Nyt vituttaa!

  • 3 019 636
  • 11 368

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Millä yleisölle? Täällähän melkein joka toinen sanoo jo lopettaneensa hallilla käymisen, kun jengi häviää. Tappion jälkeen kyllä hallilta poistuminen vituttaa ja koko illan fiilis on huono, mutta jengi tarvitsee tukensa myös katsomossa. Se vähän vituttaa, että tunnelma on huono, kun kannattajat luovuttaa. Voitetaan tai hävitään, mutta mitä välii, sillä ollaan Jokerit, vai miten se meni?

Jokaikisen kotipelin olen ollut katsomassa tällä kaudella ja kyllä, vaikka kuinka masokistista katsottavaa se on ollut aion katsoa kaikki pelit vaikka hävittäisiin joka peli. Viimeinen Jokerikausi menossa liigassa ja jos ei ala vahvistuksia kuulumaan en anna sitä ikinä anteeksi organisaatiolle. Omat muistoni alkaa Nordikselta pikku-poikana tähän päivään asti ja viimeisen kauden kuuluu olla sen mukainen. Jos kaadutaan, niin kaadutaan sitten edes taistellen kilpailukykyisen joukkueen voimin. Esitykset tähän asti ovat olleet yksi suuri vitsi organisaation taholta.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokaikisen kotipelin olen ollut katsomassa tällä kaudella ja kyllä, vaikka kuinka masokistista katsottavaa se on ollut aion katsoa kaikki pelit vaikka hävittäisiin joka peli. Viimeinen Jokerikausi menossa liigassa ja jos ei ala vahvistuksia kuulumaan en anna sitä ikinä anteeksi organisaatiolle. Omat muistoni alkaa Nordikselta pikku-poikana tähän päivään asti ja viimeisen kauden kuuluu olla sen mukainen. Jos kaadutaan, niin kaadutaan sitten edes taistellen kilpailukykyisen joukkueen voimin. Esitykset tähän asti ovat olleet yksi suuri vitsi organisaation taholta.
Näin on. Matseissa käydään ja jengin takana seistään loppuun saakka, mutta seurajohdolle ei voi ikinä antaa anteeksi, jos "näillä mennään" ja "tää jengi on tässä". Jatkoaika tai joku muu media kirjoitti osuvasti, että sentterin hankkimatta jättäminen ei ole luottamusta vaan välinpitämättömyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Voitettiin sitten tuurimaalikilpailussa liigajumbo. Näin huonoilla otteilla pitäisi varmaan olla tyytyväinen 2 pisteeseen, mutta vituttaa kuin pientä eläintä. Lisäksi vaihteeksi oma maali hylättiin perusteitta ja menihän sinne taas yksi omista luistimista tolppaan ja pari pomppua puolustajan lavan päällä josta Irvingin perseen kautta verkon perukoille. Voin fyysisesti pahoin.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Voitettiin sitten tuurimaalikilpailussa liigajumbo. Näin huonoilla otteilla pitäisi varmaan olla tyytyväinen 2 pisteeseen, mutta vituttaa kuin pientä eläintä. Lisäksi vaihteeksi oma maali hylättiin perusteitta ja menihän sinne taas yksi omista luistimista tolppaan ja pari pomppua puolustajan lavan päällä josta Irvingin perseen kautta verkon perukoille. Voin fyysisesti pahoin.

Mä taas näkisin, että eilinen peli oli ihan hyvä joukkueelta, mutta näkeehän esimerkiksi Nagysta, että minkälainen Gorilla sillä on selässä.

Mua vituttaa lähinnä tuo Jarkon uimahyppiminen. Hävetti taas eilen, joo saihan se vähän kuonoonsa, mut kyl ne jalat vois pitää alla silti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mua vituttaa lähinnä tuo Jarkon uimahyppiminen. Hävetti taas eilen, joo saihan se vähän kuonoonsa, mut kyl ne jalat vois pitää alla silti.

Tehdään tällit Brakulle. Otat luistimet jalkaan ja lyön sinua mailan tupella suuhun. Jos pysyt tolpillasi niin tarjoan kaljat Relaxinissa.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Tehdään tällit Brakulle. Otat luistimet jalkaan ja lyön sinua mailan tupella suuhun. Jos pysyt tolpillasi niin tarjoan kaljat Relaxinissa.

No voidaan ottaa mun puolesta, en tarkoita sitä etten tipahda siitä mutta toi tyyli millä ne Jarkkomaisesti aina "katoaa" alta ne jalat niin se hävettää. Ei siinä, kaikkensa tekee joukkueen eteen, mutta kyllä noita välillä tulee vain niin paljon. Enkä todellakaan kritisoi Jarkkoa pelaajana, mielestäni loistava pelimies ja todella tärkeä lisä joukkueeseen, mutta välillä ne jalat voisi pysyä alla.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
No voidaan ottaa mun puolesta..
Vastuunvapautuslomakkeella olen ehdottomasti mukana? Paikalle tarvitaan myös todistajia.

