Old Chiefs ry tiedote

  • 17 444
  • 53

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
hyökkäävat välittömästi paikalle toitottamaan omaa moraalista ylemmyyttään ja arvostelemaan toisten tapaa kannattaa

En minä ole ainakaan itse kannattamiseen ottanut kantaa.

Tervetuloa myös Kärppätopiceihin ottamaan kantaa Kärppäfaneista.

Sivuhuomiona muuten että eilen raikui Nordenskjöldillä ilmeisesti Jokerileiristä kansallislaulun aikainen "POHJOINEN!!!".
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kuten monella muullakin elämämänalalla, olen tässäkin asiassa sitä mieltä, että kukin taaplatkoon tyylillään. Enkä tarkoita nyt noita kahta vierailevaa tähteä tässä ketjussa, joiden tarkoitus ei oman kertomansakaan mukaan ole keskustella kannattamisesta, kuten joku tyhmempi saattaisi otsikosta ja avausviestistä päätellä.

Jokerifanit ovat selkeästi Suomen suurin, seuratuin ja keskusteluaherättävin kannattajaryhmä. On sääli että tällainen kahtiajako on syntynyt. Tuntematta sen paremmin taustoja kuin mitä tuolta Jokerifanien keskustelusta olen lukenut, niin olisi luullut että asia olisi voitu hoitaa huomattavasti rakentavammassa hengessä ja perustaa alajaoksia fanclubille.

En tiedä kuinka väärässä olen, mutta käsittääkseni tämä kahtiajako on syntynyt aika pitkälti muutaman julkisuudessakin esillä olleiden ylilyöntien kautta. Vaikka uskon tietäväni että ylilyöntejä on paisuteltu ja myös perusteettomasti Jokerifaneja syyllistetty, niin fakta on se että negatiivista julkisuutta on myös tullut ja osasyyllisiä ovat rettelöivät fanit. Olisin luullut että jämäkämmällä johtamisella ja ryhmäkurilla asia olisi voitu hoitaa sisäisesti, ilman tällaista turhaa dramatiikkaa.

Nyt kävi näin ja toivon että Jokereiden kannattaminen ei tästä kärsi ja kaikki osapuolet jaksavat jatkaa taisteluaan tuulimyllyjä vastaan.

Itse ilmoittaudun mukaan bozikin kannattajaryhmään, tilinumerot yms. jäsenmaksua varten voi laittaa yyveellä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Enkä tarkoita nyt noita kahta vierailevaa tähteä tässä ketjussa, joiden tarkoitus ei oman kertomansakaan mukaan ole keskustella kannattamisesta, kuten joku tyhmempi saattaisi otsikosta ja avausviestistä päätellä.

Ketjussa keskustellaan avausviestin perusteella myös paljon muustakin kuin kannattamisesta, siitä mitä kannattajat tekevät ja miettivät otteluiden ulkopuolella, ja etenkin sitä mitä he miettivät muista faneista. Perinteinen käsitys kannattamisesta, siis itse joukkueen kannustaminen ja fanitus jää toissijaiseksi seikaksi. Siitä on oikein mielenkiintoista tehdä huomioita, ei kai se nyt ole vain värilasien oikeus, puhuminen sämpylöistä?
 

tiamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
giallorossot, 103:n paskasakki
Vedetään ihmeessä kukin tyylillään mutta tässä yhteydessä surkeinta on, että sen on tulkittu automaattisesti liittyvän myös erillään toimimiseen. Aikuiset ihmiset kinastelevat, pitkälti siitä syystä, että itsekritiikin taito on jäänyt sisäistämättä. Virheitä tekevät näissä jutuissa kaikki, se kannattaisi tunnustaa sekä edistyksellisten junnujen että kaikkitietävien vanhusten joukoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös