Näitä kannattajien yhdistyksiä arvioitaessa niiden vertailu on koko lailla turhaa. Yhdistyksethän perustetaan nimenomaan "aatteellista" toimintaa varten ja niin kuin jokainen ymmärtää Jokereita voi kannattaa monella tavalla. En ainakaan itse näe tässä mitään aineksia riitelyyn tai sapelien kalisteluun. OC, JF-club ovat yhdistyksiä, joille yhteistä on Jokerien kannattaminen. Se kuinka kannustetaan ja miten toiminta muutoin järjestetään olkoon yhdistysten oma asia. Paljon ovat Jokeri-fanit saaneet aikaan, josta ansaitsevat kiitokset. Erityisen hienona pidän sisäisiä sääntöjä käyttäytymisen suhteen. Jos sitten joku yksilö öykkäröi ja se otsikoidaan Jokeri-fanien tekemisiksi niin sille ei kukaan voi mitään ja kyse on nähdäkseni vain väärinymmärryksestä, sillä virallisen clubin eräs tarkoitushan on sisäisine sääntöineen juuri ehkäistä huonoa käytöstä.
Mr bozik jatkaa Jokerien kannattamista itsenäisenä yksilönä. Mun yhdistys voisi olla sellainen, johon kuuluvat ovat liian laiskoja ja turhan mukavuudenhaluisia seisomaan ja meuhkaamaan katsomossa, mutta jotka silti joka solullaan elävät Jokerien mukana. Tämä yhdistys ei tarjoa muita etuja kuin vapauden valita ja sääntöjenkin suhteen pyritään mahdollisuuksien mukaan noudattamaan Suomen lakia ja hyviä tapoja. Yhdistyksen jäsenten ainoa vaatimus on kahvin myynnin jatkaminen areenalla, mukavat tuolit ja leppoisa tunnelma. Erätauoilla toimintaan kuuluu pienessä piirissä areenan erikoiskahvien hintojen päivittely.
Mr bozik jatkaa Jokerien kannattamista itsenäisenä yksilönä. Mun yhdistys voisi olla sellainen, johon kuuluvat ovat liian laiskoja ja turhan mukavuudenhaluisia seisomaan ja meuhkaamaan katsomossa, mutta jotka silti joka solullaan elävät Jokerien mukana. Tämä yhdistys ei tarjoa muita etuja kuin vapauden valita ja sääntöjenkin suhteen pyritään mahdollisuuksien mukaan noudattamaan Suomen lakia ja hyviä tapoja. Yhdistyksen jäsenten ainoa vaatimus on kahvin myynnin jatkaminen areenalla, mukavat tuolit ja leppoisa tunnelma. Erätauoilla toimintaan kuuluu pienessä piirissä areenan erikoiskahvien hintojen päivittely.