Ei siinä, kaikkensa tekee joukkueen eteen, mutta kyllä noita välillä tulee vain niin paljon.

Pari vitosta nyt hankkinut Jokereille. Eilenkin Jokerit olisi voinut voittaa Jarkon temppujen ansiosta ellei taas olisi käynyt niin paska flaxi omassa päässä. Pelaa siis todellakin seuralleen. Enemmän minua rasittaa turhat myöhästyneet niitit ja niistä koituneet pelikiellot.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ehkä me nyt ei kuitenkaan oteta, en mä niin paljon halua puolustella ja kukkoilla. ;) Mutta pointin ymmärsit kuitenkin varmaan.

Joo kyllähän sillä heikot polvet on, mutta mielestäni eilen kyseessä ei ollut filmaus. Ruutu näki, että kaverilla ei kasetti kestä ja jäi ottamaan iskuja. Nauratti myös kun iltaoksennuksen haukansilmä luki Jaken huulilta "Let's go", mutta ei nähnyt mailan tuppea. En minäkään sinua olisi halunnut lyödä, mutta en voinut perääntyäkään etten vaikuttaisi neidiltä. Heh.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peliesitys näyttää siltä, että joukkue on täynnä Jesse Niinimäen asenteella varustettuja puukätisiä duunareita. Vielä olisi kaksi erää aikaa ryhdistäytyä, mutta jotain pitäisi tapahtua ja nopeasti.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pakko se on sanoa ääneen. Minua kiinnostaa tämä Jokereiden puuhastelu yhtä paljon kuin noita ukkoja tuolla kentällä. Luovuttakaa tää kausi oikeesti jo suosiolla. Älkää vittu enää jaksako meitä faneja kusettaa!

Viiminen sammuttaa valot!
 

Kylboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
..

Hirveetä paskaa, kiekkoa roiskitaan ympäri kaukaloa, valmentajat ei puutu mihinkään vaan riitelee keskenään. Pelaajat ei tiedä mitä tekevät (joo ammattilaisia pitäisi osata itsekin blaa blaa). Valmentajat vaihtoon ja vähän hel*etin äkkiä. 0 kontrolloitua hyökkäystä, 0 hyvää yv-tuontia, 0 pyöritystä YV:llä. Nyt kyllä vituttaa kun kaikki on päin helvettiä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Pakko se on sanoa ääneen. Minua kiinnostaa tämä Jokereiden puuhastelu yhtä paljon kuin noita ukkoja tuolla kentällä. Luovuttakaa tää kausi oikeesti jo suosiolla. Älkää vittu enää jaksako meitä faneja kusettaa!

Viiminen sammuttaa valot!

Tästä samaa mieltä! Eilen oli meikäläisen kauden toinen peli paikan päällä. Ja oikeastaan ainut syy miksi olin paikalla, oli #23. Itse peli ei kiinnostanut vittuakaan, eikä kiinnosta muutenkaan tuota perseilyä katsoa. Onneksi ei ollut varaa silloin kauden alussa kausaria ostaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Paska, paskempi, Jokerit. Aivan jäätävää kuraa, ei tuollaista kukaan täysijärkinen kestä katsoa.

KalPakin on ollut huono ja ottelu olisi ollut täysin voitettavissa, mutta Jokereiden esitys on alle kaiken arvostelun.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Kausikortti on ja pysyy lompakon pohjalla, kunnes tilanteeseen saadaan radikaalia muutosta. Masokisti tässä on kait pakko olla, kun Jokereita kannattaa, mutta rajansa kaikella.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Eniten tässä vituttaa se, että mikään tuskin muuttuu kauden edetessä. Voi olla, että tammikuussa tulee pari uutta pelaajaa, mutta Vuorisen ja Kurrin track recordin tuntien sieltä tulee neljääkymmentä lähestyvä jäähdyttelijä, jonka uran huippuhetkistä on vähintään puoli vuosikymmentä aikaa.

Yhtään yllättävää ratkaisua ei tule tämä hymistelevä parivaljakko keksimään. Turha esimerkiksi odottaa mitään hyvin skoutattuja, nuoria ja kehittyviä pelaajia Pohjois-Amerikasta.
 
Viimeksi muokattu:

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
Miksi aina unohtuu, että tuota peliä katsoessa tulee vain paha mieli. Harvoin on onnellinen, ettei tarvitse nähdä jengin pelaavan, mutta nyt sellainen tilanne on.

Ei se valmentajan vaihtaminen mitään auta. Kaikki alisuorittajat KiVaan loppukaudeksi ja nostetaan vaikka niitä A-junnuja tilalle. Ei ne ainakaan huonommin pelaisi.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan nyt tähän ketjuun, kun ei löydy Nyt olen surullinen ja itkettää-ketjua. Tuo Peten paidan noston yhteydessä pyörinyt video, toi jo eilen haikean fiiliksen. Se pätkä siinä kun torilla juhlittiin mestaruutta. Muistan kun isosiskon kanssa haettiin koulun jälkeen irtokarkkeja ja lähdettiin torille juhlimaan. Nyt Jokerit konttaa uskomattoman syvällä. Pelaajia ei näytä kiinnostavan. Johtoporrasta ei kiinnosta. Faneiltakin alkaa into jo loppumaan tuon paskan katsomiseen. Itsekkään en edes vaivautunut tänään laittamaan Ruudusta peliä pyörimään. Ensi kaudeksi vaihdetaan liigaa. Osaa faneista ei kiinnosta KHL muutenkaan ollenkaan, osa ei ole varma miten suhtautuu. Tällä menolla lähdetään viimeistään sääleissä lomille ja sitten pitäisi kiinnostua uudesta liigasta ja uudesta muukalaislegioonasta. Kyllä tässä vähän välillä tuntuu, että vietetään tuskallisen pitkiä Jokereiden hautajaisia.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Vituttaa että olen panokseni antanut rahallisessa ja ajallisessa muodossa saamatta sille "mitään" vastinetta pelaajilta,valmentajilta tai johtoportaalta. No elinkautista on suoritettu jengin mukana jo noin 35 vuotta eli nahka on aika paksu jo. Jos koulutuksellani kauppaoppilaitoksessa (90-luku) yhdistettynä musiikkibisneksen opintoihin pystyin syksyllä sanomaan että tämä kausi on Jokereiden paras mutta tärkein käyntikortti tulevaa aikakautta ajatellen niin...Miksi helvetissä se oli Hjallikselle niin saatana outo mutta uusia asia? En tarkoita välttämättä poikaa kotiin vaan ammattimaista asennetta. Nyt on helppoa hakea uusia faneja ja yhteistyökumppaneita sekä pitää vanhat fanit. Jep. Totaalisen asennevammaista perseilyä. Harvoin tulee kirjoitettua vaikka vuodesta toiseen täällä olen joka päivä mutta nyt meni kuppi nurin. Pahasti. Nykyisen olotilan voisi kuvata yhdistämällä divariin tippumisen Hanlonin antilätkään.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Mä oon miettinyt mikä mua vituttaa tässä eniten, ja ehkä se on se, että tuntuu, että Hjallista ei vituta kun tätä kautta ei taida olla olemassakaan. Vituttaa kun tää on mulle kuitenkin tosi tärkeä kausi. Ja vituttaa, kun ainoa keino saada Hjallista vituttamaan olis se että vastaavasti ens kaudella fanit oils vittuuntuneita, mutta kun siinä ei ole järkeä, se kun saattaa tuhota koko Jokerit jos ens kausi menee ihan "ei mitään väliä" tunnelmissa myös. Joten vituttaa ettei ole mitään keinoa purkaa vitutusta.
 
Viimeksi muokattu:

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peli on niin skeidaa ettei sitä jaksa katsoa edes "kehitysmielessä" kotisohvalta. Ei tuo tuosta kehity yhtään mihinkään. Vai huomasiko joku että erikoistilanteita on treenattu hurjasti viime viikolla??? En minäkään.

Jokerit on tällä hetkellä jääkiekkojoukkueen irvikuva. Säälittävää.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitikin mennä fiilistelemään vuoden takaisia fiiliksiä positiivisuusketjusta...Tämänlaisia tilastoja johdettiin tuon legendaarisen 8-1 IFK-voiton jälkeen, aikamoista dominointia:

Kotiottelut Top-1: Jokerit (13-4-2)
Tehdyt maalit (jaettu) Top-1: Jokerit (112)
Pistepörssi Top-1: Ilari Filppula (15+31)
Maalit Top-1: Steve Moses (20)
Ylivoimamaalit Top-1: Steve Moses (10)
Alivoimamaalit (jaettu) Top-1: Teemu Eronen (2)
Voittomaalit Top-1: Steve Moses (7)
Syötöt Top-1: Ilari Filppula (31)
Plus-miinus Top-3: Ilari Filppula (+15)
Puolustajien pistepörssi Top-1: Erik Karlsson (9+25)
Päästetyt maalit Top-3: Eero Kilpeläinen (2,08)
Nollapelit Top-1: Eero Kilpeläinen (6)
Voitot Top-1: Eero Kilpeläinen (15)
Yleisökeskiarvot Top-1: Jokerit (9770)

Kekäläinen olit kultaakin kalliimpi. Johdetaanko me jäähyissä sentään nyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös