@Clubittaja kyllä mä ymmärrän. Mulle tää on vaan jääkiekkoa, sitä mitä kentällä pelataan. Kannatan Jokereita, eikä mua oikeen kiinnosta mitä pelin ulkopuolella tapahtuu. Tai kiinnostaa, mut en anna sen vaikuttaa itse pääasiaan, eli jääkiekkoon kentällä. Jos ryssät haluaa palkata trolleja, palkatkoonsa trolleja. Jos ryssät haluaa työntää kymmeniä miljoonia Jokereihin pönkittääkseen omaa agendaa, työntäköönsä. Kyllä mä mieluusti katon näitä pelaajia Suomessa. Ymmärrän myös niitä joille nuo pelin ulkopuoliset asiat ovat niin tärkeitä, että itse katselu kärsii. Ei tietenkään kenenkään mielipide oo sen parempi kuin toisen. Ehkä itse lähdin väärältä kantilta tuossa viestissä liikenteeseen, vitutti vaan vieläkin se peli. No hard feelings. Kannatetaan kaikki tavallamme. Itse en vaan jaksa nähdä vaivaa haukkua joka käänteessä sarjaa ja venäläisiä, koska tilanne ei tästä nyt muuksi muutu, vaikka miten lähtisin mesoamaan korruptoituneista ryssistä. No, kuten sanoin, kannatetaan kaikki tavallamme minkä näemme parhaaksi ja multa oli ajattelemattomasti kirjoitettu viesti. Vaikka oonkin jossain pro-KHL maineessa, niin en ole sitä. Hyväksyn vaan nykytilanteen, koska se ei muuksi muutu vielä. Sitten jos se muuttuu, niin näette pro-Liiga sämppärin.
Huomenna taas pelataan. Vedetään ryssiä kölin alta, jos ei kaukalossa, niin viimestään täällä.