Mikä tosta Kläebosta tekee ihmisperseen? Kukkopoika joo mutta ihan rehdiltä urheilijalta vaikuttaa.Yes!!! Oikein meni, vaikka Bolshunov on ihan samanlainen ihmis***** kuin Kläebö. Sääntöjen mukaan mentiin kuitenkin sitten loppujen lopuksi.
Mutta jos tuomio jää voimaan, niin Bolshun haaveri johtui norjalaisen tekemästä sääntörikkomuksesta. Luulisi ettei Iverseninkään mielestä ole ihan upein voitto.Miten niin? Toisena ylitti maalilinjan. Joo, Bolsulle sattui haaveri mutta se kuuluu lajiin.
Oon aika varma että nousee.Ei tuo toinen norski varmasti suostu nousemaan korkeimmalle palkintokorokkeelle, kun ei kisaa voittanut.
Paitsi että Kläbö ei ole.
Sellaista se urheilu on.Mutta jos tuomio jää voimaan, niin Bolshun haaveri johtui norjalaisen tekemästä sääntörikkomuksesta. Luulisi ettei Iverseninkään mielestä ole ihan upein voitto.
Mikä tosta Kläebosta tekee ihmisperseen? Kukkopoika joo mutta ihan rehdiltä urheilijalta vaikuttaa.
Jep ja tuuletellenOon aika varma että nousee.
Ei nuo norskit taida olla ihan veljesväleissä keskenään. Norjan sisäinen kilpailu on kovempi kuin MM-kisoissa.Oon aika varma että nousee.
Kyllä, tai muuten olla koskematta edellämenevään, eli käytännössä hiihtää ihan missä tahansa muualla. Olisi voittanut silti.Mitähän Kläbo olisi tuossa voinut tehdä? Jarruttaa?
Sinne ladun varteen jäi Mikkoselta nuotio ja kyrsää pari pakettia, kiva siitä on jatkaa illemmalla.Norjan vastaprotesti hyväksytiin.
Kisa hiihdetään alusta asti uudestaan, lähtö klo 20:00.
Jeps, jotkut Norjan mestaruuskisat hiihdossa on vähän sama kuin yleisurheilun USA:n mestaruuskisat.Ei nuo norskit taida olla ihan veljesväleissä keskenään. Norjan sisäinen kilpailu on kovempi kuin MM-kisoissa.
Se on Suomessa ihmisperse automaattisesti, koska se on niin hyvä. Eikai se Klaebon vika ole, jos hän on lahjakas ja kaiken voittanut.
Toki näin..mutta en minä ja tuskin kovin mukaan pitää Iverseniä oikeana mestarina, vaikka tuon pystin nyt sattuu saamaankin.Miten niin? Toisena ylitti maalilinjan. Joo, Bolsulle sattui haaveri mutta se kuuluu lajiin.
Pertti Karppinen taitaa olla lähimpänä ihmisperseen titteliä.Meillä kun ei hirveästi ole noita ihmisperseitä... Niin pitäähän sitä johonkin pettymys purkaa