Ystävä hyvä, sulla on paljon annettavaa tälle palstalle ja me jaemme tuskasi Jokerien kannattajana.Vituttaa jotkut "Jokerifanit" jos ne tosiaan on semmosia kuin eräät tällä palstalla.
Nyt kun kaikki on ihan päin vittua niin tekisi mieli laittaa kysely, kuka on taas mukana kun syksy alkaa ?
En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.
Vaikka tällä hetkellä harmittaa niin vietävästi. Silti on vain Jokerit.kuka on taas mukana kun syksy alkaa ? En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.
En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.
Sama fiilis täällä - en edes tajua mitä jätkeä lätkää on seurata kun aina se aiheuttaa vaan pahaa mieltä. Kaikki säälärit meni mun mielestä "väärin", eli suosikit ei jatkoon menneet. Nyt sama meno oikeissa play offeissa - väärät jengit johtaa. JYP - HPK tosin ihan sama, kun molemmat joukkueet täysin yhdentekeviä...No nyt melkein vituttaa että pitää edes kysyä kuka on paikalla ensi syksynä. Ei tää oo mikään metro mihin hypätään kyytiin ja pois milloin huvittaa. Tottahan se on että Teemun, Oton ja kumppaneiden kultavuosien jälkeen on kerran ollut kivaa päätyyn asti, ja vastapainona lukematon määrä kyyneleitä, vitutusta ja ulkopuolisten vittuilua.
Eikä se näytä muuttuvan tänäkään vuonna, ellei tästäkin sillasta nousta.
Peruskaava menee seuraavasti: Jos vituttaa niin paljon että näppikseltä tulee vain pelkkää pahanolon purkausta niin kaikki vaan tähän ketjuun. Tai sitten nukkuu yön yli ja miettii hiukan aikuisemmin että missä mätti ja kuinka asia voitaisiin korjata
No nyt melkein vituttaa että pitää edes kysyä kuka on paikalla ensi syksynä. Ei tää oo mikään metro mihin hypätään kyytiin ja pois milloin huvittaa. Tottahan se on että Teemun, Oton ja kumppaneiden kultavuosien jälkeen on kerran ollut kivaa päätyyn asti, ja vastapainona lukematon määrä kyyneleitä, vitutusta ja ulkopuolisten vittuilua.
Silloin kun hieno uskon veli puhuu, kuuntelen.Vaikka tällä hetkellä harmittaa niin vietävästi. Silti on vain Jokerit.
Jep, ihan sama. Jos huomenna pudotaan niin tatuointi löytyy heti kun saan ajan. Ja asetan näytille, naisten ei kannata tulla elleivät diggaa luontoa ja valaita. (Oon muuten nähnt ja tiedän kissoja, jotka suojelee eläimiä)bozik: Juuri noin. Mäkin olen poistunut HIFK-fanien joukosta vasta silloin, kun lehdessä on ristillä varustettu ilmoitus nimelläni. Katsoin säätiedotuksen, Tsadia lyödään: tänne tulee vittusaatanaperkele lunta pääsiäisenä!
Vituttaa että Maukka on tehnyt paluun palstalle
Jos mua tarkoitat niin Maukka ei tainnut ikinä myöntää, että olisi voinut toimia ja sanoa asiat toisinkin, niin kuin minä olen tehnyt. Ja olen myös kirjoittanut ihan asiaakin ja jopa positiivistä juttua, joten kuvailusi meni mielestäni aika paljon harhaan.
Jos mua tarkoitat niin Maukka ei tainnut ikinä myöntää, että olisi voinut toimia ja sanoa asiat toisinkin, niin kuin minä olen tehnyt. Ja olen myös kirjoittanut ihan asiaakin ja jopa positiivistä juttua, joten kuvailusi meni mielestäni aika paljon harhaan.
Eero maalissa. Vitun munaton valmennusjohto.
"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..." Osu ja uppos!
Tuohimaalla ei voiteta yhtikäs mitään