Jaa, että laatoittaminen...
Näitähän riittää olennaiset yhteneväisyydet tapausten välillä ovat; alkoholi ja alkoholi. Se on muuten ihan helvetin hyvä homma, ettei "purjo" tule täysin varoittamatta. Meikäläiselle elimistö kertoo Yrjön saapumisesta sillä että leuka aukeutuu pakkonaisesti, sylki alkaa valua, ja suuhun tulee vaffa veren maku.
Viimeisin laatoituskokemus on päivämäärältä 1.1.2014 ja kellonaika taisi olla myös aika tarkalleen 00.00
-Tulevan vuoden juhlistus alkoi jo hyvissä ajoin, kello 18.00 aukesivat ensimmäiset alkoholia sisältävät pakkaukset, siinä sitten rennonrempseää, naatiskelua, jutustelua ja muuta pientä kivaa kuusi tuntia harrasteltiin, kunnes 23.40 alkoivat useat nautitut alkoholi annokset kasautua otsaan. Menin vaakatasoon makuupaikalle, joksikin aikaa kunnes alkoi se saatanan rakettienpauke, ja järjetön älämölöö ulkona, se laukaisi minussa myös edelläkuvatun laatoittamisen alkuseremonian. Tiesin että nyt tuli lähtö. Sieltä yläparvelta sitten tenusin, juhlapaikan kuistille. Siellä oli infernaalinen tunnelma, valonvälähdyksiä, kovia ääniä, savun keskellä oli ihmis,- ja ei-ihmishahmoja. -> tukeva ote kuistin kaiteesta, pää pitkälle, ja tyhjentyminen suoraan ilotulitepussin päälle. Rajoitti muuten mukavasti niiden ammuskelua vähäksi aikaa. Loppuilta muuten sitten menikin aika mukavasti. Oksennuksella on aika helpottava vaikutus.
Sitten toinen unohtumaton elämys on kesätapahtumasta X kun olin illalla saanut askarreltua itseni, toverin avustuksella telttaan ja aamulla heräsin äärettömässä kortelaisessa tuntemattomien ihmisten keskeltä. Nousin teltasta ylös ja siirryin ulos, jossa sitten olikin jo tuttuja. Päivittelin olotilaani ja kävin tyhjentämässä virtsarakkoni ja menin jatkamaan unia. Juuri kun rojahdin takaisin vaakatasoon, päätti Yrjö lähteä liikkeelle. Nousin salaman nopeasti ylös hokien loputtomasti seuraavaa fraasia: -"Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitunvittujenvittu", fraasin lopussa olin jo askarrellut itseni nelin kontin läheisen pusikon edustalle ja olin valmis tyhjentymään, ja komiasti tyhjeninkin. Samalla sain selville mihin ne rahat oikein katosi illalla, edessäni oli ainakin viisi lörtsyä kahdella nakilla varusteltuna. Pelkästään jo ne mokomat oli hinnaltaan rapia 30-40€. Noh, onneksi ei tarvinnut pitkään voivotella heikkoa oloani, olihan kyseessä useampi päiväinen kesätapahtuma joten uusi nousu oli aika helppo perustella, ja toteuttaa.
Sitten olisi vielä kerrottavana yhdestä hienosta purjosta, jota minä en suorittanut mutta minua se kuitenkin aika oleellisesti koski.
Muuan TeiniÄkxs-pippalot vuonna nakki ja muusi. Minulla oli hirvittävä kusihätä, ja suuntauduin saniteetti tiloihin. Siellä minua odotti yllätys: posliinirekan edessä nukkuu tuntematon neiti, jonka sitten päätän siirtää lähimpään makuukamariin nukkumaan. Laitan tytön sänkyyn pötkölleen ja pään alle tyynyn. Juuri silloin tämä tuntematon leidi tulee tajuihinsa, ja työntää päänsä sängyn rajojen ulkopuolella ja alkaa heittämään pitkää sylkeä. Suoraan minun avoinaisesta kengän läpästä sisään, saatana. Huomaan takanani saunakiulun jonka sitten siirrään niin nopeasti kuin mahdollista tytön suun eteen, vahinkojen minimoimiseksi. Viimein tytön vatsalaukku rauhoittuu, joten arvelen ettei minua tarvita enään. Käännän tytön kylkiasentoon, ja lähden nyt sinne kuselle, minne oli alunperin tarkoitus mennä. Vessan ovi on kiinni, ja lukossa. Äänestä päätelleen siellä taitaa olla joku, tarkemmin sanottuna kaksi henkilöä. Tarkemmin ääntä kuunneltuani päättelen että siellähän tehdään jotain ihan muuta kuin mihin WC on tarkoitettu. Kiroan tätä yhä kiihtyvässä kusihädässäni. Ei mutta sitten syntyi kuningas-idea, kusenpa siihen samaan kiuluun mihin se tuntematon tyttö oksenti. Sen tein sitten, ja jätin kiulun sinne huoneseen hautumaan. Saapahan tyttö herätessään, ja haistellessaan miettiä, että kannattiko keskeyttää Nötkötin kusi reissu. Saatana!