Vituttaa aika tavalla, että haaveet sulaa jo ennen keväthankia hyvän runkosarjan päätteeksi. Melkein yhtä paljon vituttaa, kun keskenkasvuiset "fanit" huutaa haistavittua ja muuta pelaajille netin keskustelupalstalla nimimerkin takaa. Eiku niin joo, pelaajathan vaan neppaili sen takia, että saavat palkkansa muutenkin eivätkä halunneet voittaakaan.
Niin ja hetki sitten vitutti tämä palsta joka tökki niin pahasti että joutui (ehkä onneksi) tahtomattaan vetämään monta kertaa syvään henkeä ennen kuin sai mitään kirjoitetuksi. :)
Arvon Tube82. Toivon lämpimästi, että moderaattorit hyödyntävät try out -sopimuksen irtinsanomsiehtoja kohdallasi ja potkivat sinut pikimmiten vittuun palstalta. Meillä on täällä jo yksi mielialahäiriöinen kirjoittaja joukoissamme, joten sinun ulinasi kaikkine kirjoitusvirheineen ovat yksinkertaisesti liikaa.
Edellinen viestini aukikoodattuna: Vituttaa kaltaisesi paskahousutEikö tämä ole oikea ketju juuri purkaa tuntojaan? Mikä äidinkielen maisteri sinä sitten olet? Mielestäni sun ulina on turhaa, koska se ei liity itse ketjunaiheeseen edes.
Edellinen viestini aukikoodattuna: Vituttaa kaltaisesi paskahousut
Edellinen viestini aukikoodattuna: Vituttaa kaltaisesi paskahousut
Tolla lauseella kyllä todistit oman typeryytesi. Kyllä sulle kuuluisi hieman lepuutusta keskusteluista jos kasetti ei kestä yhtään kritiikkiä mitä Jokereihin tulee. Jotkut suhtautuu näihin asioihin tunteella ja ilmeisesti jotkut ei.
Tässä ny kuitenkin taitaa olla se, että sulta ei mitään muuta tuukkaan kun sitä kritiikkiä, joka on sun kohdalla ihan naurettavan yliampuvaa.
Kyllä sulle kuuluisi hieman lepuutusta keskusteluista jos kasetti ei kestä yhtään kritiikkiä mitä Jokereihin tulee.
Ilari Filppulan paikka on eläkeläis-liigassa niin huonoa toi sen luistelu ja liike on.
Tällä hetkellä semmonen fiilis tämän kaiken jokereiden jokavuotisen perseilyn takia, että tekisi itsenikin mieli antaa mahdollisimman monelle aivovamma. Vittu. (No enhän sitä tee lähinnä mielikuvallisesti).
Hienoa Ben Eaves kohta saat olla lomalla vaikka loppu elämäsi, mutta eiköhän Jokerit jatko-sopimuksen tee sulle kun olet niin hyvä saikkusälli. Pitäähän jonkun saikkusalin penkkejäkin lämmittää. Hieno työnantaja se jokerit vai mitä?
Ps. Kiitos letuista.
Tää palsta pitäis lopettaa jokerit ja positiivisyys ei kuulu samaan yhteyteen.
Jos Eero ei pura sopimusta niin ei sinne hallille kannata edes mennä ensikaudella. Mitä turhaa jokerit on kirottu ja kilpeläinen on itse paholainen.
Jee frans tuohimaalla voitetaan mestaruus. Ja sit mä heräsin. Tää kaveri kuuluis sirkukseen ennemmin kuin mestaruutta tavoittelevan joukkueen maalivahdiksi.
Koko seura on isoa vitsiä ja me jäljellä olevat kannattajat ollaan itsemme siduttajia ei kai kukaan terve ihminen voisi jokereita kannustaa? Nauraahan tälle seuralle kaikki Helsingistä-ivaloon. Kirottu seura ilman mahdollisuuksia voittaa Suomenmestaruutta.
Varmaan jokaista Jokerikannattajaa vitutti ja vituttaa edelleen eilinen tappio, mutta kyllä nämä sun juttusi viimeisen vuorokauden aikana ovat menneet vähän överiksi:
Kun ei ole edes niitä perusteluja näkemyksille...
Nimimerkki Tube82:sen kitinä vituttaa. Kun taso ei riitä...
Kuten yllä totean varmasti olisin voinut muotoilla asiat toisinkin, mutta kai Suomessa vielä jonkinlainen sananvapaus on? Ei ehkä kommentoinut kaikkiin noihin mutta joihinkin on tullut kommenttia ja myöskin yleinen ilmapiiri on ollut samaa mieltä vaikka olisin voinut muotoilla asiat muullakin tapaa.
Käsittääkseni Jatkoajassa on oleellista miten asiansa muotoilee ja miten näkemyksiään perustelee. Se erottaa tämän palstan Suomi24:stä ja muista vähemmän arvostetuista foorumeista. Sinänsä mielipiteissä ei välttämättä aina ole isoa eroa.
Ja mitä annettavaa sulla on tälle palstalle nariset väliin jotain itsestäänselvyyksiä ja muiden jo toteamia asioita. Semmoinenko taso riittää johonkin?
Siitä en tiedä, että onko minullakaan tälle palstalle mitään annettavaa
Vituttaa joka kerta, kun näkee että jonkun ketjun uusin viesti on tullut nimimerkiltä Tube82.
Jaksa katella jatkuvaa nillitystä joka helvetin ketjussa. Jopa positiivisuus- ketjuun tulet valittamaan kuinka ketju pitäisi poistaa. Ai että mä odotan sitä hetkeä kun Jokerit kääntää tämän sarjan, taitaa ääni vähän muuttua kellossa. Valita sitten vasta kun ollaan kesälomalla. Ja et, et saa nimmaria.Vau ihanko itse keksit tuon lauseen. Saanko mä nimmarin?