Miksi tätä Juho Mikkostakin roikutetaan aina kisoissa?
Eikö se ole mukana ainakin avecina, valmentajana ja huoltomiehenä? Samahan se on antaa lappu rintaan kun kuitenkin suksien päällä pysyy.Miksi tätä Juho Mikkostakin roikutetaan aina kisoissa?
Jos sä haluat asian nähdä näin, mulla ei ole todistusaineistoa valitettavasti esittää, kuten ei varmaan kenelläkään. Jos kuitenkin uskot Norjan urheilun puhtauteen dopingin suhteen suosittelen sinulle Grimmin veljesten satukirjoja. Mun henkkoht suosikki on “Tuhkimo”.Multa on mennyt ohi tieto norjalaisten kansallisesta dopingohjelmasta. Viitistkö valaista tietämätöntä?
Bubin vierailut yle aamu-tv:n jälkihiessä on kyllä hienoa katsottavaa. Siinä nuoremmat nöyrtyy, kun Bubi lyö mielipiteen pöytään.Bubi toteaisi ”suomalaiset suorittivat omalla tasollaan tai siis eihän se mitään suorittamista ole vaan hiihtoa eikä missään tasossa vaan Obertsdofissa”
Kai sinne ladulle kannattaa lähteä silloin kun se kisa on eikä silloin kun ei ole?Miten nää suomalaisten haastattelut on jostian ketonen & myllyrinne sketsistä?
Jos on paska päivä, niin miksi edes lähteä ladulle, saatana.
Irrotellaan ja verrytellään... Kuten sitten kisoissakin valitettavasti yleensä!Miten nää suomalaisten haastattelut on jostian ketonen & myllyrinne sketsistä?
Jos on paska päivä, niin miksi edes lähteä ladulle, saatana.
Jos sä haluat asian nähdä näin, mulla ei ole todistusaineistoa valitettavasti esittää, kuten ei varmaan kenelläkään. Jos kuitenkin uskot Norjan urheilun puhtauteen dopingin suhteen suosittelen sinulle Grimmin veljesten satukirjoja. Mun henkkoht suosikki on “Tuhkimo”.
Sauvarikko pilasi Vuorelan kisan?
Ok, toki varmaan isoja tekijöitä on olemassa kansallisella tasolla. Viimeisen 10-vuoden aikana olen paljon duunin takia reissannut Osloon ja Bergeniin. Missään en ole nähnyt ihmisiä suksien kanssa pääkaupungin ratikassa, vain Oslossa. Se varmaan kertoo yleisesti hiihdon/talviurheilun suosiosta Norjassa, siinä mielessä olet oikeassa. Puhtauteen en usko vähää alusta...En ole ottanut kantaa norjalaisten puhtauteen tai dopingin käyttöön. Samat testit ne käy läpi kuin muutkin, joten siihen on luotettava, että ovat puhtaita. norjalaisten menestykseen laajalla rintamalla on löydettävissä muitakin syitä kuin doping.
Hiihdossa varmasti näin. Yhdistetyssä oli kova jengi silloin kyllä.Rehellisesti sanottuna mitali on edellisen kerran ollut yhtä kaukana kuin joskus 2003 Val De Fiemessä tms.
Viestiin olisi mielenkiintoinen sellainen, että ennakkoon tulisi ilmoittaa vaan hiihtäjät, mutta ei järjestystä. Sen voisi päättää lennosta.Eli hiihtäjä saa päättää hiihtääkö ensin pertsan vai vapaan.
Nikusen silmäpussit alkaa lähenteleen Sporden vastaavia. Missähän Sporde mahtaa majailla? Viritteleekö norskeille kaikkien aikojen dopingansaa? Go Sporde!
Hienoa, että löytyy haastajia. Asiasta kolmanteen Dettmann lienee valtakunnan kovimpia valkkuja ever?! Taitaa olla jopa hiukan aliarvostettu, mutta eiköhän johonkin finnish hall of fameen mene aika nopeasti. Hieno mies, jolla myös merkittäviä mielipiteitä suomalaiseen koululiikuntaan liittyen esimerkiksi.Hyvä haastaja löytyy Suomen koripallomaajoukkueesta. Siis se valmentaja. Oliko Tuovi tms?
Naureskellen tullaan sijalle 52. Alas on jumalauta tultu
Saako siitä jotain hyvää jos laittaa kaikki 4 lähtijää viivalle? Vai menettääkö jotain jos ei oo 4 lähtijää?