Oberstdorfin MM-hiihtojen liveseuranta

  • 227 373
  • 4 884

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Onko nuo "huonommat maat" oikeasti niin tiellä että pitää liputtaa ulos jos jää kierroksella? Jos joku Brasilia on saanut joukkueen kasaan, niin kyllä vähän sääliksi käy kun eka viestinviejä pääsee vain hiihtämään, kun sitten kisan kärki ottaa jo kierroksella kiinni. Toisaalta, eihän tämä mikään "kaikki pelaa" -tapahtuma ole...

Niinhän siinä käy. Sen verran olen eri mieltä, että nimenomaan maailmanmestuuskisoissa kaikkien pitäisi saada tehdä suorituksena loppuun asti. Maailmancupissa sitten nämä varvaushommat. Nykyiset latu-urat ovat sen verran leveät, että sinne
saataisiin ihan hyvin tehtyä oma kaistansa näille hitaamille hiihtäjille.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Väsyneeltä näyttää Hyvärinen...
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Iivo kävi vähän kattelemassa miten Ruotsilla ja Ranskalla menee :D
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko Eskola-Musti nyt hieman koreita ja yltiöoptimistisia kisan kulun kannalta? Siis että saattas olla kääntymässä siihen suuntaan ettei raskaalla peesikelillä Suomen vapaa riitä näillä eroilla mitaleille.
 

Barney

Jäsen
Iivo ei selvästikään ole käynyt kysymässä Spordelta mielipidettä norjalaisista, kun hän oli luottanut siihen, että Iversen vetäisi yhdessä hänen kanssaan tuota porukkaa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pahalta näyttää, ikävä kyllä
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinhän siinä käy. Sen verran olen eri mieltä, että nimenomaan maailmanmestuuskisoissa kaikkien pitäisi saada tehdä suorituksena loppuun asti. Maailmancupissa sitten nämä varvaushommat. Nykyiset latu-urat ovat sen verran leveät, että sinne
saataisiin ihan hyvin tehtyä oma kaistansa näille hitaamille hiihtäjille.
No se kyllä totta. Kyllähän sitä toivoisi, että MM-kisoissa saisi suorituksen tehdä loppuun.

Ja itse kisaan, jotenkin haiskahtaa vitossijalta, toivottavasti olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös