Nyt vituttaa!

  • 3 019 725
  • 11 368

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Vituttaa jotkut "Jokerifanit" jos ne tosiaan on semmosia kuin eräät tällä palstalla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa jotkut "Jokerifanit" jos ne tosiaan on semmosia kuin eräät tällä palstalla.
Ystävä hyvä, sulla on paljon annettavaa tälle palstalle ja me jaemme tuskasi Jokerien kannattajana.

Minäkin olen ollut linnassa (Jatkoajan penaltti) ja oppinut sen, että ei kannata itsemoderoida. Silti uskallan ja mä luulen, että veljemme väsyvät siihen, että otat päivätyöksesi purkaa tuskaa joka ketjussa. Ei muuta kuin vitutusketjuun ja vaikka sivullinen shittiä, ei sitten näihin eri ketjuihin. Pura kerralla ja muuten mennään.

Nyt kun kaikki on ihan päin vittua niin tekisi mieli laittaa kysely, kuka on taas mukana kun syksy alkaa ?

En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt kun kaikki on ihan päin vittua niin tekisi mieli laittaa kysely, kuka on taas mukana kun syksy alkaa ?

Tämähän on vain retorinen kysymys, ei kai suurimmalle osalle täällä kirjoittaville ole tässä mitään vaihtoehtoja vaan vaikka välillä vituttaakin niin silti ei kukaan taida Jokereita tosissaan pystyä edes jättämään vaikka haluaisi ja hyvin harva meistä luultavasti edes haluaa. Jos suhde olisi niin helppo että siitä pystyy luopumaan niin vastaavasti todennäköisesti pelit ei aiheuta vitutuskäyrän suurempaa nousua.

En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.

Et ehkä varsinaisesti kysynyt mitään mutta sama viittaus täältä myös tulee.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkääs nyt liikaa Tubea hakatko vaikka joka ketjussa negailullaan tarjoaakin sen helpoimman maalitaulun vitutuksen purkuun Eeron hooveroinnin lisäksi. Uusi kaveri palstalla ja omaa ihan asiallista näkemystä, jos vain malttaa kirjoittaa vähemmän tunteella ja enemmän järjellä (ja vähemmän chättiä).

Peruskaava menee seuraavasti: Jos vituttaa niin paljon että näppikseltä tulee vain pelkkää pahanolon purkausta niin kaikki vaan tähän ketjuun. Tai sitten nukkuu yön yli ja miettii hiukan aikuisemmin että missä mätti ja kuinka asia voitaisiin korjata.

Lisäksi one-liner "chattiviestivastaukset" kannattaa dropata jo heti alkuun. Niistä nimittäin heiluu bännivasara hyvin nopeasti.

Vituttaa kun Kekäläinen lähti. Olisi tässä tilanteessa todella tärkeä mies kävellessään pukukoppiin ja valaessaan uskoa jengiin. Nyt siellä on Keke, jonka karisma ei ole samaa tasoa kuin äijän rannari silloin joskus oli...

En pyydä vastausta, mutta minä viittaan.

Käsi pystyssä tottakai. Riippumatta siitä päättyykö kausi huomenna vai pojan kanssa saunoessa.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
No nyt melkein vituttaa että pitää edes kysyä kuka on paikalla ensi syksynä. Ei tää oo mikään metro mihin hypätään kyytiin ja pois milloin huvittaa. Tottahan se on että Teemun, Oton ja kumppaneiden kultavuosien jälkeen on kerran ollut kivaa päätyyn asti, ja vastapainona lukematon määrä kyyneleitä, vitutusta ja ulkopuolisten vittuilua.

Eikä se näytä muuttuvan tänäkään vuonna, ellei tästäkin sillasta nousta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No nyt melkein vituttaa että pitää edes kysyä kuka on paikalla ensi syksynä. Ei tää oo mikään metro mihin hypätään kyytiin ja pois milloin huvittaa. Tottahan se on että Teemun, Oton ja kumppaneiden kultavuosien jälkeen on kerran ollut kivaa päätyyn asti, ja vastapainona lukematon määrä kyyneleitä, vitutusta ja ulkopuolisten vittuilua.

Eikä se näytä muuttuvan tänäkään vuonna, ellei tästäkin sillasta nousta.
Sama fiilis täällä - en edes tajua mitä jätkeä lätkää on seurata kun aina se aiheuttaa vaan pahaa mieltä. Kaikki säälärit meni mun mielestä "väärin", eli suosikit ei jatkoon menneet. Nyt sama meno oikeissa play offeissa - väärät jengit johtaa. JYP - HPK tosin ihan sama, kun molemmat joukkueet täysin yhdentekeviä...

Muutenkin vähän ollut iloa lätkästä viimevuosina. No, voittihan Suomi jotakin :)
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Peruskaava menee seuraavasti: Jos vituttaa niin paljon että näppikseltä tulee vain pelkkää pahanolon purkausta niin kaikki vaan tähän ketjuun. Tai sitten nukkuu yön yli ja miettii hiukan aikuisemmin että missä mätti ja kuinka asia voitaisiin korjata

Tämä on kyllä totta. Pitää muistaa tämä paremmin jatkossa. Toivon että muutkin pyrkii tekemään samoin. Olen kirjoittanut tänne negaa vähän ja pyrkinyt, että en muualle negais niin paljoa, mutta silti tulee paskaa niskaa. Jatkossa muotoilen asiat paremmin muissa ketjuissa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No nyt melkein vituttaa että pitää edes kysyä kuka on paikalla ensi syksynä. Ei tää oo mikään metro mihin hypätään kyytiin ja pois milloin huvittaa. Tottahan se on että Teemun, Oton ja kumppaneiden kultavuosien jälkeen on kerran ollut kivaa päätyyn asti, ja vastapainona lukematon määrä kyyneleitä, vitutusta ja ulkopuolisten vittuilua.

Aivan samat fiilikset Nordiksellakin. 2011 oli tosin hieno hetki, mutta muuten Tsadin lätkä pärjää lähinnä lompakon revittelyssä ja uhoamisessa. Heinäkengät tekevät hiljakseen kovaa duunia. Mutta ei se mitään, meillä on kaikki isompaa kuitenkin!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka tällä hetkellä harmittaa niin vietävästi. Silti on vain Jokerit.
Silloin kun hieno uskon veli puhuu, kuuntelen.

Monta kertaa olen miettinyt öitä, ajatellut ja jauhanut. Nyt lupaan, ei sovi minun siviiliprofiiliin yhtään, mutta jos Jokerit lähtee huomenna kuoroon, oman sydämeni päälle tulee jokerien logon tatuointi. Ja tämä luvattu, nyt ei vielä edes mene huonosti (ja tappio Lukollekin on pikku juttu) mutta mukana ollaan hautuumaalle asti.

bozik
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
bozik: Juuri noin. Mäkin olen poistunut HIFK-fanien joukosta vasta silloin, kun lehdessä on ristillä varustettu ilmoitus nimelläni. Katsoin säätiedotuksen, Tsadia lyödään: tänne tulee vittusaatanaperkele lunta pääsiäisenä!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik: Juuri noin. Mäkin olen poistunut HIFK-fanien joukosta vasta silloin, kun lehdessä on ristillä varustettu ilmoitus nimelläni. Katsoin säätiedotuksen, Tsadia lyödään: tänne tulee vittusaatanaperkele lunta pääsiäisenä!
Jep, ihan sama. Jos huomenna pudotaan niin tatuointi löytyy heti kun saan ajan. Ja asetan näytille, naisten ei kannata tulla elleivät diggaa luontoa ja valaita. (Oon muuten nähnt ja tiedän kissoja, jotka suojelee eläimiä)

Anyway, lupaus tehty ja se pitää.
 

Masentaja

Jäsen
Vituttaa että Maukka on tehnyt paluun palstalle. Jos tästä tiputaan jatkosta, niin ei oikeestaan ees vituta. Ratkesi aikatauluongelmat kertaheitolla, jos ei tiputa niin haitanneeko tuokaan :D Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joukkueen kannattaminen mitataan silloin kun menee huonosti. Silloin kun menee hyvin, niin silloin ko. jengin kannattaminen on muotia ja matseissa pörrää ties minkälaista jengiä. Syksyllä heitä ei taas näy.

Jokainen lipunostanut kannattaja on samanarvoinen, mutta ainakin itse suljen korvani sisäisesti sille punapaidalle, joka tulee suu vaahdossa välierän/finaalin erätauolla selittämään "meistä" kaikkea huttua. Kaveria kun ei ole taas moniin vuosiin näkynyt.

Arvostukseni teille, omien joukossa seisovat. Onnea en tälle illalle toivota, mutta pelinne ei ole vielä ohi.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Vituttaa että Maukka on tehnyt paluun palstalle

Jos mua tarkoitat niin Maukka ei tainnut ikinä myöntää, että olisi voinut toimia ja sanoa asiat toisinkin, niin kuin minä olen tehnyt. Ja olen myös kirjoittanut ihan asiaakin ja jopa positiivistä juttua, joten kuvailusi meni mielestäni aika paljon harhaan.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Jos mua tarkoitat niin Maukka ei tainnut ikinä myöntää, että olisi voinut toimia ja sanoa asiat toisinkin, niin kuin minä olen tehnyt. Ja olen myös kirjoittanut ihan asiaakin ja jopa positiivistä juttua, joten kuvailusi meni mielestäni aika paljon harhaan.

Maukkaa heeei älä viittii oot selvästi oppinu virheistäs. Vielä on kuitenkin vähän parannettavaa :) Jokerit ottaa tänään voiton, näin uskon, joskaan en toivo!
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos mua tarkoitat niin Maukka ei tainnut ikinä myöntää, että olisi voinut toimia ja sanoa asiat toisinkin, niin kuin minä olen tehnyt. Ja olen myös kirjoittanut ihan asiaakin ja jopa positiivistä juttua, joten kuvailusi meni mielestäni aika paljon harhaan.

"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..." Osu ja uppos!
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..." Osu ja uppos!

Kyllä! Saatiinpa tällekin asialle varmuus.

Itse pelistä sen verran että itseä kyllä vituttaa että Kilpi on maalissa. Valtonen huusi miehen pääkopan lopullisesti sekaisin viime pelin aikana. Noh, tämä siitä kai on seuraus kun kakkosmaalivahtina on mies kenellä ei ole minkäänlaista valmennuskohdon luottamusta. Tekee Tuohimaalle itselle hyvää vaihtaa maisemaa kauden jälkeen, tämäkin toki itseäni suuresti vituttaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eero maalissa. Vitun munaton valmennusjohto.

Päinvastoin. Valmennusjohdolla nimenomaan on munaa, kun laittavat Kilpeläisen maaliin. Fakta on, että jos vielä haaveillaan jostain mestaruuksista niin Eeron TÄYTYY palata tasolleen ja koppien on alettava tarttumaan. Tuohimaalla ei voiteta yhtikäs mitään eikä Eeron pääsyä pelivireeseen edesauteta istuttamalla kaveria penkillä. Tänään Eeron kohdalla otetaan selkeä riski, mutta ei kaveri silti ole kaiken sen paskan arvoinen, mitä jengi on täällä viime päivät niskaan kaatanut.

Vituttaa se, että täällä lynkataan Eeroa samalla kun kenttäpelaajat tuhrii paritusinaa maalipaikkoja per matsi Vehasen suojiin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Eero maalissa. Vitun munaton valmennusjohto.

Väärin. Munaton tai ehkä paremmin sanottuna turvallinen vaihtoehto olisi ollut laittaa Tuohimaa maaliin. Jälkikäteen jos olisi tullut tappio, tuskin kovinkaan moni olisi kyseenalaistunut ratkaisua, koska Tuohimaa oli kuitenkin mies paikallaan Raumalla. Nyt mennään riskillä; jos Kilpeläinen on jotenkin onnistunut kasaamaan itsensä ja torjuu Jokerit jopa jatkoon asti, kaikki ylistävät valmennusjohdon pelisilmää, jos tänäänkin menee pari helppoa niin Lämsä, Valtonen ja Ketterer tulevat saamaan paljon paskaa niskaansa.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuohimaalla ei voiteta yhtikäs mitään

Kerrotko mitä Kilpeläisellä on voitettu?

Itse olisin laittanut Tuohimaan uuniin. Edelleen, Kilpeläinen on tuhrinut enemmän tai vähemmän kolme peliä. Olisi keräillyt itseään sarjan loppuun ja välierissä uudestaan sisään.

Tottakai kenttäpelaajien täytyy tehdä maaleja. Ei tässä siitä olekaan kyse. Vaan maalien estämisestä, joka Kilpeläiselle on tällä hetkellä todella vaikeaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös