Nyt vituttaa!

  • 3 009 856
  • 11 368

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Hienoa että pääsee näkemään miten totuus ottaa koville. Eiköhän kohta voida puhua varmana siitä, että näiden khl-''Jokereita'' tämän parin vuoden jakson ajan seuranneilla etäfaneilla on nyt alkanut viimeinen kausi toisilta varastamansa seuran parissa. Kyllä meinaan edellisestä matsista oli sen laatuista kuvamateriaalia, että tuskinpa edes oli tota 6000 katsojaa.

''Jokerit'' nostaa yleisökeskiarvoaan jälleen kerran maakunnista puoli-ilmaiseksi roudatuilla turisteilla ja muilla maksetuilla katsojilla. En tosiaan ihmettelisi vaikka olisi taas jaeltu vähän ilmaislippuja. Toki eräs kirjoittaja onnistui tämänkin kiistämään huutelemalla joidenkin lähteiden perään. Hyvät naurut siitä ainakin sai asioista vähänkään perillä olevissa piireissä.

Kerro nyt että mikä totuus ottaa koville? Huvittavaa tässä on se että kahden pelin perusteella tehdään päätelmät että yleisöä ei enää kiinnosta. Katsotaan uudestaan kun kausi on pelattu miltä keskiarvot näyttävät. Kun sinulla tuntuu olevan vakavia ongelmia luetun ymmärtämisessä niin korjataan nyt vielä sen verran että Jokereita on tullut fanitettua 20 vuotta eikä pelkästään KHL-aikana. Kerroppa vielä mitä pahaa tuossa on että maakunnista yritetään houkutella katsojia? Jos Max Power saisi päättää katsomossa saisivat istua ainoastaan aidot helsinkiläiset ja yhteiskunnasta syrjäytyneet juopot.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna on luvassa varmaan kaikkien KHL aikojen surkein yleisömäärä tiedossa? mutta sen jälkeen uskon parempaan. Pitäisi toimistolla ottaa taas lippupaketit käyttöön. Ja joukkueen tietysti herätä esittämään KHL tason taidokasta, nopeaa jääkiekkoa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä en kyllä usko, että olisi kertaakaan ilmoitettu yli 11 000 katsojaa siten, ettei yläkatsomon päätyä ole avattu.
Näinkin on kyllä käynyt, mutta eipä meidän kai kannata väitellä tästä.
Ja muka vielä monesti olisi näin tapahtunut. Ei ole.
Monesti? En sanonut määristä mitään. Itse muistan huomioineeni tuollaisen kuvailemani 11k-keissin pari kertaa. Tuo n. 10k onkin sitten hieman yleisempi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kun tällaisia väitteitä latelet, niin olisi kiva, että todistaisit sen jollain tavalla. Kertoisit vain ottelun ja päivämäärän, niin helppohan se olisi tarkistaa.
Niin. Kuten sanoin, en ole valitettavasti tajunnut kirjoittaa mihinkään ylös kuvailuja siitä, miltä Areenassa minäkin päivänä näytti. Kuten äskenkin, annan täyden vapauden olla uskomatta, jos siltä tuntuu. En pysty todistamaan tätä väitettäni nyt yhtään mitenkään.

Muuten antaisin vinkin käydä Areenalla katselemassa itse näitä tyhjiä katsomoita jne. mutta sitten joutuisi menemään itse siihen KHL-matsiin keskelle sitä KHL-meteliä, ja sitä en oikein voi suositella kenellekään.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyllä areena kohta tyhjenee kunnolla näillä esityksillä mitä tuo joukkue tällä hetkellä tarjoaa.

En ole oikein ikinä pitänyt jaffalasta. Joku max 9000 ihmisen pyhättö olisi hienompi.
 

faro

Jäsen
Muuten antaisin vinkin käydä Areenalla katselemassa itse näitä tyhjiä katsomoita jne. mutta sitten joutuisi menemään itse siihen KHL-matsiin keskelle sitä KHL-meteliä, ja sitä en oikein voi suositella kenellekään.
Olen käynyt ja varmasti kävisinkin, jos olisi mahdollisuus. Tämän hetken duunit sulkevat arkiottelut ja osan viikonlopuista täysin pois. Katsotaan josko sitä pari kertaa kykenisi Areenalle tälläkin kaudella eksymään.

