Oletko äijä?

  • 12 951
  • 108

Oletko äijä?

  • olen äijä!

    Ääniä: 69 17,6%
  • olen mies (M.O.T)

    Ääniä: 86 21,9%
  • olen nainen

    Ääniä: 12 3,1%
  • olen hinttari

    Ääniä: 7 1,8%
  • olen runkkari

    Ääniä: 114 29,1%
  • olen mieshuora

    Ääniä: 34 8,7%
  • olen mamis

    Ääniä: 24 6,1%
  • olen vielä alaikäinen

    Ääniä: 24 6,1%
  • en mitään näistä vaihtoehdoista

    Ääniä: 22 5,6%

  • Äänestäjiä
    392

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täytetty schmäytetty. Ruuanlaittoon ne on tarkoitettu eikä friteerattavaksi. Paitsi jos ei osaa ite laittaa äijäruokaa, niin sitten pitää mennä tex-mexille (ihan poikien hommaa). Nagaa en uskalla maistaa. Taidan mennä nynnyketjuun.
Koita joskus jalopenoja, leikka hattu, kaiverra sisusta pois, tunge täyteen mozarellaa ja kääri pekoniin, uuniin 200c ja 20min. Akat sanois että lohturuokaa, minä että äijä ruokaa. Jalopenoissa on aivan loistava maku, muistuttaa paprikaa, mutta ei ihan. Toki siis jos ei paprikasta tykkää niin paha sitten. Haboissa se poltekkin on sellanen hyökkäävä ja pistävä. Nagassa se polte on sellaista lempeää lämpöä, kuin rakas rutistaisi mutta vähän liian kovaa, siitä vaan tykkää vaikka se sattuisikin. Haba on kuin nyrkki naamaan, jalopeno sitten taas sellainen tuolta väliltä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
@Leon @BlackWolf

Ai tää ei enää olekaan äijäilyketju. Vai onko jonkun mielestä äijäilyä syödä mahdollisimman tulista ruokaa. Samalla annetaan ruokaohjeita, ollaan kokkeja ja vähän varovasti kysytään toisen miehen peniksen kokoa. Menkää nyt vittuun täältä, teille on omatkin ketjunne.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ruuanlaitto on äijien hommaa. Kaikki tietää sen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei saatana, nyt oli hyvä. Kiitos @BlackWolf
Ei siis ole minun tuotos. Kopioin tuon ylilaudalta, eli kiitos kuuluu sen kirjoittajalle, jonka nimeä en tiedä.
@Leon @BlackWolf

Ai tää ei enää olekaan äijäilyketju. Vai onko jonkun mielestä äijäilyä syödä mahdollisimman tulista ruokaa. Samalla annetaan ruokaohjeita, ollaan kokkeja ja vähän varovasti kysytään toisen miehen peniksen kokoa. Menkää nyt vittuun täältä, teille on omatkin ketjunne.
No vittu, äijää yrittää olla niin ei saa edes reseptiä jakaa. Sitäpaitsi sisälsi resepti pekonia! Ei ole sen äijempää ruokaa kuin pekoni!

edit. Perskele mä unohdin että tosi äijät vetää pekoninkin tartarina.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei vittu, äijäilyketjussa puhutaan ruoanlaittamisesta ja jostain pyörän satuloista. Tosiäijä ei mitään ruokaa tee, hän hakee lähimmältä grilliltä jonkun "emmarin" ja odotellessa ahmaisee 3 käristettä valitsemallaan juomalla kehuskellen kovaan ääneen pikaruoan parhaudella. Päälle joku roisi vitsi grillikioskin hieman tukevasta myyjäemännästä. Ehkä jopa yrittää iskeä hänet. Ajaa äijätkin pyörää, ilman satulaa. Sen jälkeen aamuistunnotkin onnistuvat parhaiten. Äijät muuten istuu pitkään aamupaskalla. Se on äijille käsite ja äijien keskuudessa tuo on jatkuva puheenaihe asialistalla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei vittu, äijäilyketjussa puhutaan ruoanlaittamisesta ja jostain pyörän satuloista. Tosiäijä ei mitään ruokaa tee, hän hakee lähimmältä grilliltä jonkun "emmarin" ja odotellessa ahmaisee 3 käristettä valitsemallaan juomalla kehuskellen kovaan ääneen pikaruoan parhaudella. Päälle joku roisi vitsi grillikioskin hieman tukevasta myyjäemännästä. Ehkä jopa yrittää iskeä hänet. Ajaa äijätkin pyörää, ilman satulaa.
Junttiketjuun nää, modet hei!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosiäijä ei mitään ruokaa tee, hän hakee lähimmältä grilliltä jonkun "emmarin" ja odotellessa ahmaisee 3 käristettä valitsemallaan juomalla kehuskellen kovaan ääneen pikaruoan parhaudella.

Kaikkein kovimmalle äijälle ruuan tekee nainen. Tämä on ehdoton. Tällä nostan myös itseni tuohon kovimpaan äijä-kategoriaan, koska aina olen löytänyt mimmejä, jotka kokkaavat minulle mielellään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaikkein kovimmalle äijälle ruuan tekee nainen. Tämä on ehdoton. Tällä nostan myös itseni tuohon kovimpaan äijä-kategoriaan, koska aina olen löytänyt mimmejä, jotka kokkaavat minulle mielellään.
Kuulostat ihan mammanpojalta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kaikkein kovimmalle äijälle ruuan tekee nainen. Tämä on ehdoton. Tällä nostan myös itseni tuohon kovimpaan äijä-kategoriaan, koska aina olen löytänyt mimmejä, jotka kokkaavat minulle mielellään.

Kyllä. Äijä saattaa kommentoida kyökin ovella vuoroin keittiön tuoksua ja kokkaavaa emäntää osallistuen toki siis itse viitteellisesti ruoanlaittoon hakemalla jääkaapista 6 nakkia, tölkin olutta ja 5 siivua juustoa röyhtäisten perään. Nyt on äijyys huipussaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuulostat ihan mammanpojalta.

Osaan itsekin laittaa ruokaa, ja on myös varaa syödä ravintolassa. Mutta jos naiset haluavat laittaa ruokaa, niin tottakai se käy. Aina on sellaisia mimmejä löytynyt. Ja arvostan kyllä tätä taitoa naisissa tosi paljon ja näytän niille myös arvostukseni.

Kateelliset ne vaan soittaa suutaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ei vittu, äijäilyketjussa puhutaan ruoanlaittamisesta ja jostain pyörän satuloista. Tosiäijä ei mitään ruokaa tee, hän hakee lähimmältä grilliltä jonkun "emmarin" ja odotellessa ahmaisee 3 käristettä valitsemallaan juomalla kehuskellen kovaan ääneen pikaruoan parhaudella. Päälle joku roisi vitsi grillikioskin hieman tukevasta myyjäemännästä. Ehkä jopa yrittää iskeä hänet. Ajaa äijätkin pyörää, ilman satulaa. Sen jälkeen aamuistunnotkin onnistuvat parhaiten. Äijät muuten istuu pitkään aamupaskalla. Se on äijille käsite ja äijien keskuudessa tuo on jatkuva puheenaihe asialistalla.

Kertoo kyllä kirjoittajasta ihan tarpeeksi, kun tähän liittää sen ihannoinnin homomiesäijiä kohtaan. Haluaisit olla itsekin, mutta et uskalla. Nyt olen vain pieni puppelipoika ja nahkaliivihomon rakastama miehen puolikas. Vanha mieslapsi, jolla ei ole tietoa äijästä tai edes miehestä enempää, kuin että sisäpinnalla tuntuu parhaimmalta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Äijä ei ole kateellinen kellekään.

Ei ole. Seurana joko oma käsi tai räväkkä viinaanmenevä lähiönorsu, ja ruuat mikrosta tai snägäristä, kateellisia ei olla kellekään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei ole. Seurana joko oma käsi tai räväkkä viinaanmenevä lähiönorsu, ja ruuat mikrosta tai snägäristä, kateellisia ei olla kellekään.
Minusta on aika nössöä hakea muiden tekemää ruokaa. Emännän duunipaikassa (huomaa äijämäiset emäntä ja duunipaikka) on kaveri mikä syö vain itsepyydystämäänsä lihaa. Jos ei ole itse pyydystettyä niin sitten vetää vegenä. Siinä on ÄIJÄ!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Emännän duunipaikassa (huomaa äijämäiset emäntä ja duunipaikka) on kaveri mikä syö vain itsepyydystämäänsä lihaa. Jos ei ole itse pyydystettyä niin sitten vetää vegenä. Siinä on ÄIJÄ!
Nyt tuli kova. Rispekt!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta on aika nössöä hakea muiden tekemää ruokaa. Emännän duunipaikassa (huomaa äijämäiset emäntä ja duunipaikka) on kaveri mikä syö vain itsepyydystämäänsä lihaa. Jos ei ole itse pyydystettyä niin sitten vetää vegenä. Siinä on ÄIJÄ!

Miksi pitäisi syödä paskaa ruokaa? Jos on rahaa syödä ulkona tai sitten sellainen mimmi, joka osaa laittaa ruokaa, niin miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Siksi että on ÄIÄ?
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Äijä ei ole kateellinen kellekään.

On ne oman kokemuksen mukaan aika usein. Lähipubissa eräs öykkärin maineessa oleva pakukuski äijä, joka julkisesti halveksi kouluttautuneita tunnusti kadehtivansa pikkubroidiaan, joka luki itsensä maisteriksi ja tekee "siistiä sisätyötä".

Itse en ole äijä. Olen melkko herkkä ihminen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt olen vain pieni puppelipoika ja nahkaliivihomon rakastama miehen puolikas.

Ole mikä olet. Eihän se asiaa muuta kuitenkaan, että tosihomot ovat paljon äijempiä kuin ne pikkurilli pystyssä vihreää teetä nauttivat sopulit, joita selvästi nyt puolustelet. Homoissa on maskuliinisuutta ja hihittelevissä fruittipojissa feminiinisyyttä. En nyt ymmärrä miksi vedät minua näihin keskusteluihin mukaan tuosta näkökulmasta, mutta ehkä se kertoo sinusta sitten kun se niin tuntuu kiinnostavan. Tällainen kinastelu ei ole muuten äijää. Äijä sanoo miten asiat on ja lyö nyrkillä pöytään ja hakee HK:n blöön jääkaapista. Nyt on niin äijää, että vakavaksi vetää.

Mene katsomaan se Tom Of Finland niin näet jo miten äijähomo kävelee. Ihan toisenlainen askel kuin niillä sipsuttelevilla kimittäjillä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ole mikä olet. Eihän se asiaa muuta kuitenkaan, että tosihomot ovat paljon äijempiä kuin ne pikkurilli pystyssä vihreää teetä nauttivat sopulit, joita selvästi nyt puolustelet. Homoissa on maskuliinisuutta ja hihittelevissä fruittipojissa feminiinisyyttä. En nyt ymmärrä miksi vedät minua näihin keskusteluihin mukaan tuosta näkökulmasta, mutta ehkä se kertoo sinusta sitten kun se niin tuntuu kiinnostavan. Tällainen kinastelu ei ole muuten äijää. Äijä sanoo miten asiat on ja lyö nyrkillä pöytään ja hakee HK:n blöön jääkaapista. Nyt on niin äijää, että vakavaksi vetää.

Mene katsomaan se Tom Of Finland niin näet jo miten äijähomo kävelee. Ihan toisenlainen askel kuin niillä sipsuttelevilla kimittäjillä.

Terveisin poika, joka ei tiedä edes miehisyydestä mitään. Joku on eri mieltä, niin sitä itketään pieni kyynel naamalla, miten joku voi olla eri mieltä asiasta. Sama äidin pikku tissiposki kertoo, mikä on ja mikä ei ole äijäilyä. Ainoa selitys sille on televisio tai kokemus. Kokemuksen puolesta ei puhu kuin kuva homomiehen sisäpinnan koittaminen. Jos täällä on mieslapsi tai poikaketju, niin se olisi sun paikka. Ainoa asia, mihin voisit tuottaa jotain järkevää materiaalia. Keskustelu olisi varmaan siitä, miten ärsyttää silleen kauheen paljon, kun äiti antoikin maitoa, eikä sitä pojan toivomaa omenamehua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös