuntaan "Antaa tulla niiden selitysten".
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen runkkari, sillä olenhan jatkislainen. Täällä tuo ominaisuus on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, kuten äänestystuloksesta voidaan päätellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pieni vihje kaikille sinkkumiehille: Marttoihin kuuluminen on naisen CV:ssä todella suuri plussa. Martat ei ole nykyisellään mikään junttikerho, se on tae siitä, että nainen osaa monenlaista tärkeää. Parhaat tuntemani naiset ovat olleet nimenomaan Marttoja tai muuten vain samat taidot hallitsevia. Martan kanssa seurustelen nytkin. Ja se ei tarkoita mitään nyrkin ja hellan välissä oloa, Martoissa on paljon koulutettujakin naisia, jotka vain haluavat osata perinteisiä taitoja. Näissä naisissa on aikamoisia kultakimpaleita, toivon että heitä arvostetaan. Upeita naisia, jotka ovat fiksuja ja moderneja, mutta silti myös tietyllä tavalla perinteisiä. Hattu päästä näille naisille!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaikista isoin äijä on ehdottomasti se kuulustelija tässä saagassa. Äijyyden kaikki barometrit ja mittarit hiertävät punaista, kun kaksimetrinen, 146 kiloinen kuulantyöntäjän ja metsurin sekoitus astelee huoneeseen hitaalla batistini-kävelyllä raskain askelin kirveellä veistetyillä kasvoillaan ja playoff-parrallaan katseen ollessa kuin John Waynella, vetäen tuolin esiin istuakseen siihen ja aloittaen möreimmästä möreimmällä äänellä vastapuolen suuntaan "Antaa tulla niiden selitysten".
Olis kyllä hienoa joutua tälläisen kohteeksi. En vaan ole selvästi tarpeeksi äijä, kun ei ole tullut mieleen paskoa yhdenkään kerrostalon ovia ja niiden ulkopuolella olevia tavaroita. Äänestin kyllä olevani äijä, mutta putkaankaan en ole koskaan joutunut, mikä äijä se sellainen on? Olisi pitänyt äänestää nössöä/nörttiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Haastava kysymys näin yön tunteina. Tavallaan koen kyllä olevani miehekäs mies, mutta toisaalta luonteeltani olen hyvinkin pehmeä sekä myös vahvasti emotionaalinen yksilö. Toisaalta miten edes määritellään äijyys tai äijämäisyys? Mun mielestä "äijämäisyys" on lähinnä omaksuttu piirre, jolla miehet kerskailevat miespuolisille ystävilleen. Joten ei mua oikeestaan edes kiinnosta, kuinka äijänä mua pidetään. Sen verran vahva itsetunto tässä on vuosien mittaan kehittynyt, että tuumatkoon mitä lystäävät.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toki olen äijä. Nämä muutamat edelliset "selittelyt" eivät ole äijämäisiä, vaan jotain "olen ehkä äijä ja haluan selittää". Naurettavaa ja osin myös ämmämäisyyttä. Äijät tuntevat itsensä.
 
K

Kiekkokatsoja

En ole mitkään noista lokeroiduista vaihtoehdoista. Olen oma itteni, ja omanlaiseni. Ja olen siitä tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Totta siittimessä olen äjjä. Pukeudun huonosti, kiroilen, en juurikaan hymyile, jurotan useimmiten, juon kaljaa, piereskelen estoitta ja vittuilen ankarasti. Mutta usein kun @sämpylä89 tulee kylään niin se haluaa että oon sen biaatch. Ja kyllä se ny pitää viaraita miällyttää. Mukava mieskin kun on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joo, olen tosi äijä. Tänäänkin olen rellästänyt moottorisahan kanssa tuossa meidän metsässä ja puuta kastuu... Saatto jopa mennä pari puuta naapurin puolelta.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Nykyään kun seurustelee niin on ihan housu. Välillä kyllä pesen erivärisiä pyykkejä samassa koneellisessa. Se on pahinta mihin nykyään pystyn.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mitä tulee jonkinlaisiin herrasmies käytöstapoihin ja yleiseen pelisilmään asiassa kuin asiassa, niin kyllä. Muuten olen ihan määkivä lammas.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen äijä. Mua ei seurustelut sun muut saa pehmentymään. Olen raaka, raavas, kova kuin rautavuori. Syön kiviä ja piereskelen napalmia naisen läsnäollessa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miten äijää on juoda karjalan kovaa kolmosta, röyhtäillä ja kuunnella Jone Nikulan äijäilyä radiosta samaan aikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös