Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämä ketju käsittelee oksentamista. Oksennusasentoja, oksentamispaikkoja, oksennuksen laatuja ja sen sellaista. Sellaista yleistä juttelua oksennuksesta. Oksennus on jokaiselle läheinen aihe, sillä kaikki syömämme ruoka ja juoma on ennen paskaksi, kuseksi, muuksi kuonaksi ja energiaksi muuttumistaan oksennusta. Vatsassamme onkin lähes aina oksennusta, laattaa, kymää, pitkää ja värisylkeä ja niin edelleen.
Koska kärsin migreenistä, oksentelin varsinkin nuorempana viikoittain, monesti kaksi ja kolmekin päivää viikossa. Olen oksentanut liikkuvasta autosta, pyörän päältä, kyljeltäni, makuultani, kontaltani. Olen oksentanut koti- ja ulkomailla, olen oksentanut lautalla ja laivassa, metsässä ja tunturissa.
Kerro sinäkin oksentamiskokemuksistasi ja suhteestasi oksennukseen täällä!
Koska kärsin migreenistä, oksentelin varsinkin nuorempana viikoittain, monesti kaksi ja kolmekin päivää viikossa. Olen oksentanut liikkuvasta autosta, pyörän päältä, kyljeltäni, makuultani, kontaltani. Olen oksentanut koti- ja ulkomailla, olen oksentanut lautalla ja laivassa, metsässä ja tunturissa.
Kerro sinäkin oksentamiskokemuksistasi ja suhteestasi oksennukseen täällä!