Mutta katson kyllä ihan riittävästi kuvia jokaisesta kotimatsista, että voin kumota väitteesi. Lisäksi Viasatin studiota katsellessa näkee joka ainoa kerta onko yläkatsomon vieraspäädyssä katsojia vai ei.
 
Viimeksi muokattu:

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sepän kolumni nyt on sitä taattua Seppä-laatua, ettei noista voi oikeen edes provosoitua.
Seppä on turhan vaatimaton. Sitä poksahtelua kun saattaa kuulua muualtakin.

World Cupin perusteella alkaa näyttää siltä että suomalaisen jääkiekkoilun taso ei loppujen lopuksi kovin kummoinen ole, nuorten maailmanmestaruuksista huolimatta. Liigasta lähtivät nuoret tähdet ja ylipäätään kaikki lupaavat nuoret siirtyvät rapakon taakse. Aika harmaata seinää jää jäljelle, ei sitä yksi Jukurit korjaa.
Itse asiassa Jokereilla olisi ollut tilausta nousta suomikiekon veturiksi mutta kun ei vaan oikein näytä miltään sankariporukalta.

Jos World Cupissa ei ihmeitä tapahdu, niin alkaa hirvittää Laineen, Ahon ja Puljujärven puolesta. Kavereiden pitää yltää kauden kuluessa sankaritekoihin, tai muutoin alkaa Sepän ja kumppaneiden itku ja hammastenkiristys jota ei kukaan jaksa kuunnella.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joukkueessa ei ole leveyttä ei voida menestyä keväällä.

Asia loppuun käsitelty.

Jos joukkueen kärkiosaamisessa ei ole laatua, ei voida menestyä keväällä. Eikä edes päästä playoffeihin.

Jokereilla on tällä hetkellä muukalaislegioona, jossa on kolme kolmeskenttää sekä yksi neloskenttä. Ei ihme, että Areena kumisee tyhjyttään, muutamaa läpsyttäjää sekä 25 kertaa erässä tulevaa "MAKE NOISE WE ARE NOISE YOU ARE LOUD" paskaa lukuunottamatta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Seppä on turhan vaatimaton. Sitä poksahtelua kun saattaa kuulua muualtakin.

Jos pelkästään Suomeen rajaan, kuuluu varmasti. Ja on jo kuulunut mm. CHL:n kautta, vaikka kaikki joukkueet onneksi jatkoon pääsivätkin. Tärkein yksittäinen tekijä on raha. Liigassa pelaajabudjetit ovat noin 30 miljoonaa 15:llä seuralla, joten niillä ei kummoisia rostereita kasata keskiarvon jäädessä noin 2 miljoonaan euroon. Jokerien osalta tilanne on suhteessa paljon vaikeampi kuin vaikkapa mainitsemasi Jukurien. Jukurien pelaajabudjetti on noin 68 prosenttia Liigan suurimmasta pelaajabudjetista, mutta Jokerien osalta se on noin 10-20 prosenttia KHL:n suurimmasta riippuen laskutavasta. Ja toki KHL:n ankarin verotus siihen päälle... Ei siis ihme, että Jokerit näyttää juuri siltä mitä Jokerit nyt näyttää, koska niihin Euroopassa pelaaviin omiin kasvatteihin, jotka Jokereihin mahtuisivat pelitaidollisesti, ei rahat riitä. Sanoisin, että tilanne on hyvin haastava niin markkinointi- kuin tuloksentekomielessä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos joukkueen kärkiosaamisessa ei ole laatua, ei voida menestyä keväällä. Eikä edes päästä playoffeihin.
Joo eiköhän se kausi ala olla paketissa. Ollaan kuitenkin jo 9 peliä pelattu, pitäisiköhän myydä Reginit sun muut jo? Jos niitä kukaan enää huolii.

Otan mieluummin nämä paskat pelit kauden alkuun kuin kauden loppuun. Se, että halli on tyhjänä alkukaudesta ei kerro yhtään mitään. Aina ne katsojat löytää tiensä hallille takaisin, kun kevät lähestyy ja kyllä tämäkin joukkue itsensä playoffeihin nostaa. Luotto Jaloseen on edelleen kova.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei ihme, että Areena kumisee tyhjyttään, muutamaa läpsyttäjää sekä 25 kertaa erässä tulevaa "MAKE NOISE WE ARE NOISE YOU ARE LOUD" paskaa lukuunottamatta.

Oho. Lehdistä luettu? Missäköhän mä sitten olen ollut, kylläkin ilman läpsyttimiä. Ei varsinaisesti vituta vielä, mutta perjantain jälkeen ehkä.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho. Lehdistä luettu? Missäköhän mä sitten olen ollut, kylläkin ilman läpsyttimiä. Ei varsinaisesti vituta vielä, mutta perjantain jälkeen ehkä.

Paikan päällä olen ollut molemmissa peleissä. Yleisöä oikeastaan saman verran kuin Liigassa, mutta nyt ei ole fanikatsomoa, vaan pelkästään Jumbon kauttata tulevat make some noise-kannatuskehotukset.

Jokainen tyylillään, mutta itse suosin enemmän aitoa ääntä, kuin läpsyttimien hakkaamista yv:n aikana ja pelikatkoilla.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mä oon ollu paikalla niin monessa Liigamatsissa missä sai kuunnella ilmastointilaitteiden hurinaa. Joo, EP oli silloin aktiivisempi, mutta esim eiliseen matsiin verrokkina toimivissa Lukko-otteluissa mitään muuta ääntä ei sitten ollutkaan. Nyt saadaan aika ajoin koko halli hienosti mukaan.

Jep ja tosi aidosti saadaankin. Läpsyttimillä ja WEARETHENOISEPOWERPLAY-melusaasteella. Opetelkaa nyt hyvät ihmiset se ero tunnelman ja keinotekoisesti luodun äänisaasteen välillä.
 

Gemondo

Jäsen
Alkaa pikkuhiljaa luotto loppumaan nykyistä valmennusjohtoa kohtaan. Ei oikein tunnu maailmanmestarismies löytävän lääkkeitä pelin oikomiseen.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Vituttaa ettei oo vielä tullu ilmaislippuja sunnuntaille. Ei tosta halua maksaa koska jos alussa riittävä tribuutti Ridalle niin hallilta voisi poistua.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Koko kausi ollut täyttä paskaa lukuunottamatta Tsska peliä. Alkukaudenkin voitot otettiin tuurilla ja hyvällä maalivahtipelillä. Kuitenkin sen verran monta peliäkin jo pelattu eikä näy mitään merkkejä paremmasta. Tällä kaudella pelataan playoff paikasta jos siitäkään. Hankinnat ovat epäonnistuneet täysin. Jopa veikkausliiga aiheuttaa enemmän kiimaa kun Jokerit tällä hetkellä.
 

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Jos ei jotain tehdä ja nopeasti niin kausi on ihan just ohi meidän osalta. Ei helvetti mikä vieraskiertue. Nyt on heitettävä bussin alle joko pari pelaajaa tai valmentajistoa. Näin ei vaan voi jatkua.
 

LähiönLapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ihan oikeesti. Joko tullaan kotiin Venäjältä? Itse en ainakaan tätä pelleilyä jaksa katella. Pari ekaa kautta oli ihan kivaa ja hassua, mutta eihän tää ketään oikeasti kiinnosta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hiljaiseksi vetää, Joukkue ei pelaa niin hyvin kuin se pystyy. Miksi, sitä en tiedä. Vituttaa katsoa tuollaista pelaamista. Paikoistakaan ei tehdä, ja kun ei tehdä, tuntuu että sen jälkeen ei hirveästi enää kiinnosta. Siis pelaajia.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikeaa on. Kiekot ei pompi tai jos pomppii niin vastustajalle. Vahvistukset floppaa ja alempien kenttien äijät eivät pysty kuin pelaamaan tasollaan. Synkkää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei vittu mitä paskaa Jokerit tarjoaa. Näillä esityksillä Jokereiden kausi on ohi jo ennen joulua. Jotain on muututtava ja pian. Jalosen lähtölaskenta jo käynnissä?
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Vituttaa se, kuinka nopeasti häviämisestä tulee uusi normaali. Voitoista tulee ihmeitä.

Vituttaa, että ei ole ensimmäinen kausi, joka on tällaista paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös